Ok, ga morgen toevallig naar Kruidvat, vandaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Igraine het volgende:
Ja hoor,'t kruidvat heeft zwemluiers, ook van eigen merk volgens mij.
De meeste babyzwem-lessen duren 15 a 20 minuten. Het water is dan meestal wel iets warmer dan normaal. Dan nog krijgen die kleintjes het best gauw koud, bij ons in het zwembad zitten er naast het bad waar de les wordt gegeven ook nog 2 bubbelbaden, die zijn nog iets warmer en daar kan je allemaal na de les nog even inzitten met de kleintjes.
Datis toch subtieler dan Emma, als die honger heeft en bij mij opschoot zit of ligt komt er een luidruchtig UH UH UH uit haar mond en dat stopt niet eer dat ze aan de borst hangt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef Randa_v het volgende:
Hij geeft trouwens zo leuk aan dat hij de borst wil. **schaam schaam** Hij pakt namelijk als hij iets rechtopzit gewoon met zijn handen mijn borst vast als teken dat hij wil drinken. Vind het niet erg, maar in het openbaar of bij vreemde mensen aan huis vind ik het toch niks.Wel een slim ventje
ja wennie tot het eerste jaar.. mijn nefje heeft het ook pas met een ruime jaar hij is nu bijna 6 en nog steeds last..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef Wennie het volgende:
Jeetje, niet goed dus met Sara![]()
Je verhaal lijkt erg op wat Robin ook heeft Fuente. Ik hoop dat jullie snel wat duidelijkheid krijgen
Kan een kindje nog zo laat kma ontwikkelen dan?
ArwenBen benieuwd!
Kwam er trouwens net achter dat ik alleen in maat 74 zomerkleding hebMaar ff gaan shoppen morgen
Amber had ook last van groene poep en volgens de arts was dat oude poep die er al wat langer zatquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Fuente het volgende:
groenepoepverhaaltje
Oh en nog een laatste vraagWelke zonnebrandcreme is goed? Ik neem aan een zo hoog mogelijke factor, maar welke gebruiken jullie?
Het probleem van de aventspenen eerder was dat ze te vlug gingen en de difrax wel goed. Dat het het meeste op de borst lijkt, mwah. Het is nog steeds moeilijk voor hem een flesje, hij werkt hem er nog regelmatig met zijn tong naar buiten. De techniek is immers totaal anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef Vicky het volgende:
Randa, de Aventfles/speen lijkt het meest op een borst, misschien dat merlijn vandaar beter uit de Avent drinkt...
Ja, kende ik al, maar een fles wordt gelukkig niet geweigerd (alleen als hij geen honger heeft), het lukt alleen nog niet goed. Maar gisteren heeft hij toch 200 cc gedronken uit een fles, dus ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef poemojn het volgende:
Randa, kende je deze al? http://www.borstvoedingnop.nl/producten1.html De ervaringen ermee zijn erg wisselend voor zover ik weet en 't is niet goedkoop, maar als het gaat over flessen die op borsten lijken..
Als ze in de zon is: ja en ja. (Factor heel veel is ook weer overdreven, maar ik deed wel altijd factor 15 of 20 ofzo!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef Djeez het volgende:
Als Kim buiten in het campingbedje is, moet ze dan een zonnehoedje oid op? En moet ze nu worden ingesmeerd met factor heel veel als ze een tijdje buiten is?
En wat doen jullie je kindje aan met dit weer?
Zwembad toevallig ook bij Kruidvat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef _evenstar_ het volgende:
We hebben arwen gisteren op vier flessen gezet, even aankijken hoe dat ging om half negen de laatste fles en vanochtend om half negen moest ik hara uit bed plukken
ik heb kinder zonnebrand gehaald van factor 40 bij de kruidvat water en zweetbestendigvoor 10 euro.
hier is het in de schaduw 24 graden nog, dus wij doen een zomerhoedje op en wat insmeren en een rompertje, snachts nog wel een slaapzakje aan.
we hebben ook een groot zwembad gehaald 269 cm bij 175 cm bij 51 cm kunnen we samen in het zwembad![]()
ja zwembadje ook bij de kruidvatquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zwembad toevallig ook bij Kruidvat?
Kim gaat morgen in het reisledikantje, hoe noem je dat ook alweer?
Ligt eraan wat voor weer het is. Als het net zo warm is als vandaag, kan dat makkelijk buiten. En anders gewoon binnen. We moeten dan nog wel ff zonnebrand ophalen! di van mezelf is verdwenen helaas. dus die moet ik ook maar kopen. Want ik verbrand heel snel. En als ik dan in de tuin aan het werk ben, gaat het nog sneller.
we hebben het geprobeerd omdat ze snachts echt haast niet wakker te krijgen is, en we het gingen proberen en ze doet het er goed op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:57 schreef Djeez het volgende:
Girly, fijn dat joey het zo goed doet!
Randa, mooi dat Merlijn al meer uit de fles drinkt. komt vast goed.
Fuente, mooi dat Sara weer goed drinkt!
Arwen op 4 flessen. Knap hoor. Dat kan Kim nog niet. Hoeveel geef je dan?
Kim heeft trouwens een mouwloos rompertje, een tshirt en korte broek (nou ja, voor haar driekwart) aan. Binnen is het toch wat koeler.
Wij hebben dus ook een zwembad gekocht, de tuin is daar groot genoeg voor. Lijkt me leuk, lekker saampjes spetteren!
Lekker zeg! Om de hoeveel uur krijgt ze dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
we hebben het geprobeerd omdat ze snachts echt haast niet wakker te krijgen is, en we het gingen proberen en ze doet het er goed op.
Ik geef haar 4 maal 180 cc dus uiteindelijk 190 cc![]()
Aha. Wij gaan dat na de verhuizing proberen, want Kim drinkt met heeeel veel moeite haar laatste fles leeg, al een paar dagen. Dus wie weet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Geen tips helaas.. maar wel sterkte en beterschap gewenst!!
we zijn vandaag maar niet meer wezen zwemmen werd te koel zo laat op de dag, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ingrid, ik voed haar om 8 uur in de ochtend ongeveer ( iets eerder of iets later)
dan om 12 uur dan om 16 uur en dan om 21 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |