hij stond er netquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:34 schreef jna het volgende:
ik upload hem ff ergens
Photobucket kent een limiet van 512 KB.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:37 schreef jna het volgende:
Raar, als ik hem upload bij photobucket komt hij heel klein.
maarja [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
Bosschaart is sowieso een loser
bij de vorige Ajax - Feyenoord liep ie warm, roept iemand keihard "Hee Pascal!!"
kijk hij op...... "Je kankermoer"zag je hem echt met een bedroefd gezicht verder warmlopen
Ik weet er nog een:quote:
Ik denk vanwege de trap in z'n zak die hij van huntelaar kreeg bij de vorige klassieker...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Enniehoe, ben best benieuwd waarom Bosschaart bij het handje schudden nog even zo dom moest doen.
Ik heb wel een andere gevonden:quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de trap in z'n zak die hij van huntelaar kreeg bij de vorige klassieker...
Heeft iemand ook nog een plaatje van Huntelaars hoofd toen Kuijt plotseling viel in de zestien? Schitterend hoe Huntelaar toen Kuijt uitlachte![]()
Bosschaart gun je gewoon een ontwrichte kaak. De meeste voetballers zijn alleen een klootzak in het veld, Bosschaart kan dat verschil niet zo goed maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:32 schreef -Wolf- het volgende:
Bosschaart heeft 'm toch ooit een rode kaart aangesmeerd? Die 2 zijn allang geen vriendjes meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |