Duidelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef Badabingea het volgende:
Poll: Moet Klaas Jan Huntelaar in Oranje?
Totaal 2904 keer gestemd
Ja
2642 90%
Nee
262 9%
kijk maar ff in het fnoord topic. daar staat ie in de OP.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef SuperUli het volgende:
Iemand het "kusje" van bosschaart vs. huntelaar?
http://www.knvb.nl/archie(...)e_wk-selectie_oranjequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was al bekend, maar waar staat het?
Even genieten
Bij alles zo'n beetje bandwith exceeded (hier iig).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
kijk maar ff in het fnoord topic. daar staat ie in de OP.
als 'ie er stond, dan staat 'ie er nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
kijk maar ff in het fnoord topic. daar staat ie in de OP.
bandwidth exceeded. dat zie ik telkens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
In de OP van het feyenoord topic![]()
Beter kijken volgende keer![]()
![]()
Sommige Feyenoorders schijnen dit stoer te vinden. Bosschaart zou nu echt dé man zijn. Ik vind het alleen maar lachwekkend kinderachtig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
In de OP van het feyenoord topic![]()
Beter kijken volgende keer![]()
![]()
Raar, ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:28 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
bandwidth exceeded. dat zie ik telkens.
Eerder omgekeerd, de camera's weten hem te vinden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:28 schreef jna het volgende:
Valt me wel op dat Huntelaar altijd de camera weet te vinden![]()
Tegen Roda keek ie ook vol in de camera
Die verbijsterde blik van Huntelaar. Prachtig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:34 schreef jna het volgende:
ik upload hem ff ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |