Dít vind ik pas lachwekkend kinderachtig:quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sommige Feyenoorders schijnen dit stoer te vinden. Bosschaart zou nu echt dé man zijn. Ik vind het alleen maar lachwekkend kinderachtig.
Inderdaad verschrikkelijk kinderachtigquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Dít vind ik pas lachwekkend kinderachtig:
[afbeelding]
Die KJH van jullie is dus ook geen schatje hoor. Dát is pas kinderachtig gedrag.
Okay, ik geef toe dat ook dit kinderachtig is. Het grote verschil is alleen dat dit tijdens de wedstrijd was. Het geval met Bosschaart was na de wedstrijd. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die KJH van jullie is dus ook geen schatje hoor. Dát is pas kinderachtig gedrag.
Kut is weer een treetje gedaald in mijn optiek, eerst was hij een oprechte boeren jongenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als dat gebeurt, is het einde carriere voor de kutkop die dat in zijn hoofd haalt, ik denk dat je Niels Kokmeijer en Rachid Bouaouzan nog wel kent hequote:Op zaterdag 22 april 2006 09:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat gedrag van hem op het veld gaat hem nog een keer een zware blessure opleveren.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, is het einde carriere voor de kutkop die dat in zijn hoofd haalt, ik denk dat je Niels Kokmeijer en Rachid Bouaouzan nog wel kent he
Die achterlijke poging van Kuyt om de scheidsrechter te overtuigen van het onrecht dat hem werd aangedaan, was inderdaad om te lachen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat hij daar als een klein kind te wijzenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is toch ook gewoon lachwekkend?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Staat hij daar als een klein kind te wijzen
Nogmaals, het is een momentopname.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Staat hij daar als een klein kind te wijzen
Precies, het was niets. Moet anders iemand maar weer even een animated gif maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:29 schreef jna het volgende:
Het duurde maar een halve seconde ofzo, dat wijzen.
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk lachen zou ik ook doen, maar niet gaan wijzen
Kom op..
die speelt niet voor ajax, dan mag het van TLKquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?
Huilie huilie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?
Feit is dat hij niet wijst als een klein kind.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die speelt niet voor ajax, dan mag het van TLK
Nu nog wachten op de elleboog van de week.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind Huntelaar echt steeds irritanter worden, maar het schijnt dat ajacieden dat juist geweldig vinden... dus dat past wel dan.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Feit is dat alleen kleine kinderen zich druk maken om zo'n gebaartje.
Nogal logisch lijkt mij he?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Feit is dat als een Feyenoorder of PSV'er dat zou doen dan vliegen er ook tal Ajacieden opaf omdat het kinderachtig is.
Tuurlijk het is gewoon kinderachtig wijzenquote:
Nee snot in je tegenstanders shirt wrijven, dát is kinderachtig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk het is gewoon kinderachtig wijzen
Al doet Cocu het dan blijf ik het kinderachtig vinden.
Dus als als de meeste het daar mee eens zijn dan maak je een groot verhaal klein.
Ook al is het je held je moet het daar toch mee eens zijn.
Ik wil niet veel zeggen maar hij is een van de beste 1 op 1 verdedigers die je kan hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef vinnie06 het volgende:
je lult uit je nek, die vieze italiaan van jouw wijst zelf ook vaak genoeg, is de grootste anti-voetballer die er is![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Feit is dat alleen kleine kinderen zich druk maken om zo'n gebaartje.
Anti voetbal bestaat nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef vinnie06 het volgende:
je lult uit je nek, die vieze italiaan van jouw wijst zelf ook vaak genoeg, is de grootste anti-voetballer die er is![]()
Toch denk ik, dat het zo een mannetje is wat tijdens een wedstrijd het bloed onder je nagels uit kan halen. Alleen al omdat hij zijn tegenstander stees te vlug af is.quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Badabingea het volgende:
Idd, zonde om hier je energie aan te verspillen.
Waren we allemaal maar zo nuchter als Klaas Jan
jij vergist je met kooivechten volgens mij, voetbal doe je anders hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anti voetbal bestaat niet
Vragen om kaart is met vingers wapperen dus niet wijzen.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:23 schreef Nywuob het volgende:
Wat een ophef om niets, zeg.
En het hedenquote:Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef BB-King het volgende:
Huntelaar is de toekomst.
Weet je wat het verschil is? Die wijzen na een schandalige overtreding, onterecht wijzen dus. Huntelaar lachte Kuyt terecht uitomdat er niets aan de hand wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Feit is dat als een Feyenoorder of PSV'er dat zou doen dan vliegen er ook tal Ajacieden opaf omdat het kinderachtig is.
Maar nu vinden sommige het zelfs geweldig
Zeker mooi. Bekeken balletje die er tergend langzaam inrolt.quote:Op zondag 23 april 2006 18:11 schreef -Wolf- het volgende:
Het is niet z'n mooiste goal, maar elke goal tegen 010 is lekker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |