abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 12:55:04 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37029407
Mij is verteld, door de mevrouw die mijn horoscoop weleens trekt, dat het je slechts verteld welke invloeden er werkzaam zijn. Gebeurtenissen kan ze nooit vertellen...ze zegt ook dat je ondanks de werkende invloeden alsnog alles zelf bepaalt.
het kan je alleen helderheid verschaffen in stemming..vibe, waarom je iets doet.
Ook mensen die je tegenkomt..ik kan het niet laten om potentiele partners altijd even bij haar door de check te halen

Heel kinderachtig, I know
Maar ze heeft altijd gelijk
pi_37029408
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef Spreadsheet het volgende:
Sommigen merken nauwelijks van hun sterrenbeeld. Dit kan zo komen, dat hun teken zodanig verzwakt wordt door andere planeten. Maar toch, er zijn wel wat mensen die invloeden goed merken van hun Zon en eventueel hun maan (adescant).

Zo kunnen veel Scorpio's gebukt gaan onder enorme racune en jaloeziė. Of dat Tweelingen steeds afgeleid raken.

Daarom de hamvraag: ben je tevreden met je sterrenbeeld (mits je hem goed bemerkt)?
Ben Schorpioen en heb nergens last van.
Children of the night. What music they make.
pi_37029436
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Nou, volgens mij ligt dat voor het grootste deel echt aan hun bouw/genen. Niet aan astrologie, die heeft veel meer te maken met je gemoedsrust.
Tuurlijk heeft het ermee te maken of je er aanleg voor hebt maar het is wel terug te vinden in de horoscoop (Maansknopenhoroscoop).

Verder vertelt astrologie veel meer dan alleen je gemoedsrust, het vertelt ook je manier van handelen, je omgang met anderen, je kijk tegen autoriteit enz enz.

Een horoscoop zegt ook niet wat je gaat doen maar wat en waar je mogelijkheden liggen.
Er is nog altijd de vrije wil.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_37029445
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Het is dan ook een vraag uit interesse, niet om iets aan te veranderen, joh.
[..]
Zie gewoon geen nut om ontevreden te zijn over iets waar je niets aan kan veranderen.

Anyway, zoals al was aangepast (wel op blijven letten ) ben stier.
Ben in ieder geval iemand die vastbesloten, realistisch en koppig is, Niet iemand die graag gedwongen wordt om iets te doen. Maar ben ook een levensgenieter. Vind het wel prima om te zijn wie ik ben.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_37029453
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ben Schorpioen en heb nergens last van.
Duh, maar herken je wel daarin jezelf?
pi_37029459
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef SHE het volgende:
Mij is verteld, door de mevrouw die mijn horoscoop weleens trekt, dat het je slechts verteld welke invloeden er werkzaam zijn. Gebeurtenissen kan ze nooit vertellen...ze zegt ook dat je ondanks de werkende invloeden alsnog alles zelf bepaalt.
het kan je alleen helderheid verschaffen in stemming..vibe, waarom je iets doet.
Ook mensen die je tegenkomt..ik kan het niet laten om potentiele partners altijd even bij haar door de check te halen

Vind ik NIET eens kinderachtig, je weet tenminste waar je dan aan toe bent.
pi_37029472
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:55 schreef SHE het volgende:

En waar kijkt ze dan naar? Of jullie sterrenbeelden bij elkaar passen? En dan luister je ook nog naar haar?
pi_37029546
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:46 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er haast wat planeten in je Scorpio-stand zitten ...
Waar concludeer je dat uit?
  maandag 17 april 2006 @ 13:01:06 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37029593
Nou, ze kijkt gewoon wat zijn eigenschappen zijn en uit welke motieven hij handelt..of hij last heeft van onbewuste patronen in zijn doen en denken..etc
Die legt ze dan naast die van mij en verteld me dan wat de voordelen en de nadelen zijn.
Het kan zijn dat bepaalde planeten niet zo lekker kruisen en dat er zo'n fundamentele mismatch kan zijn dat je eigenlijk bij voorbaat al weet dat je qua karakter niet matched.

En nee, ik laat het mijn keuze niet beinvloeden..maar vind het wel bijzonder dat die relaties dan ook altijd precies op die punten struikelen ndie ze aangeeft ( totaal andere toekomstvisie, niet op de persoon kunnen bouwen etc etc. )

Misschien heel naief van mij; maar als je het goed interpreteert kan het je best wel leuke inzichten geven.
Het is nogmaals geen toekomst voorspellen hoor..verre van dat zelfs.
En dat de stand van de maan van invloed is op levende wezens is een feit...dat kan zelfs wetenschappelijk ondersteunt worden.
pi_37029596
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:57 schreef mjb44 het volgende:

[..]

