Volgens mij begon het op FARK ofzo. Lijkt me dus dat het Amerikanen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
Deze lui werden toch ook gefotosoept op buitenlandse fora?
Grote kans dat ze dus niet uit Nederland komen.
Laat het aan jullie over, laat het aan jullie over?quote:Op zondag 16 april 2006 22:39 schreef renz0r het volgende:
Geen idee, laat het aan jullie over. Hoor zovele erover, dus dan maar een eigen topic
Ik ben juis heel lief en sociaalquote:Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat het aan jullie over, laat het aan jullie over?
JIJ opent dit topic! Ga zoeken, snotneus! Nu!
quote:Op zondag 16 april 2006 22:24 schreef Schuttingbeer het volgende:
En toch moet ik elke keer weer lachen als ik denk aan het x aantal soeps die hiervan zijn gemaakt..
tvp-post
Tis Kees,quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Deze twee zijn ondertussen niet meer weg te slaan op Fok.
Binnenkort (zo niet ondertussen) kunnen we hun plaatsen bij Alberto, Joe Berry , Donn-e, Thijs Bosma, Cees etc.
Nu komt de hamvraag: Wie zijn het??
Kent iemand hen? Of weet iemand waar ze te vinden zijn. De foto, in welke discotheek is die gemaakt??? enz enz enz.
Als we de icoonpersoon achter BrauN kunnen vinden die notabene in Amerika woont dan moet dit toch een (paas)eitje zijn???
Zijn roepnaam is Kees,quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef renz0r het volgende:
[..]
Het is toch Cees, ipv Kees? Wij hebben er Kees van gemaakt terwijl het toch met een C is?!
De teringquote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Zijn roepnaam is Kees,
Zijn geboortenaam was toch iets als Cornelis oid. vandaar de C.
Dat hebben die gasten toen toch speciaal aan hem gevraagd omdat het zo op zn deur stond.
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon! deel 2quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Roltrapfee het volgende:
Is de man achter Brauns icon gevonden?? Omijngod![]()
![]()
![]()
dat heb ik een beetje gemist geloof ik
![]()
Als ik naar de foto kijk doet de locatie mij denken aan Now&Wow ( Graansilo Maashaven )quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
in welke discotheek is die gemaakt???
ga ze opwachten dan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:22 schreef Punjab het volgende:
[..]
Als ik naar de foto kijk doet de locatie mij denken aan Now&Wow ( Graansilo Maashaven )
Maar ondertussen wel beroemd geworden .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:05 schreef TimC het volgende:
SPUUGLELIJK die gasten..
maar daarvan weet je tenminste de naam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het vooral van thijs bizar dat hij nooit achterhaald is, die zat wat betreft leeftijd juist goed. Het leek eventjes close maar het was toch niet de juiste.
Af en toe kom je ook zo'n chipmunckknulletje tegen, wie is dat eigenlijk?
Nou, ik twijfel een beetje of hij wel bestaat. Ik zie het nog wel voor me dat ze een amerikaanse foto genomen hebben en daar een fictieve naam bijgezet hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar daarvan weet je tenminste de naam.
Van deze hardcore fuckers niet![]()
Ze zien er nogal nederlands uit.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
Deze lui werden toch ook gefotosoept op buitenlandse fora?
Grote kans dat ze dus niet uit Nederland komen.
Gezien hun lelijkheid zou ik eerder zeggen: Ze zien er nogal DUits uit.quote:
komop danquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb dat wijf gevonden op internet, met naam erbij.
Check foto's dan 2 posts boven je. Hier is de link waar de foto's vandaan komen: http://www.sugababes.nl/m*a*r*s*z/picsquote:
lijkt me ook interessantquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:59 schreef mcDavid het volgende:
Laten we het meisje achter ijsmeis.rar gaan zoeken!
Neh, dat is d'r niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Check foto's dan 2 posts boven je. Hier is de link waar de foto's vandaan komen: http://www.sugababes.nl/m*a*r*s*z/pics
Deze staat er ook in.. de bron van dezequote:Op woensdag 14 juni 2006 02:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Check foto's dan 2 posts boven je. Hier is de link waar de foto's vandaan komen: http://www.sugababes.nl/m*a*r*s*z/pics
Dat gebouw op die foto is het ROC op de vondellaan naast mijn school in Utrechtquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Deze staat er ook in.. de bron van dezesmiley
[afbeelding]
wat dacht je van dommelsch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:50 schreef Plastic_Power het volgende:
Ze zien er Duits uit, die twee. Aan de andere kant lijkt het bierflesje dat die gast rechtsboven in z'n hand heeft op dat van Coors Light, wat zou inhouden dat de foto waarschijnlijk in de VS is genomen.
[afbeelding]
heeft geen grijze hals , op de foto welquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wat dacht je van dommelsch?
[afbeelding]
Ik hoor een magisch woord.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wat dacht je van dommelsch?
[afbeelding]
je kan ze morgen spotten op Defqonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:23 schreef Reza-impreza het volgende:
Iemand nog nieuws
Dat lijkt me een strak plan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook wel weten wie dat zijn.
Mailen we hun de fotosoeps
quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook wel weten wie dat zijn.
Mailen we hun de fotosoeps
quote:Cars Jeans ClothingOfficial Cars Jeans website. Dutch Jeans and Casual clothing manufacturer. (Flash animated website)
De rave scene bestaat niet alleen in Nederland hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind hakkende, of wat doen ze, Amerikanen nog steeds een rare gedachte
Ik ga ervoor dat ze Nederlands zijn
Weet ik, maar bij Amerikanen vind ik het gewoon niet passen. Dan denk ik alleen aan rap en rnb en hip hop enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De rave scene bestaat niet alleen in Nederland hoor.
hij lijkt op iemand die ik wel eens gezien heb ja , of is het een stereotype nerdhoofdquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Ben van mening dat die vent rechts, een typisch Nederlandsch uiterlijk heeft![]()
Ik blijf erbij dat het Hollanders zijn![]()
Kom je weleens op LANparty'squote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
hij lijkt op iemand die ik wel eens gezien heb ja , of is het een stereotype nerdhoofd
Ik wel, ik ken hem niet.quote:
+1 voorspelbaarquote:
Begin eenschquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand Partyflock al afgezocht?
reza impreza is king met photoshop...of moet ik zeggen paintquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |