abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37521250
Randa, de Aventfles/speen lijkt het meest op een borst, misschien dat merlijn vandaar beter uit de Avent drinkt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37522054
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef Vicky het volgende:
Randa, de Aventfles/speen lijkt het meest op een borst, misschien dat merlijn vandaar beter uit de Avent drinkt...
Het probleem van de aventspenen eerder was dat ze te vlug gingen en de difrax wel goed. Dat het het meeste op de borst lijkt, mwah. Het is nog steeds moeilijk voor hem een flesje, hij werkt hem er nog regelmatig met zijn tong naar buiten. De techniek is immers totaal anders. We kijken morgenavond nog eens hoe het gaat.
pi_37526773
hoi dames

sara, beterschap meissie, is niks ontstoken oogjes hebben.,

alles gaat supergoed hier, renzell nadat jij mij die tip over dat inbakeren gaf, was dat toch maar het moment dat ik het toch maar ging proberen, wilde het eerst niet doen omdat ik het zo zielig vond dat die kleintjes helemaal zo ingepakt liggen enzo , maar heb het meteen die 1ste nacht toch geprobeerd, en nu slaapt hij dus echt heel goed door s'nachts.
wat een superuitvinding zeg, nu komen we beide beter aan onze rust.
wat ik ook apart vind is dat joey heel snel slaapt als hij in de maxicosi ligt, gaan we bijv ff wandelen, of naar de winkels, hij slaapt meteen, en vooral in de auto hebben we geen kind aan hem, haha we stonden laatst ff stil bij de benzinepomp, toen ging hij ineens huilen, reden we verder was hij weer stil, hij vind het heerlijk als we erop uit gaan
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:54:03 #254
105850 Fuente
mamamuts
pi_37527625
Girly, fijn dat Joey zo goed slaapt! Sara heeft ook ingebakerd geslapen, was meteen een wereld van verschil. En idd, met wandelen en autorijden was ze zo weg, heerlijk he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37527766
Randa, kende je deze al? http://www.borstvoedingnop.nl/producten1.html De ervaringen ermee zijn erg wisselend voor zover ik weet en 't is niet goedkoop, maar als het gaat over flessen die op borsten lijken..
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:17:29 #256
105850 Fuente
mamamuts
pi_37534781
Sara knapt weer een beetje op. Vannacht de hele nacht goed geslapen, ze was om 7:30 wakker. Haar luier was kurkdroog vanmorgen, dus maar meteen een flesje drinken gedaan voor het ontbijt en dat ging helemaal op Helaas wil ze nog steeds geen pap, maar een bakje yoghurt ging er wel in .
Maar goed, ze heeft inmiddels 4 dagen geen pap gehad. Dat was het enige wat ze nog kreeg omdat ze geen melk wil drinken. Moet ik haar nu vitamienen gaan bijgeven? Want eerlijk gezegd lijkt het wel alsof ze de pap ook 'gewoon' niet meer moet (net als met de melk). Ze eet wel yoghurt en drinkt karnemelk, maar hier zitten dan weer niet de vitamienen van de opvolgmelk in.. Hoe zouden jullie dit doen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37534841
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef poemojn het volgende:
Randa, kende je deze al? http://www.borstvoedingnop.nl/producten1.html De ervaringen ermee zijn erg wisselend voor zover ik weet en 't is niet goedkoop, maar als het gaat over flessen die op borsten lijken..
Ja, kende ik al, maar een fles wordt gelukkig niet geweigerd (alleen als hij geen honger heeft), het lukt alleen nog niet goed. Maar gisteren heeft hij toch 200 cc gedronken uit een fles, dus ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt.
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:53:52 #258
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37537940
Emma drinkt ook wisselend goed/niet goed uit een fles. Vaak wil ze ook niet op schoot de fles drinken, dan gaat ze constant naar me glimlachen (echt waar!) en wil niet meer drinken. Maar dat is ook zo met de borst... zodra Noa haar roept is ze los van de borst en wil niet meer drinken. Een tijdje later weer wel, tot ze weer afgeleid is... lastig maar hoor!!

Zo'n breastbottle ziet er wel apart uit trouwens
pi_37538464
HOe zit het eigenlijk met baby's en airco? Wij hebben een plat dak en als het echt warm is is het hier inhuis niet te harden. We zitten te denken aan een airco, maar wat mag?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:55:04 #260
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37539881
Girly; wat fijn dat het heeft gewerkt voor je! Super! En rust is zo belangrijk, ook voor jezelf, vooral zo in het begin. Het is zo retezwaar allemaal.

En Fuente; fijn ook dat jouw monster weer een beetje opknapt!
  Redactie Frontpage donderdag 4 mei 2006 @ 13:35:16 #261
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_37543236
Als Kim buiten in het campingbedje is, moet ze dan een zonnehoedje oid op? En moet ze nu worden ingesmeerd met factor heel veel als ze een tijdje buiten is?
En wat doen jullie je kindje aan met dit weer?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_37543277
ik zou haar als 't even kan in de schaduw zetten djeez, en dan nog insmeren.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:38:21 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37543338
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef Djeez het volgende:
Als Kim buiten in het campingbedje is, moet ze dan een zonnehoedje oid op? En moet ze nu worden ingesmeerd met factor heel veel als ze een tijdje buiten is?
En wat doen jullie je kindje aan met dit weer?
Als ze in de zon is: ja en ja. (Factor heel veel is ook weer overdreven, maar ik deed wel altijd factor 15 of 20 ofzo!)

Als ze niet direct in de zon is, is een hoedje misschien niet per se nodig, maar is insmeren nog wel heel verstandig. En ach, een leuk hoedje kan geen kwaad, dus misschien ook in de schaduw allebei maar doen?

Gewoon een rompertje met een shirtje en luchtig broekje, of alleen een romper, als het echt lekker warm is. Ze zal het nu niet zo snel koud hebben.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:39:54 #264
105850 Fuente
mamamuts
pi_37543391
Sara heeft een badstof romper aan, en een jurkje zonder mouwtjes. Het is hier bloedje heet. Buiten gaat ze alleen in de schaduw, maar eigenlijk houd ik haar meer binnen, ze is nog wat ziekjes.

Ik heb danoontjes start gehaald, is gemaakt van opvolgmelk, krijgt ze toch wat extra's binnen.
Inmiddels drinkt ze weer goed, maar eten wil ze niet, fruithap vond ze maar niets.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:16:33 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37544453
We hebben arwen gisteren op vier flessen gezet, even aankijken hoe dat ging om half negen de laatste fles en vanochtend om half negen moest ik hara uit bed plukken

ik heb kinder zonnebrand gehaald van factor 40 bij de kruidvat water en zweetbestendig voor 10 euro.
hier is het in de schaduw 24 graden nog, dus wij doen een zomerhoedje op en wat insmeren en een rompertje, snachts nog wel een slaapzakje aan.

we hebben ook een groot zwembad gehaald 269 cm bij 175 cm bij 51 cm kunnen we samen in het zwembad

Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:17:21 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37544472
trouwens lekker dta joey het zo goed doet girly!! en een saartje die iets beterder is, ik zou vitamines geven
merlijntje die het zo goed doet!! wat hebben we een stel liefe mooie knappe kindjes
  Redactie Frontpage donderdag 4 mei 2006 @ 16:52:21 #267
3926 crew  Djeez
pi_37549299
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef _evenstar_ het volgende:
We hebben arwen gisteren op vier flessen gezet, even aankijken hoe dat ging om half negen de laatste fles en vanochtend om half negen moest ik hara uit bed plukken

ik heb kinder zonnebrand gehaald van factor 40 bij de kruidvat water en zweetbestendig voor 10 euro.
hier is het in de schaduw 24 graden nog, dus wij doen een zomerhoedje op en wat insmeren en een rompertje, snachts nog wel een slaapzakje aan.

we hebben ook een groot zwembad gehaald 269 cm bij 175 cm bij 51 cm kunnen we samen in het zwembad

Zwembad toevallig ook bij Kruidvat?
Kim gaat morgen in het reisledikantje, hoe noem je dat ook alweer?
Ligt eraan wat voor weer het is. Als het net zo warm is als vandaag, kan dat makkelijk buiten. En anders gewoon binnen. We moeten dan nog wel ff zonnebrand ophalen! di van mezelf is verdwenen helaas. dus die moet ik ook maar kopen. Want ik verbrand heel snel. En als ik dan in de tuin aan het werk ben, gaat het nog sneller.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage donderdag 4 mei 2006 @ 16:57:54 #268
3926 crew  Djeez
pi_37549431
Girly, fijn dat joey het zo goed doet!

Randa, mooi dat Merlijn al meer uit de fles drinkt. komt vast goed.

Fuente, mooi dat Sara weer goed drinkt!

Arwen op 4 flessen. Knap hoor. Dat kan Kim nog niet. Hoeveel geef je dan?

Kim heeft trouwens een mouwloos rompertje, een tshirt en korte broek (nou ja, voor haar driekwart) aan. Binnen is het toch wat koeler.
Wij hebben dus ook een zwembad gekocht, de tuin is daar groot genoeg voor. Lijkt me leuk, lekker saampjes spetteren!
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:07:27 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37549731
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Djeez het volgende:

[..]

Zwembad toevallig ook bij Kruidvat?
Kim gaat morgen in het reisledikantje, hoe noem je dat ook alweer?
Ligt eraan wat voor weer het is. Als het net zo warm is als vandaag, kan dat makkelijk buiten. En anders gewoon binnen. We moeten dan nog wel ff zonnebrand ophalen! di van mezelf is verdwenen helaas. dus die moet ik ook maar kopen. Want ik verbrand heel snel. En als ik dan in de tuin aan het werk ben, gaat het nog sneller.
ja zwembadje ook bij de kruidvat het is grooooot!! ik ga zo met de kleine er in eerst een aansluiting voor de tuinslang met emmertjes water slepen is een weektaak
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:09:06 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37549783
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:57 schreef Djeez het volgende:
Girly, fijn dat joey het zo goed doet!

Randa, mooi dat Merlijn al meer uit de fles drinkt. komt vast goed.

Fuente, mooi dat Sara weer goed drinkt!

Arwen op 4 flessen. Knap hoor. Dat kan Kim nog niet. Hoeveel geef je dan?

Kim heeft trouwens een mouwloos rompertje, een tshirt en korte broek (nou ja, voor haar driekwart) aan. Binnen is het toch wat koeler.
Wij hebben dus ook een zwembad gekocht, de tuin is daar groot genoeg voor. Lijkt me leuk, lekker saampjes spetteren!
we hebben het geprobeerd omdat ze snachts echt haast niet wakker te krijgen is, en we het gingen proberen en ze doet het er goed op.
Ik geef haar 4 maal 180 cc dus uiteindelijk 190 cc
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:20:14 #271
105850 Fuente
mamamuts
pi_37551436
Evenstar, lekker joh, op 4 flessen! Ik vond dat heerlijk toen met Sara, lekker de rest van de avond ffies voor jezelf
Sara
Merel
Ukje
pi_37551880
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

we hebben het geprobeerd omdat ze snachts echt haast niet wakker te krijgen is, en we het gingen proberen en ze doet het er goed op.
Ik geef haar 4 maal 180 cc dus uiteindelijk 190 cc
Lekker zeg! Om de hoeveel uur krijgt ze dan?
pi_37561569
Hier een zieke Merlijn. Hij is nog nooit echt ziek geweest, maar nu heeft hij 39.1 koorts. Hij ligt nu heel zielig in zijn rompertje bij ons op bed. Pfff, de koorts komt ws van zijn verkoudheid die hij vandaag ineens had. Zielig hoor.
We hebben net ook maar de hap gebeld wast we konden doen. Hij heeft een paracetamol gehad en we moeten nu goed in de gaten houden of hij drinkt en of hij niet te kortademig wordt.
Zal een zware nacht worden zo. Iemand nog tips om de koorts dragelijker te maken voor hem? Zouden eigenlijk een tips topic moeten hebben want dit soort vragen zoek je niet zo makkelijk terug.
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:28:04 #274
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37561728
Niet te warm aankleden, loszittende kleertjes aandoen. Bij Kai hielp het om af en toe een koel washandje op zijn voorhoofd te leggen. Vaak daalt de koorts door de paracetamol ook wel. Beterschap voor Merlijn!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:29:01 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37561757
Geen tips helaas.. maar wel sterkte en beterschap gewenst!!

we zijn vandaag maar niet meer wezen zwemmen werd te koel zo laat op de dag, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen !

Ingrid, ik voed haar om 8 uur in de ochtend ongeveer ( iets eerder of iets later)
dan om 12 uur dan om 16 uur en dan om 21 uur.
pi_37561974
wat sneu randa. beterschap voor merlijn. veel meer kun je niet doen momenteel denk ik. hopelijk slaapt hij goed op die zetpil.
pi_37562203
Slapen, ik hoop het. Hij is nu al ruim anderhalf uur, sinds hij wakker is, aan het jengelen. Gelukkig wordt hij af en toe afgeleid door de dekbedhoes met heel veel felle kleuren. De zetpil heeft hij nu drie kwartier erin zitten .
pi_37562895
De slaap is ingetreden, heeft goed gedronken en de koorts lijkt afgezakt, hij voelt koeler. Pfff, niet leuk nee als je kind ziek is.
pi_37566740
Het is ochtend en hij heeft 38.6, nog steeds niet lekker dus. Komt niet zo goed uit, ik ben zelf ook niet lekker maar ik moet gewoon gaan werken, de tweede werkdag verstek laten gaan zullen we maar niet doen. Niet hoog genoeg om naar dokter te moeten. Even kijken of het KDV hem wil hebben vandaag, anders moet Magneet dus zijn examen laten schieten, rot maar het is niet anders. Merlijn is nog zo jengelig.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 mei 2006 @ 08:04:07 #280
3926 crew  Djeez
pi_37566995
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Geen tips helaas.. maar wel sterkte en beterschap gewenst!!

we zijn vandaag maar niet meer wezen zwemmen werd te koel zo laat op de dag, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen !

Ingrid, ik voed haar om 8 uur in de ochtend ongeveer ( iets eerder of iets later)
dan om 12 uur dan om 16 uur en dan om 21 uur.
Aha. Wij gaan dat na de verhuizing proberen, want Kim drinkt met heeeel veel moeite haar laatste fles leeg, al een paar dagen. Dus wie weet.

Randa beterschap!

En dan gaan we nu de sleutel van ons nieuwe huissie ophalen!

(Ingrid)
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:14:05 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37567056
Veel plezier!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:35:24 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37567200
Beterschap met Merlijn, Randa! Vervelend dat je zelf zowiezo moet werken, lijkt me idd niet zo handig om de tweede werkdag al ziek te melden... jij ook beterschap!

Ingrid, gefeliciteerd!
pi_37573250
Met Merlijn gaat het al beter, omdat ze meer leidsters hadden dan normaal wilden ze hem wel opvangen. Gelukkig.

Ingrid en Djeez gefeliciteerd!!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:11:05 #284
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37573889
Randa, fijn dat het beter gaat met Merlijn.

Ingrid en Djeez, veel plezier!

Robin heeft een inhalator gekregen. Ik hoop dat dat gepiep nu eens een keer echt verdwijnt (en dat hij 's nachts weer doorslaapt ). De (plaatsvervangende) huisarts vond het een "extreem vrolijk ventje". Hij is ook echt een charmeurtje, hij lacht naar iedereen!

Ik zit hier echt te stuntelen met Robin z'n nieuwe voedingsschema Nu is hij vaak moe tijdens z'n groentehap en voor z'n laatste fles moeten we 'm wakker maken. En het komt ook niet goed uit met het KDV. Nu heb ik al geprobeerde z'n laatste (4de) fles weg te laten en op zich trekt hij dat best, maar dan heeft hij keiharde ontlasting, want dan krijgt hij blijkbaar te weinig vocht binnen. En het schema moet ook weer overeenkomen met mijn werkschema. Iemand nog tips?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:38:00 #285
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_37574774
Ik heb Merlijn vanmorgen opgehaald na mijn examen, had volgens het kdv 37.5 maar nu weer 38.8. Drinken weigert meneer en ligt nu een beetje te jengelen in de box. Zo maar weer met hem rond gaan lopen dat vind hij fijner
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:59:49 #286
105850 Fuente
mamamuts
pi_37575506
Wennie, misschien tussendoor wat meer drinken geven zoals diksap/thee/water? Hopelijk helpt de inhalatpr!

Magneet, beterschap voor Merlijn!

Sara's oogjes knappen erg op, maar ze heeft nog steeds diarree en heeft gister 2 keer overgegeven. Ze is nog steeds haar supervrolijke zelf, maar slaapt heel veel (2 keer 3 uur op een dag).
Ze wil nog steeds niet eten, maar drinken gaat wel goed. Je kan nu wel aan d'r zien dat ze is afgevallen, haar spekkies, en dan met name haar lekkere wangespekkies, zijn echt minder aan het worden..
Sara
Merel
Ukje
pi_37582082
Merlijn heeft een lichte keelontsteking, Hiervoor heeft hij geen medicijnen voorgeschreven gekregen omdat ik borstvoeding geef. Hij heeft na vanochtend alleen nog bij het kdv een 30cc gedronken. Magneet kreeg er niks meer in. Gelukkig heeft hij net 1 borst helemaal leeggedronken en ligt hij nu lekker te slapen.

We zijn geweldig geholpen door de hap, heb ik het idee en helemaal mooi dat ze dokter pro-bv was. Magneet was helemaal blij dat Merlijn goed dronk meteen toen hij de kans kreeg nadat ik thuis kwam. Ik ook, zelf zal ik het waarschijnlijk ook onder de leden hebben, na ja, saampjes met Merlijn in bed is ook gezellig.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:58:19 #288
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37584686
oeioei keelontsteking, niet niks voor zo'n lief klein merlijntje..
gelukkig drinkt ie nog lekker aan de borst
beterschap voor jullie beiden arme magneet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:03:53 #289
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_37584831
Merlijn tempte net 37.1
pi_37596975
De koorts is inmiddels weer flink omhoog, vanmorgen was het weer 39,1, ik doe zelf net zo hard mee ik had gisteravond voor het slapen gaan 39,2. We liggen weer met zijn tweetjes in bed. Jammer dat we zo weinig kunnen genieten van het mooie weer.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:49:29 #291
105850 Fuente
mamamuts
pi_37597109
Oh Randa, hopelijk knappen jullie snel op!

Met Sara gaat het ook nog niet lekker. d'r oogjes zijn zo goed als schoon, maar vanmorgen moest ze erg veel huilen, ze wil nog steeds niet eten. Yoghurt en danoontjes gaan erin, van de rest moet ze niets weten. Hoe lang mag dit duren? Ze eet nu al een week amper, je ziet d'r afvallen. Maar d'r luiers zijn goed nat, ze drinkt namelijk wel goed...(behalve melk, dat wil ze nog steeds niet, maar diksap en soms een slokje karnemelk wel).
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 11:12:26 #292
81992 Githa
pi_37597652
Fuente, ik zou het even met de huisarts bespreken als het zolang duurt. Zou het ook niet zo kunnen zijn dat het een fase is die toevallig is samen gegaan met het ziek zijn. Dan is een andere aanpak misschien vereist
Nouja, het belangrijkste is om de oorzaak te achterhalen, beterschap

Merlijn ook beterschap met dit weer met je niet ziek zijn
pi_37597720
Zolang ze genoeg goede plasluiers heeft is het toch goed. Ik denk dat het vocht even belangrijker is dan echt eten. Dat echte eten komt daarna wel weet. Misschien ook eens vragen bij het CB of huisarts wat je het beste kan doen als ze weer beter is met de melk en het eten.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:21:28 #294
105850 Fuente
mamamuts
pi_37597894
Mjah, denk dat ik als ze maandag nog zo eet het CB eens even bel. Ze eet wel yoghurt en danones, dus ik zie niet in waarom ze geen pap zou eten (is ook vloeibaar ). Kijk als ze ffies geen fruitjes en groentehappen wil, prima, maar d'r pap vind ik wel belangrijk.
Sara
Merel
Ukje
pi_37601077
Beterschap voor alle ziekige kindjes (en mamma's) hier..

Hier ook een ziek vogeltje..

Hanne heeft de afgelopen twee dagen ook flinke koorts gehad. Ik heb maar twee keer getempt ene keer 39.5 ('s nachts en daarna een zetpil gegeven zodat ze iig nog even lekker kon slapen) en gisterbegin van de avond zelfs 40.2 . Gelukkig drinkt ze tot nu toe goed (en errug veel!). Zo sneu, gisteren wou ze eigenlijk alleen maar een beetje bij ons hangen. Maar hoe ziek ze ook is, er kan bijna altijd wel een lachje vanaf..
Vanacht hebben we een ventilator bij haar op de kamer gezet en vanmorgen was ze alweer een beetje vrolijker. Je kan wel zien dat ze nog niet helemaal lekker is want ze ziet nog steeds wat pips en heeft wallen van hier tot gunder..

Verder ging het juist zo lekker met ons kippetje..
Ze begint wat woordjes na te zeggen (pappa, mamma, Wilyan (Njam njam ) auto, hap) Zoooooo verschrikkelijk
Ze kan al een tijdje in haar handjes klappen Heel soms wil ze wel het hele klap-eens-in-je-handjes-liedje doen. Als ze dan bij "zo varen de bootjes voorbij" komt zit he gewoon zo lekker heen en weer te wiebelen/wriemelen.. Ook zo leuk, ze kan het ook niet doen zonder luid te grinniken
W ~ H ~ T
pi_37603255
Pfff, Merlijn heeft nu 39,8. Sinds donderdag heeft hij dus al koorts die niet weg wil trekken, ja van tijd tot tijd om weer hoog terug te komen. Dadelijk weer naar de HAP, om 16.30. Ze wilden hem toch zien omdat hij nogal jong is.

Vind het zelf wel moeilijk zeker omdat ik mezelf net zo kut voel als Merlijn.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:37:31 #297
105850 Fuente
mamamuts
pi_37603660
Pfff wat een zieke kindjes allemaal
Randa, hopelijk kan de HA jullie verderhelpen.

Hier zijn we een spuitluier verder en Sara heeft vandaag een danoontje gehad, verder wil ze niets.
Sara
Merel
Ukje
pi_37607202
Merlijn heeft amoxiciline voorgeschreven gekregen, een kuurtje van 7 dagen. Dat wordt volgende week dus geen spuitje bij het CB.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 18:00:28 #299
81992 Githa
pi_37607264
Randa_V, mag hij het spuitje niet vanwege het kuurtje of omdat je voorspelt dat hij dan nog ziek is?

Fuente, moeilijk is dat hé.... ik zou toch even de huisarts bellen maandag
pi_37607503
Als hij vanavond begint met de kuur, gaat deze pas over twee dagen werken. Ik wil niet dat hij die laatste spuit zolang hij eigenlijk nog ziek is krijgt, kunnen we beter uitstellen. Ik ga wel gewoon naar de controle en meldt het daar. Hij zou zou de spuit donderdag moeten krijgen, als hij daar dan ziek van wordt of koorts krijgt weet je niet waar het van is. Dit terwijl we in de gaten moeten houden of de koorts echt zakt door de amoxicilline en ook zo blijft. Hij moet trouwens ook voorlopig de paracetamolzetpillen gebruiken, 3 per dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')