En waar kijkt ze dan naar? Of jullie sterrenbeelden bij elkaar passen? En dan luister je ook nog naar haar?
Of maakt ze een composiet of een synastrie?
pi_37029599
Ik ben Leeuw
En gedeeltes kloppen wel..
Salsa Espańola
pi_37029698
Schorpioen... en Draak. Maarja, die maan hč, bij de zon en dan alpha sentauri met Jupiter d'r bij. Gelukkig heb ik mijn 2de maan van Mars, en die maan Europa nog. Scheelt een stuk. En dan nog, mijn Venus staat prachtig, evenals Mercurius. enzo
Hallo
pi_37030101
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:56 schreef Spreadsheet het volgende:

[..]

Duh, maar herken je wel daarin jezelf?
Sommige punten wel, bij de meeste niet. Maar dat is overal zo denk ik.
pi_37033228
Het sterrenbeeld zelf symboliseert de voornaamste karaktereigenschappen. Een Ram bijvoorbeeld staat aan het begin van de dierenriem en zodoende is zijn karakter veel gericht op uitdaging en vernieuwing. En de naam geeft aan dat de Ram heel impulsief te werk kan gaan. Ik weet verder dat de Ram heel ik-gericht is. Dat klopt ook wel, want ik heb echt moeten leren om rekening te houden met anderen en ze niet onbedoeld te kwetsen.

Een Weegschaal is weer heel anders. Zij gaan niet impulsief te werk maar overzien alles en proberen rationeel te handelen. Ze worden daardoor soms gezien als ongevoelig, omdat ze handelen vanuit hun verstand.

Iemand heeft mijn sterrenbeeld getrokken. Ik ben een Ram, mijn ascendant is Stier, mijn ziel is Kreeft, mijn maanteken is Weegschaal en voor de rest ben ik het vergeten. Oh ja, mijn Chinese sterrenbeeld is Aap.
  maandag 17 april 2006 @ 15:26:37 #65
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_37033512
Ik ben leeuw/Slang van sterrenbeeld,en het verbaast me dat het eigenlijk wel een beetje klopt,dat wat er in mijn sterrenbeeld beschreven staat.En dat vind ik best wel grappig

De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken leeuw zijn:
zelfvertrouwend trots vertrouwenwekkend
royaal edel stralend
bazig arrogant warm
leidend organiserend ijdel

De leeuw is een eerlijk en open mens en houdt van mensen die, net als hij/zij, recht door zee zijn. Die eerlijkheid komt voort uit het feit dat de leeuw graag door andere mensen gerespecteerd wordt, maar vindt dat je dat respect wel moet verdienen. Daarom zal een leeuw niet snel liegen tegen andere mensen en houdt hij/zij er ook niet van dat andere mensen oneerlijk tegen hem/haar zijn. Als mensen eerlijk zijn, is de leeuw bereid heel veel moeite voor ze te doen. Mensen die echter oneerlijk zijn, zullen het respect van de leeuw snel verliezen. Voor deze mensen zal een leeuw zich niet langer inzetten. Overigens heeft een leeuw snel in de gaten welke mensen hij/zij kan vertrouwen. De leeuw is een gevoelig mens en beschikt over een sterke intuļtie. Als mensen proberen een leeuw te bedriegen, heeft hij/zij dat vaak snel in de gaten. Zijn/haar trots zal er dan ook niet voor terug deinzen, deze mensen eens flink de waarheid te zeggen.

De leeuw is een bijzonder harde werker. Heeft hij/zij zich eenmaal iets in zijn/haar hoofd gehaald, dan zal hij/zij er alles aan doen het doel te bereiken. Als het nodig is, is de leeuw in staat andere mensen te motiveren, hetgeen de leeuw een soort natuurlijk leiderschapsvermogen geeft. Met zijn/haar enorme wilskracht en het vermogen andere mensen voor zijn/haar doelen te motiveren, zal de leeuw een goede leider kunnen zijn.

Compromissen sluiten is niet de sterkste kant van de leeuw. Als de leeuw eenmaal een bepaalde weg is ingeslagen, kunnen andere mensen hem/haar over het algemeen moeilijk van een ander alternatief overtuigen. Omdat de leeuw over een behoorlijke dosis overredingskracht beschikt, zal hij/zij andere mensen er meestal wel van overtuigen, dat ze hem/haar beter kunnen volgen. Ondanks het feit dat dit meestal wel zal lukken, is het toch goed dat de leeuw zichzelf probeert aan te leren, ook eens naar de ideeėn van andere te luisteren. Het zou het respect bij andere mensen kunnen vergroten. Tevens kan de leeuw op die manier zijn/haar respect voor anderen tonen.

In het chineze strerrenbeeld ben ik Slang en dat klopt ook wel aardig.

Slangen zijn zeer intelligent en sluw. Hun geest is vaak overactief. Ze zijn mysterieus, diepzinnig denker en hebben een vreemd gevoel voor humor. Ze willen altijd van alles over de ander weten en zijn erg leergierig. Ze beginnen vaak aan van alles tegelijk maar maken niet alles af. Ze slaan in hun leven regelmatig nieuwe paden in.

Slangen houden van uitdagingen en overdenken alles heel goed, waardoor ze zelden fouten maken. Slangen kunnen goed dingen organiseren en hebben vaak een groot zakelijk inzicht en daardoor ook vaak financieel geluk. Ze denken graag goed na en houden niet van snelle beslissingen. Ze zijn echter niet betrouwbaar en weten ook anderen vaak te verleiden tot dingen waar ze achteraf vaak spijt van krijgen.

Vaak hebben slangen geen idee waarom iemand boos op ze wordt. Zeker als ze niet op tijd op komen dagen, wat ze maar zelden doen. Slangenkinderen zijn er ijverig en plichtsgetrouw, maart hebben wel erg veel ruimte nodig. Hij kan behoorlijk lastig worden als hij zijn zin niet krijgt, want de slang wil altijd zijn zin doordrijven, ten koste van wat dan ook.

Slangen zijn vaak artistiek begaafd maar zeker niet academisch aangelegd. Slangenkinderen hebben veel aandacht en liefde nodig en een rustige omgeving om in op te groeien. Slangen leven in hun eigen wereldje en gaan hun eigen weg. Ze zijn daardoor vaak veel te veel met zichzelf bezig en maken niet echt deel uit van een groep of het gezin. Slangenouders nemen hun ouderrol vaak met tegenzin op zich.

Slangen zijn zeer verstandelijk aangelegd en hebben daardoor moeite met het tonen van emoties en genegenheid. Slangen hebben natuurlijk ook gevoelens, maar die houden ze vaak erg goed verborgen. Daardoor komen ze vaak koel en berekenend over.

De vijf typen slangen:
* Water type: Dit type is het meest conservatieve type slang dat er is. Hij is erg gevoelig maar ook zeer scherpzinnig,. Hij houdt niet van veranderingen.
* Hout type: Dit type is zeer genereus van aard en heel meelevend en gevoelig.
* Vuur type: Dit type is vaak erg roekeloos en onbezonnen en kan slecht met geld omgaan en is op dat gebied totaal niet te vertrouwen. Ze zijn erg intuļtief en hebben en groot gevoel voor drama.
*Aarde type: Dit type houdt van mooie dingen en van veel kunst. Het is wel de meest materialistische type slang in vergelijking tot de andere vier.
Metaal type: Dit type is vastberaden en erg ambitieus. Soms is hij behoorlijk ongevoelig en medogenloos.

Werkgebied:
Slangen houden er van dingen te onderzoeken, met name het menselijk gedrag. Ze hebben een grote aanleg voor het mysterieuze en geheimzinnige. Banen die ze vaak hebben zijn: wetenschapper, psychiater, geestelijk leider, onderzoeker of politicus, al is hij dan niet altijd even betrouwbaar en spreekt hij vaak met gespleten tong.

Liefdesgebied:
Slang zijn hartstochtelijk en romantisch en staan daarbij graag in het middelpunt van de belangstelling en het leven van de partner. Het zijn geboren verleiders, maar vaak niet zo trouw. Slangen houden van flirten en anderen het hof maken, al doen ze vaak valse beloftes. Een slang die verliefd is, is erg gelukkig. Ze zijn dol op seks en zijn het meest seksueel ingesteld van alle Chinese dierenriemtekens.

Smaak:
Hun smaak is vaak bizar en exotisch.

Lievelingkleuren:
Slangen houden van zachte tinten, meestal van geel en groen.

Sport:
De slang houdt van watersporten, maar is ook dol op wandelen en de natuur.

Vrije tijd:
De slang houdt vaak van theater, opera en kunst.

Hobby's:
De meeste slangen zijn erg spiritueel en houden van esoterische zaken, zoals astrologie, maar zijn ook dol op lezen, dammen en schaken.

Vakantie:
Slangen houden van zonnige oorden, de natuur, het platteland en van kuuroorden.

Vriendschap:
Slangen kunnen goed overweg met hanen, draken en ossen maar hebben vaak ruzie met tijgers en varkens.

Hoge bomen vangen veel wind......
  maandag 17 april 2006 @ 15:27:56 #66
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_37033542
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef Bunny_feet het volgende:
Ik wil een ander sterrenbeeld. Ben nu leeuw maar dat bevalt me niet
Je mag best trots zijn op je sterrenbeeld.
pi_37033708
Waar haal je de bovenstaande tekst vandaan?
pi_37033749
Ik ben een ram met geloof ik weegschaal als ascedant.

Is er iemand die daar iets over kan vertellen ?

Ik ben rond 19.00 geboren in Raalte, op 06-04-1979
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37034133
Wat is trouwens een ascedant?
pi_37034307
Ik ben Steenbok (op de Steenbok/Waterman grens eigenlijk) met ascendant Schorpioen. Het is niet makkelijk maar ik ben wel tevreden. Ik herken me in de Steenbok omschrijvingen, Waterman ook wel een beetje... maar volgens mij zijn de trekken die andere mensen het meeste opvallen typisch Steenbok. Ik heb (vind ik zelf vooral) een goed maar beetje apart/droog gevoel voor humor, ben nogal melancholiek, einzelganger, neiging naar depressieve buien, geen hulp kunnen/willen vragen bij problemen en hoe moeizaam ook ik werk mezelf liever in mn eentje uit de put, trots, gevoelig maar heel gereserveerd, ik ontwikkel heel traag maar denk dat ik net zoals veel Steenbokken op latere leeftijd pas tot bloei kom, ik hoop ook dat het klopt dat Steenbok het enige teken is dat mooier wordt met de jaren

[ Bericht 0% gewijzigd door saksia op 17-04-2006 16:08:41 ]
pi_37035486
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:40 schreef Mirage het volgende:

Ik ben in maart geboren. Maart-Rammen zijn geloof ik anders dan April-Rammen, is het niet?
  maandag 17 april 2006 @ 16:48:19 #72
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37035622
In de westerse astrologie ben ik een Leeuw. (augustus)

Zon: Leeuw
Maan: Leeuw
Mercurius: Leeuw
Venus: Leeuw
Jupiter: Leeuw

Kortom, en echte Leeuw, zo je zeggen. Maar ik voel me absoluut geen Leeuw, die als 'bazig, leidertypes en zeker van zichzelf' worden omschreven. 't Is eerder het tegenovergestelde bij mij.
Ik heb meer weg van mijn ascendant: Boogschutter.

In de Chinese Astrologie ben ik een Schaap ascendant Aap.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 17 april 2006 @ 16:53:20 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37035753
quote:

www.astro.com

gegevens, geboortedatum en plaats/tijd invullen en klaar is klara
  maandag 17 april 2006 @ 17:00:56 #74
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_37035982
quote:

Deze ascendant valt in 3°57´ Weegschaal

GMT: 17.00 uur 06-04-1979, Raalte

De Diplomaat ~Als het maar mooi en stijlvol is~

Een Weegschaal-ascendant maakt een vriendelijke en diplomatieke indruk. Deze tactische gaven maken je tot een geliefd bemiddelaar, maar kunnen er ook voor zorgen dat je conflicten koste wat het kost wilt vermijden. Tot actie komen vergt veel overleg en pas daarna kom je op grond van een zo eerlijk mogelijke beoordeling van de situatie in een weloverwogen actie. Alle verschillende mogelijkheden worden dus eerst tegen elkaar afgewogen, en dit kan het uiteindelijke in actie komen dan ook flink in de weg zitten. Vandaar de reputatie van Weegschaal om eeuwig te aarzelen en te twijfelen. Daar komt nog bij dat deze ascendant bijzonder gericht is op de ander, wat het ook al niet makkelijker maakt om tot een eigen besluit te komen. Je bent erg gesteld op gezelschap en je zou er moeite mee kunnen hebben

http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendant/index.htm
pi_37036384
quote:
Deze ascendant valt in 20°27´ Boogschutter

GMT: 10.15 uur 05-11-1985, Delft

De Optimist ~Het zal allemaal wel goedkomen~

Met een Boogschutter-ascendant ben je gericht op de buitenwereld en maak je een eerlijke, vriendelijke en idealistische indruk. Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren. In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging. Het kan soms heel moeilijk zijn de kloof tussen wat is en wat zou kłnnen zijn te verdragen. In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel. Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..)
Dat van die Optimist klopt wel ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')