Na 80/85 minuten toen de vermoeidheid kwam opzetten bij Roda kon Heerenveen de bal wat langer in de ploeg houden. Maar daarvoor?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef MaxPower het volgende:
Da's al tijden zo DarkShine.
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Frieslandquote:Op zondag 23 april 2006 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
Toch durf ik niet te zeggen wie er door zal gaan.
Ok, dank u.quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Friesland![]()
Gecompenseerd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Normaal gesproken moeten we wel kunnen winnen.
Bovendien horen we gecompenseerd te worden voor die penalty waar we recht op haddne.
Naar het schijnt doet Oper mee!quote:Hoe zit het met de geblesseerden.
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
Naar het schijnt doet Oper mee!
"Vlaaihappers".quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gecompenseerd?
Wij dienen dan gecompenseerd te worden voor vele bezeikte matchen in Heerenveen!![]()
Wel orgineel, maar zoveel Limburgers hebben we nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Vlaaihappers".![]()
Wat een originaliteit.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |