Jij speelt liever tegen Roda dan Heerenveen in de huidige vorm?quote:Op maandag 17 april 2006 17:51 schreef Dos37 het volgende:
Hup Roda. Zodat wij dan tegen jullie uitkomen en natuurlijk gaan we dan winnen
Kan je precies hetzelfde zeggen over het spel van Roda afgelopen zondag tegen Heracles, en dan vooral de 2e helft....quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Als Hveen net zo loopt te voetballen als zondag tegen AZ, dan is het na 1 potje al over denk ik....
Het is logisch dat je minder speelt als je 2-0 voor staat. Maar ik snap verder wel wat je bedoelt opzich, ik geef Roda JC ook zeker meer kans om door te gaan dan Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Kan je precies hetzelfde zeggen over het spel van Roda afgelopen zondag tegen Heracles, en dan vooral de 2e helft....
Klopt, al maakt dat in het geval van Heerenveen minder uit dan bij andere clubs aangezien ze geen fanatieke aanhang hebben en er dus geen sprake van een intimiderende sfeer zal zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
Valt moeilijk te voorspellen. Het thuisvoordeel van de 2e wedstrijd kan wel eens belangrij worden.
Je bent al een tijdje niet in het ALS geweest zeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, al maakt dat in het geval van Heerenveen minder uit dan bij andere clubs aangezien ze geen fanatieke aanhang hebben en er dus geen sprake van een intimiderende sfeer zal zijn.
Waarom Roda als favoriet? Heerenveen is hoger ge-eindigd en heeft sowieso een betere staat van dienst.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan alle kanten op deze, met Roda als favoriet denk ik.
Voor Heerenveen stond er niet zoveel meer op het spel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen is al een paar weken toe aan het einde, Roda oogt bij vlagen wat nog frisser.
Niet helemaal waar natuurlijk, tot zo'n 3 wedstrijden voor het einde hadden we nog zicht op de 5e plaats. We hebben het gewoon glansrijk weggegeven.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor Heerenveen stond er niet zoveel meer op het spel natuurlijk.
Absoluut - vanaf Utrecht was het kut, alleen de wedstrijd tegen Twente was nog wat, maar ook meer toeval. Maar niemand geloofde echt in die 5e plek, vrees ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk, tot zo'n 3 wedstrijden voor het einde hadden we nog zicht op de 5e plaats. We hebben het gewoon glansrijk weggegeven.
De laatste jaren niet meer, maar ik ben er vaak genoeg geweest om te weten dat Heerenveen het stilste en saaiste publiek van Nederland had en er moet heel wat veranderd zijn wil dat niet meer zo zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje niet in het ALS geweest zeker?
Oordeel je altijd op basis van verouderde 'feiten'?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste jaren niet meer, maar ik ben er vaak genoeg geweest om te weten dat Heerenveen het stilste en saaiste publiek van Nederland had en er moet heel wat veranderd zijn wil dat niet meer zo zijn.
Club zonder prijzen!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom Roda als favoriet? Heerenveen is hoger ge-eindigd en heeft sowieso een betere staat van dienst.
Ik ga die discussie niet wederom aan maar vond het dus echt niet spectaculair bij Heerenveen-Roda dit seizoen. Oke het was vroeg in het seizoen, misschien is het nu beter we zullen zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oordeel je altijd op basis van verouderde 'feiten'?
Klopt, zeker omdat ongeveer de helft van de fanatieke aanhang de playoffs zal boycotten.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Maar intimiderend zal de sfeer echt niet zijn!
Dan spelen we de vrijdag weer tegen elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Roda wint thuis en heerenveen wint thuis spannend ben benieuwd
CLquote:
Nee, intimiderend hoeft ook niet maar de sfeer is prima hoor - het interesseert ons niet wat jullie daarvan vinden.quote:Ik ga die discussie niet wederom aan maar vond het dus echt niet spectaculair bij Heerenveen-Roda dit seizoen. Oke het was vroeg in het seizoen, misschien is het nu beter we zullen zien.
Maar intimiderend zal de sfeer echt niet zijn!
In welk jaar hebben jullie die gewonnen dan?quote:
Ik lig er ook niet wakker van hoe jullie erover denken bij ons.quote:Nee, intimiderend hoeft ook niet maar de sfeer is prima hoor - het interesseert ons niet wat jullie daarvan vinden.
Roda heeft inderdaad ook niet het meest fanatieke publiek, dat is waar. Maar het is toch nog altijd heel wat beter dan in Heerenveen.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat ongeveer de helft van de fanatieke aanhang de playoffs zal boycotten.
Maar wat betreft die intimiderende sfeer hoeven we die in Kerkrade ook niet te verwachten. Dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden.![]()
Ja zeker omdat Heerenveen soort van Angst gegner (goed woordquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jij speelt liever tegen Roda dan Heerenveen in de huidige vorm?
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste jaren niet meer, maar ik ben er vaak genoeg geweest om te weten dat Heerenveen het stilste en saaiste publiek van Nederland had en er moet heel wat veranderd zijn wil dat niet meer zo zijn.
Je bent het er niet mee eens dat jullie die eer word ontnomen?quote:
Liever leeg dan zoveel succespubliek.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef MaxPower het volgende:
Je zal wel moeten, je moet ook voor twee schreeuwen met al die lege stoeltjes in jullie stadion.
Ghehequote:Op woensdag 19 april 2006 17:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens dat jullie die eer word ontnomen?![]()
Ik vind het er stil.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Nee vind het simpelweg dom om het Heerenveen-publiek uit te maken voor een suf en sfeerloos publiek. Ben er laatste 2 jaar 3x geweest. Vind het er steeds erg gezellig.
Roda trekt minder publiek dan Heerenveen, maar zit op hetzelfde niveau als clubs als Twente en NEC, alleen heeft Roda een groter stadion.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef MaxPower het volgende:
Je zal wel moeten, je moet ook voor twee schreeuwen met al die lege stoeltjes in jullie stadion.
In vergelijking met de Arena misschien.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Nee vind het simpelweg dom om het Heerenveen-publiek uit te maken voor een suf en sfeerloos publiek. Ben er laatste 2 jaar 3x geweest. Vind het er steeds erg gezellig.
*probeert tegendeel te bewijzen maar heeft geen argumenten*quote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In vergelijking met de Arena misschien.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef Corksterr het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn pas hooligans, meerdere malen per wedstrijd wordt de naam van de club gescandeerd.![]()
Vooralsnog gebeurt er niet veel meer dan een gele kaart voor Kah hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Het is begonnen hoor mensen.
Na 80/85 minuten toen de vermoeidheid kwam opzetten bij Roda kon Heerenveen de bal wat langer in de ploeg houden. Maar daarvoor?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef MaxPower het volgende:
Da's al tijden zo DarkShine.
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Frieslandquote:Op zondag 23 april 2006 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
Toch durf ik niet te zeggen wie er door zal gaan.
Ok, dank u.quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Friesland![]()
Gecompenseerd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Normaal gesproken moeten we wel kunnen winnen.
Bovendien horen we gecompenseerd te worden voor die penalty waar we recht op haddne.
Naar het schijnt doet Oper mee!quote:Hoe zit het met de geblesseerden.
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
Naar het schijnt doet Oper mee!
"Vlaaihappers".quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gecompenseerd?
Wij dienen dan gecompenseerd te worden voor vele bezeikte matchen in Heerenveen!![]()
Wel orgineel, maar zoveel Limburgers hebben we nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Vlaaihappers".![]()
Wat een originaliteit.![]()
Normaal gesproken wel, ja. Maar dit is geen normaal seizoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Normaal gesproken moeten we wel kunnen winnen.
Bovendien horen we gecompenseerd te worden voor die penalty waar we recht op haddne.
Hoe zit het met de geblesseerden.
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet gelovenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.![]()
Ik ken een match herinneren onder Vloet, 3-2 verloren. De 3de 'goal' was een bal op de lat...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.![]()
Je vergist je met calimero Blind.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet geloven![]()
Een fanatieke trainer die emoties durft te tonen is wat anders dan een Foppe de Haan of Pim Verbeek he?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
1pot nat - maar Stevens vind ik een stug erger(lijker)
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een fanatieke trainer die emoties durft te tonen is wat anders dan een Foppe de Haan of Pim Verbeek he?![]()
Als het aan Roda ligt hoor je hem daar ook over.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Een Van Gaal of een Adriaanse. Als er iemand is die zijn spelers vaak de schuld geeft is het Stevens wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.
Ik heb weinig coaches zo zien tieren tegen scheidsen en zo veel onsportief gedrag zien vertonen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Een Van Gaal of een Adriaanse. Als er iemand is die zijn spelers vaak de schuld geeft is het Stevens wel.
Ach, Stevens heeft die naam en camera's zoemen daarop in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb weinig coaches zo zien tieren tegen scheidsen en zo veel onsportief gedrag zien vertonen.
Oh ja, so jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Stevens heeft die naam en camera's zoemen daarop in.
Talpa, met die rode De Molquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is die linksche voetbalmedia![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop op winst door een onterechte penalty in de 96ste minuut.![]()
En dat Stevens zijn hoofd dan spontaan ontploft.
Duitsers!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop op winst door een onterechte penalty in de 96ste minuut.![]()
Denk dat je eerder eraan mag denken dat die strafschop niet eens meer genomen gaat worden! Match word gestaakt alvoor hem genomen is...quote:En dat Stevens zijn hoofd dan spontaan ontploft.
Stevens neemt de scheids in een houdgreep en zijn zachte g wordt zo hard dat hij de 20.000 uitzinnige Heerenveensuppporters: het is sgggggggggggggggandalig, hij spreekt het met zoveel spuug uit dat het veld direct onbespeelbaar is. Roda-speler Oper zet een a achter zijn naam en barst uit in een aria waarna Pranjic besluit de bal er gewoon maar in te tikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat je eerder eraan mag denken dat die strafschop niet eens meer genomen gaat worden! Match word gestaakt alvoor hem genomen is...
En toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Stevens neemt de scheids in een houdgreep en zijn zachte g wordt zo hard dat hij de 20.000 uitzinnige Heerenveensuppporters: het is sgggggggggggggggandalig, hij spreekt het met zoveel spuug uit dat het veld direct onbespeelbaar is. Roda-speler Oper zet een a achter zijn naam en barst uit in een aria waarna Pranjic besluit de bal er gewoon maar in te tikken.
De wedstrijden tegen Twente bleken een formaliteit.![]()
Het zou best kunnen hoor maar ik snap niet zo goed waar dat zelfvertrouwen op is gebaseerd behalve op wensen en hoop - net als dat van onze kant zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef TheGHunter het volgende:
Roda gaat gewoon verder, een doelpuntrijk gelijkspel is al genoeg om door te gaan![]()
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet geloven![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?
Wij hebben tenminste aanhang.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?
Wil dat wel eens zien als jullie de magere jaren krijgen!quote:
Ik krijg het spaans benauwdquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt erop dat Oper morgen toch niet meedoed en Cissé heeft last van zijn lies...
Sonko - Cristiano ?
Heerenveen heeft toeschouwers dat is iets anders.quote:
Zoiets als toevallige passanten, die zich afvragen waar dat scherpe licht voor dientquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft toeschouwers dat is iets anders.![]()
Nee, maar wel als mensen die in eerste instantie voor een ontspannen avond komen en Heerenveen op hetzelfde niveau stellen als een avondje bios. het is leuk als de club wint (als het een mooie film is geweest), maar als Heerenveen verliest (het een slechte film was) dan is er geen man over boord. Kortom; het fanatisme ontbreekt bij het overgrote deel van de toeschouwers aldaar. Nu heeft iedere club natuurlijk zulke toeschouwers, maar bij Heerenveen zijn er te weinig échte supporters, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij Cambuur en FC Groningen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoiets als toevallige passanten, die zich afvragen waar dat scherpe licht voor dient
Ben jij helderziend? Je lijkt iig precies te weten wat de mensen denken. Een speciale gave. Misschien kun je er wel geld mee verdienen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar wel als mensen die in eerste instantie voor een ontspannen avond komen en Heerenveen op hetzelfde niveau stellen als een avondje bios. het is leuk als de club wint (als het een mooie film is geweest), maar als Heerenveen verliest (het een slechte film was) dan is er geen man over boord. Kortom; het fanatisme ontbreekt bij het overgrote deel van de toeschouwers aldaar. Nu heeft iedere club natuurlijk zulke toeschouwers, maar bij Heerenveen zijn er te weinig échte supporters, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij Cambuur en FC Groningen.
Genoeg magere jaren gehad hoor, we komen immers pas net 10 jaar kijken in de subtop. In het noorden is het normaal dat er ook in de eerste divisie 7/8000 man komen. FC Groningen, Cambuur en Heerenveen hebben alledrie in de eerste divisie een prima gevuld stadion.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wil dat wel eens zien als jullie de magere jaren krijgen!
Waar heb ik het over dingen slopen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
maar als ze terecht verliezen waarom zou ik dan fanatiek zijn en mijn woede uiten door dingen te slopen.
Ja en Roda is dit seizoen 8ste geworden met EVENVEEL punten als Hoerenveen. Wat wil je nu zeggen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor maar ik snap niet zo goed waar dat zelfvertrouwen op is gebaseerd behalve op wensen en hoop - net als dat van onze kant zou zijn.
Maar de wedstrijd interesseert me nauwelijks - wij zijn 7e geworden dit jaar.
Dat beide geen recht op Europees voetbal hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ja en Roda is dit seizoen 8ste geworden met EVENVEEL punten als Hoerenveen. Wat wil je nu zeggen?
In het oude systeem had Utrecht recht op Europees voetbal gehad ja, maar dat systeem is veranderd en dus hebben ze dat recht nu niet, althans ze moeten nog een aantal wedstrijden spelen om het te bereiken.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Utrecht en Twente wel dan?
Utrecht wel ja. Twente ook niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Utrecht en Twente wel dan?
Tja en in het systeem daarvoor had Roda JC waarschijnlijk recht gehad op Europees voetbal. Want ik kan me herrineren dat Heerenveen eens in de beker voor 3e plaats moest voetballen, om te loten wie Europees haalde. Dan zouden wij net zo goed als dat recht hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het oude systeem had Utrecht recht op Europees voetbal gehad ja, maar dat systeem is veranderd en dus hebben ze dat recht nu niet, althans ze moeten nog een aantal wedstrijden spelen om het te bereiken.
Regels zijn regelsquote:Op woensdag 26 april 2006 10:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat beide geen recht op Europees voetbal hebben.
Dat was éénmalig en is het seizoen daarop al veranderd. Ging natuurlijk nergens over, hoewel het een fantastische dag was.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Tja en in het systeem daarvoor had Roda JC waarschijnlijk recht gehad op Europees voetbal. Want ik kan me herrineren dat Heerenveen eens in de beker voor 3e plaats moest voetballen, om te loten wie Europees haalde. Dan zouden wij net zo goed als dat recht hebben.
6de plek is al een tijdje geen Europees meer. Dit seizoen dan wel omdat de Europese plek van de beker zou doorschuiven.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het oude systeem had Utrecht recht op Europees voetbal gehad ja, maar dat systeem is veranderd en dus hebben ze dat recht nu niet, althans ze moeten nog een aantal wedstrijden spelen om het te bereiken.
Als je het zo bekijkt dan is de zesde plek nooit goed genoeg voor Europees voetbal geweest.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
6de plek is al een tijdje geen Europees meer. Dit seizoen dan wel omdat de Europese plek van de beker zou doorschuiven.
Dat was omdat toen de Europacup II nog bestond.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Tja en in het systeem daarvoor had Roda JC waarschijnlijk recht gehad op Europees voetbal. Want ik kan me herrineren dat Heerenveen eens in de beker voor 3e plaats moest voetballen, om te loten wie Europees haalde. Dan zouden wij net zo goed als dat recht hebben.
Zeg ik dan dat jij het erover hebtquote:Op woensdag 26 april 2006 09:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over dingen slopen?![]()
Heerenveen bedoel jequote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Agussie. Naja Roda heeft geluk dat het thuis 0-0 is gebleven, 1-1 is ook genoeg.
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ja en Roda is dit seizoen 8ste geworden met EVENVEEL punten als Hoerenveen. Wat wil je nu zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |