ojaquote:Op maandag 17 april 2006 17:10 schreef Houdini72 het volgende:
1) Led Zeppelin
2) The Who
3) The Beach Boys
4) U2
5) Radiohead
quote:Op maandag 17 april 2006 17:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
bob dylan is ook overrated
Waarom eigenlijk? Is dat omdat die anders toch onbetwist zullen winnen, of ben je er gewoon zelf een groot liefhebber van?quote:
er zijn zoveel geweldige folk-muzikanten (zoals phil ochs ofzo), waar bijna niemand van gehoord heeft, en die echt niet onderdoen voor dylan.quote:
ben er zelf een heel groot liefhebber vanquote:Op maandag 17 april 2006 17:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Is dat omdat die anders toch onbetwist zullen winnen, of ben je er gewoon zelf een groot liefhebber van?
Wat is dan het nut van dit hele topic als bands die jij wel leuk vindt niet genomineerd mogen worden?quote:Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Bog het volgende:
[..]
ben er zelf een heel groot liefhebber van
ik vind hen de beste band die er nu rondloopt op aarde
overschat kan dus niet imho
zuchtquote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van dit hele topic als bands die jij wel leuk vindt niet genomineerd mogen worden?
R.E.M.?quote:
jawel hoor, twee keer zelfs op Werchter.quote:Op maandag 17 april 2006 20:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
R.E.M.?Wat ken je van ze? alleen losing my religion en everybody hurts? Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat je ze nog nooit live hebt gezien, anders praat je wel anders.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht even Throwing Muses te lezen.
tja smaken verschillenquote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
jawel hoor, twee keer zelfs op Werchter.
solo artiesten mogen ookquote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Alleen bands of ook solo-artiesten? Anders gaarne een nominatie voor Elvis.
Gaat dit nog steeds over Radiohead?quote:Op maandag 17 april 2006 19:04 schreef Bog het volgende:
sinds wanneer wordt zoiets serieus genomen
Ik kan me goed vinden in jouw lijstje op 2 bands na...quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef Arcee het volgende:Pearl Jam
Bon Jovi
Aerosmith
Rammstein
Limp Bizkit
Evanescence
Tool
Die zijn vooral gewoon erg niet mijn smaak, maar qua echt meest overschat moet ik toch (sorry Jane) vooral The Beatles noemen. Waar ik dan weer geen hekel aan heb.
Ah, soloartiesten mogen ook, zie ik:Tina Turner
Michael Bolton. Al is er maar 1 die 'm goed vindt, dan is-ie al overschat.
Robbie Williams. Heeft wél 2 prachtige nummers gemaakt, maar de rest vind ik helemaal niks.
Rammstein is niet overschat, de enige band in je lijsje die geen gelikte muziek maakt om levenslang in de top 1000, te komen. de rest wel, en ik ben t met je eens.quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef Arcee het volgende:Pearl Jam
Bon Jovi
Aerosmith
Rammstein
Limp Bizkit
Evanescence
Tool
Die zijn vooral gewoon erg niet mijn smaak, maar qua echt meest overschat moet ik toch (sorry Jane) vooral The Beatles noemen. Waar ik dan weer geen hekel aan heb.
Ah, soloartiesten mogen ook, zie ik:Tina Turner
Michael Bolton. Al is er maar 1 die 'm goed vindt, dan is-ie al overschat.
Robbie Williams. Heeft wél 2 prachtige nummers gemaakt, maar de rest vind ik helemaal niks.
Pardon? Rammstein geniaal noemen vind ik al vrij ver gaan, originele muziek maken ze al absoluut niet, en beweren dat bijvoorbeeld TOOL en Pearl Jam gelikte muziek maken om levenslang in de top 1000 te komen....Dat is gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:47 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Rammstein is niet overschat, de enige band in je lijsje die geen gelikte muziek maakt om levenslang in de top 1000, te komen. de rest wel, en ik ben t met je eens.
vooral Tina Turner ,
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Pardon? Rammstein geniaal noemen vind ik al vrij ver gaan, originele muziek maken ze al absoluut niet, en beweren dat bijvoorbeeld TOOL en Pearl Jam gelikte muziek maken om levenslang in de top 1000 te komen....Dat is gewoon bullshit.
Edit. Beweren dat Rammstein geniale muziek maakt werd dus in een paar post voor jou gedaan.
Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:32 schreef boskov het volgende:
Korn
Black Sabbath
Ozzie Osbourne
Pink Floyd
DJ Tiesto
Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een meningquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.
hoe kun je! Pink Floyd heeft nu nog waarde, heel veel jonge mensen genieten er nog van. dat kun je van die anderen niet zeggen.
die zijn allang vergeten.
[ hartslag daalt]![]()
jij je zin, en nu on topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:18 schreef boskov het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een meningIk vind Pink Floyd - afgezien van The Wall - een grote deprimerende bende. Heel simpel, en daarom dus overschat.
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 1quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Spinvis
Coldplay
Foreigner
Gaat er ook nog iemand een keer een daadwerkelijk tournament hiervan maken? Of blijft het bij een zinloze opsomming?
the stones zijn legendes, het gaat allang niet meer om de muziek die ze nu maken, maar om de muziek die ze vroeger hebben gemaakt. het is een deel van die oudere mensen hun jeugd of whatever; daarom luisteren ze er nog naar. ik moet zeggen, het nieuwe album suckt zwaar; maar nee overschat zijn ze niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef unstoppablemark het volgende:
the rolling stones.,..
als je kijkt hoeveel (oudere) mensen en naar luisteren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |