Jij speelt liever tegen Roda dan Heerenveen in de huidige vorm?quote:Op maandag 17 april 2006 17:51 schreef Dos37 het volgende:
Hup Roda. Zodat wij dan tegen jullie uitkomen en natuurlijk gaan we dan winnen
Kan je precies hetzelfde zeggen over het spel van Roda afgelopen zondag tegen Heracles, en dan vooral de 2e helft....quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Als Hveen net zo loopt te voetballen als zondag tegen AZ, dan is het na 1 potje al over denk ik....
Het is logisch dat je minder speelt als je 2-0 voor staat. Maar ik snap verder wel wat je bedoelt opzich, ik geef Roda JC ook zeker meer kans om door te gaan dan Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Kan je precies hetzelfde zeggen over het spel van Roda afgelopen zondag tegen Heracles, en dan vooral de 2e helft....
Klopt, al maakt dat in het geval van Heerenveen minder uit dan bij andere clubs aangezien ze geen fanatieke aanhang hebben en er dus geen sprake van een intimiderende sfeer zal zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
Valt moeilijk te voorspellen. Het thuisvoordeel van de 2e wedstrijd kan wel eens belangrij worden.
Je bent al een tijdje niet in het ALS geweest zeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, al maakt dat in het geval van Heerenveen minder uit dan bij andere clubs aangezien ze geen fanatieke aanhang hebben en er dus geen sprake van een intimiderende sfeer zal zijn.
Waarom Roda als favoriet? Heerenveen is hoger ge-eindigd en heeft sowieso een betere staat van dienst.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan alle kanten op deze, met Roda als favoriet denk ik.
Voor Heerenveen stond er niet zoveel meer op het spel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen is al een paar weken toe aan het einde, Roda oogt bij vlagen wat nog frisser.
Niet helemaal waar natuurlijk, tot zo'n 3 wedstrijden voor het einde hadden we nog zicht op de 5e plaats. We hebben het gewoon glansrijk weggegeven.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor Heerenveen stond er niet zoveel meer op het spel natuurlijk.
Absoluut - vanaf Utrecht was het kut, alleen de wedstrijd tegen Twente was nog wat, maar ook meer toeval. Maar niemand geloofde echt in die 5e plek, vrees ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk, tot zo'n 3 wedstrijden voor het einde hadden we nog zicht op de 5e plaats. We hebben het gewoon glansrijk weggegeven.
De laatste jaren niet meer, maar ik ben er vaak genoeg geweest om te weten dat Heerenveen het stilste en saaiste publiek van Nederland had en er moet heel wat veranderd zijn wil dat niet meer zo zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje niet in het ALS geweest zeker?
Oordeel je altijd op basis van verouderde 'feiten'?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De laatste jaren niet meer, maar ik ben er vaak genoeg geweest om te weten dat Heerenveen het stilste en saaiste publiek van Nederland had en er moet heel wat veranderd zijn wil dat niet meer zo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |