Precies, het was niets. Moet anders iemand maar weer even een animated gif maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:29 schreef jna het volgende:
Het duurde maar een halve seconde ofzo, dat wijzen.
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk lachen zou ik ook doen, maar niet gaan wijzen
Kom op..
die speelt niet voor ajax, dan mag het van TLKquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?
Huilie huilie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die gore Italiaan waar jij fan van bent is hier ook niet vies van, dus wat jank je?
Feit is dat hij niet wijst als een klein kind.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die speelt niet voor ajax, dan mag het van TLK
Nu nog wachten op de elleboog van de week.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind Huntelaar echt steeds irritanter worden, maar het schijnt dat ajacieden dat juist geweldig vinden... dus dat past wel dan.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Feit is dat alleen kleine kinderen zich druk maken om zo'n gebaartje.
Nogal logisch lijkt mij he?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Feit is dat als een Feyenoorder of PSV'er dat zou doen dan vliegen er ook tal Ajacieden opaf omdat het kinderachtig is.
Tuurlijk het is gewoon kinderachtig wijzenquote:
Nee snot in je tegenstanders shirt wrijven, dát is kinderachtig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk het is gewoon kinderachtig wijzen
Al doet Cocu het dan blijf ik het kinderachtig vinden.
Dus als als de meeste het daar mee eens zijn dan maak je een groot verhaal klein.
Ook al is het je held je moet het daar toch mee eens zijn.
Ik wil niet veel zeggen maar hij is een van de beste 1 op 1 verdedigers die je kan hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef vinnie06 het volgende:
je lult uit je nek, die vieze italiaan van jouw wijst zelf ook vaak genoeg, is de grootste anti-voetballer die er is![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Feit is dat alleen kleine kinderen zich druk maken om zo'n gebaartje.
Anti voetbal bestaat nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef vinnie06 het volgende:
je lult uit je nek, die vieze italiaan van jouw wijst zelf ook vaak genoeg, is de grootste anti-voetballer die er is![]()
Toch denk ik, dat het zo een mannetje is wat tijdens een wedstrijd het bloed onder je nagels uit kan halen. Alleen al omdat hij zijn tegenstander stees te vlug af is.quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef Badabingea het volgende:
Idd, zonde om hier je energie aan te verspillen.
Waren we allemaal maar zo nuchter als Klaas Jan
jij vergist je met kooivechten volgens mij, voetbal doe je anders hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anti voetbal bestaat niet
Vragen om kaart is met vingers wapperen dus niet wijzen.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 00:23 schreef Nywuob het volgende:
Wat een ophef om niets, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |