Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:32 schreef boskov het volgende:
Korn
Black Sabbath
Ozzie Osbourne
Pink Floyd
DJ Tiesto
Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een meningquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Pink Floyd in een lijst zetten met die , die, zooi die alleen maar op TV willen komen. en en, mijn hoorns beginnen te groeien. ik wordt zelfs groen!.
hoe kun je! Pink Floyd heeft nu nog waarde, heel veel jonge mensen genieten er nog van. dat kun je van die anderen niet zeggen.
die zijn allang vergeten.
[ hartslag daalt]![]()
jij je zin, en nu on topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:18 schreef boskov het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen door een meningIk vind Pink Floyd - afgezien van The Wall - een grote deprimerende bende. Heel simpel, en daarom dus overschat.
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 1quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Spinvis
Coldplay
Foreigner
Gaat er ook nog iemand een keer een daadwerkelijk tournament hiervan maken? Of blijft het bij een zinloze opsomming?
the stones zijn legendes, het gaat allang niet meer om de muziek die ze nu maken, maar om de muziek die ze vroeger hebben gemaakt. het is een deel van die oudere mensen hun jeugd of whatever; daarom luisteren ze er nog naar. ik moet zeggen, het nieuwe album suckt zwaar; maar nee overschat zijn ze niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef unstoppablemark het volgende:
the rolling stones.,..
als je kijkt hoeveel (oudere) mensen en naar luisteren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |