Na 80/85 minuten toen de vermoeidheid kwam opzetten bij Roda kon Heerenveen de bal wat langer in de ploeg houden. Maar daarvoor?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef MaxPower het volgende:
Da's al tijden zo DarkShine.
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Frieslandquote:Op zondag 23 april 2006 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
Toch durf ik niet te zeggen wie er door zal gaan.
Ok, dank u.quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Roda..omdat het in Friesland gewoon 1-1 wordt en nog meer omdat ik liever naar Limburg afreis dan naar Friesland![]()
Gecompenseerd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Normaal gesproken moeten we wel kunnen winnen.
Bovendien horen we gecompenseerd te worden voor die penalty waar we recht op haddne.
Naar het schijnt doet Oper mee!quote:Hoe zit het met de geblesseerden.
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
Naar het schijnt doet Oper mee!
"Vlaaihappers".quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik had het niet over die vlaaihappers.
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gecompenseerd?
Wij dienen dan gecompenseerd te worden voor vele bezeikte matchen in Heerenveen!![]()
Wel orgineel, maar zoveel Limburgers hebben we nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Vlaaihappers".![]()
Wat een originaliteit.![]()
Normaal gesproken wel, ja. Maar dit is geen normaal seizoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Normaal gesproken moeten we wel kunnen winnen.
Bovendien horen we gecompenseerd te worden voor die penalty waar we recht op haddne.
Hoe zit het met de geblesseerden.
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet gelovenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.![]()
Ik ken een match herinneren onder Vloet, 3-2 verloren. De 3de 'goal' was een bal op de lat...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, Roda heeft zeker twee maal een duel in heerenveen verloren door foutieve beslissingen van de scheidsrechter.![]()
Je vergist je met calimero Blind.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet geloven![]()
Een fanatieke trainer die emoties durft te tonen is wat anders dan een Foppe de Haan of Pim Verbeek he?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
1pot nat - maar Stevens vind ik een stug erger(lijker)
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een fanatieke trainer die emoties durft te tonen is wat anders dan een Foppe de Haan of Pim Verbeek he?![]()
Als het aan Roda ligt hoor je hem daar ook over.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Een Van Gaal of een Adriaanse. Als er iemand is die zijn spelers vaak de schuld geeft is het Stevens wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel okay, maar hij is nu zoñ slachtoffer geworden. Altijd ligt het aan anderen. Daar houd ik niet zo van.
Ik heb weinig coaches zo zien tieren tegen scheidsen en zo veel onsportief gedrag zien vertonen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Een Van Gaal of een Adriaanse. Als er iemand is die zijn spelers vaak de schuld geeft is het Stevens wel.
Ach, Stevens heeft die naam en camera's zoemen daarop in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb weinig coaches zo zien tieren tegen scheidsen en zo veel onsportief gedrag zien vertonen.
Oh ja, so jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Stevens heeft die naam en camera's zoemen daarop in.
Talpa, met die rode De Molquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is die linksche voetbalmedia![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop op winst door een onterechte penalty in de 96ste minuut.![]()
En dat Stevens zijn hoofd dan spontaan ontploft.
Duitsers!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop op winst door een onterechte penalty in de 96ste minuut.![]()
Denk dat je eerder eraan mag denken dat die strafschop niet eens meer genomen gaat worden! Match word gestaakt alvoor hem genomen is...quote:En dat Stevens zijn hoofd dan spontaan ontploft.
Stevens neemt de scheids in een houdgreep en zijn zachte g wordt zo hard dat hij de 20.000 uitzinnige Heerenveensuppporters: het is sgggggggggggggggandalig, hij spreekt het met zoveel spuug uit dat het veld direct onbespeelbaar is. Roda-speler Oper zet een a achter zijn naam en barst uit in een aria waarna Pranjic besluit de bal er gewoon maar in te tikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat je eerder eraan mag denken dat die strafschop niet eens meer genomen gaat worden! Match word gestaakt alvoor hem genomen is...
En toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Stevens neemt de scheids in een houdgreep en zijn zachte g wordt zo hard dat hij de 20.000 uitzinnige Heerenveensuppporters: het is sgggggggggggggggandalig, hij spreekt het met zoveel spuug uit dat het veld direct onbespeelbaar is. Roda-speler Oper zet een a achter zijn naam en barst uit in een aria waarna Pranjic besluit de bal er gewoon maar in te tikken.
De wedstrijden tegen Twente bleken een formaliteit.![]()
Het zou best kunnen hoor maar ik snap niet zo goed waar dat zelfvertrouwen op is gebaseerd behalve op wensen en hoop - net als dat van onze kant zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef TheGHunter het volgende:
Roda gaat gewoon verder, een doelpuntrijk gelijkspel is al genoeg om door te gaan![]()
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda is toch die ploeg die altijd en alleen maar verliest door foutieve beslissingen van anderen als ik dhr. Stevens moet geloven![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?
Wij hebben tenminste aanhang.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerenveen is toch die club zonder fanatieke aanhang die al jarenlang ordinair countervoetbal speelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |