Yoram
![]()
Dag grote knul!
De eerste keer zwemmen zijn wij ook naar babyzwemmen geweest. Robin keek zijn ogen uit, maar van het water op zich had hij nog niet zoveel door volgens mij
![]()
We zijn toen maar een half uurtje gebelevn, want ook al was het bad extra warm, Robin koelde toch erg snel af.
In Center Parcs zijn wij ook met Robin wezen zwemmen. Hij vond het helemaal geweldig, vooral die stroomversnelling
![]()
We hadden toen wel zo'n zwemband voor hem gekocht. We zijn toen 2x een uurtje geweest. Met Nemo-zwemluiers
Och Saartje ook weer ziekjes
![]()
FIjn dat het alweer beter gaat, Fuente!
![]()
Randa, knap hoor, dat je Merlijn zo kon achterlaten
![]()
Ik ben de eerste keer dat hij zou proefdraaien gewoon niet geweest
![]()
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen m'n kind achter te laten bij vreemden. De keer erna is mijn vriend mee gegaan en toen ging het gelukkig wel. Fijn dat het goed ging
![]()
Robin zijn oogje is sinds vorige week erger groen als voorheen. Soms wordt hij 's ochtends wakker met dichtgeplakt oogje
![]()
23 mei moeten we weer naar de oogarts. Tot die tijd moeten we 5x per dag zijn traanbuis masseren.
Ik had Robin vandeweek even nagemeten thuis. Ik vond het zo raar dat hij 66 cm was bij het CB, terwijl hij dat een maand ervoor ook bij de kinderarts was. Robin is even groot als onze commodemat en die is 70 cm
![]()
Volgende keer even op letten dat ze wat beter meten
Nadat ik vrijdag meldde dat z'n eczeem er goed uit zag zonder cetomacrogol, heb ik dat vrijdag ook niet gesmeerd, maar het weekend werd het weer veel erger, dus zijn we weer gaan smeren en nu ziet het er wel redelijk rustig uit. Inmiddels heeft hij wel een plekje in zijn nek en op zijn polsjes erbij. Ik vraag me toch af of zijn verkoudheidsprobleem (na een kuur is hij nog steeds strontverkouden, heeft hij telkens verhoging, hoest hij nog steeds en volgens de CB-arts moet hij een inhalator) en zijn eczeem iets met elkaar te maken hebben..
Githa, zie fototopic