abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2006 @ 01:20:17 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_37051611
Kane al genoemd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37051681
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Kane al genoemd ?

Ja, alsof ook maar iemand Kane dreigt te overschatten.
pi_37051709
Velvet Underground
Sonic Youth
The Stooges
Black Sabbath
Joy Division
pi_37051744
Korn
Black Sabbath
Ozzie Osbourne
Pink Floyd
DJ Tiesto
  dinsdag 18 april 2006 @ 01:36:00 #55
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_37051789
Spinvis
Coldplay
Foreigner

Gaat er ook nog iemand een keer een daadwerkelijk tournament hiervan maken? Of blijft het bij een zinloze opsomming?
pi_37051888
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:32 schreef boskov het volgende:
Korn
Black Sabbath
Ozzie Osbourne
Pink Floyd
DJ Tiesto
Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.
hoe kun je! Pink Floyd heeft nu nog waarde, heel veel jonge mensen genieten er nog van. dat kun je van die anderen niet zeggen.
die zijn allang vergeten.
[ hartslag daalt]
De Puta Madre
pi_37052274
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.
hoe kun je! Pink Floyd heeft nu nog waarde, heel veel jonge mensen genieten er nog van. dat kun je van die anderen niet zeggen.
die zijn allang vergeten.
[ hartslag daalt]
Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een mening Ik vind Pink Floyd - afgezien van The Wall - een grote deprimerende bende. Heel simpel, en daarom dus overschat.
pi_37052455
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 02:18 schreef boskov het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een mening Ik vind Pink Floyd - afgezien van The Wall - een grote deprimerende bende. Heel simpel, en daarom dus overschat.
jij je zin, en nu on topic
De Puta Madre
  dinsdag 18 april 2006 @ 03:22:53 #59
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_37052685
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Spinvis
Coldplay
Foreigner

Gaat er ook nog iemand een keer een daadwerkelijk tournament hiervan maken? Of blijft het bij een zinloze opsomming?
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 1

nu je zin?
  dinsdag 18 april 2006 @ 03:33:42 #60
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_37052776
Wat een klootzak in die tournament om system of a down tegen nirvana te zetten.
Dat kon ik bijna niet over mijn hart krijgen
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_37096951
ik vraag me af waarom mensen the sex pistols overschat vinden..

ik vind U2 en coldplay erg zwaar overschat, U2 heeft een geniaal album gemaakt en toen is het alleen maar bergafwaarts gegaan; ze zijn verder ook weinig vernieuwd, leuk voor de fans, maar nee voor mij hebben ze hun beste tijd al gehad. en iedereen vindt coldplay zo geweldig, hmm dat valt tegen naar mijn mening *denkt, maar zegt niet dat ze vindt dat chris martin beter zijn mond kan houden*
oh ja en de artic monkeys, tja dat is ook weer zoiets.. het zogenaamde monkey virus is uitgeslagen, en nu moet ik toegeven dat ze best aardige muziek maken, maar zo geweldig is het nou ook weer niet. ik denk dat veel jongeren zich gewoon goed met de muziek kunnen indentificeren en dat het daarom zo'n hype is, maar nee, ze zijn niet zo fantastisch.
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
  woensdag 19 april 2006 @ 15:40:36 #62
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37097213
the rolling stones.,..
als je kijkt hoeveel (oudere) mensen en naar luisteren..
pi_37097468
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef unstoppablemark het volgende:
the rolling stones.,..
als je kijkt hoeveel (oudere) mensen en naar luisteren..
the stones zijn legendes, het gaat allang niet meer om de muziek die ze nu maken, maar om de muziek die ze vroeger hebben gemaakt. het is een deel van die oudere mensen hun jeugd of whatever; daarom luisteren ze er nog naar. ik moet zeggen, het nieuwe album suckt zwaar; maar nee overschat zijn ze niet.
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
pi_37149820
Met stip U2, Coldplay en Blof, gezien de overdadige airplay en acties die rondom deze bands op radio en tv zijn.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')