dat wil ik precies niet wetenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef BertV het volgende:
[..]
en homo's...![]()
waarom denk ik hier nu aan?
Voor brute kracht: zwaar gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hangt toch van het gewicht af? doe jij maar eens legpress met 800kg, en blijf beweren dat het een oefening voor mietjes is(ik zeg niet dat legpress beter is dan deathlift)
ik doe dus 6*20 herhalingen van 40 - 55kg (full range ofc) (ik ben net geen 2 maand bezig
) en dat merk je wel tijdens het fietsen, ik denk dat je met 5 herhaling per setje goed kan sprinten, maar dat je het niet lang volhoud..
Geen wonder, squatten (en deadliften) vind ik gewoon de leukste oefeningenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef Fugie het volgende:
over paar weken ook squatten
vreemd genoeg heb ik er ook gewoon zin in
Overhead presses (alle soorten)quote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Fugie het volgende:
wat vinden jullie trouwens fijne schouderoefeningen, ik kan echt nix boeiends vinden
ik wil voor het squatten me schouders trainen, noem het opwarmen ofzo. ik doe nu lateral raises en een soort van overhead press op een machine, maar ik vorder daar echt bijna nix mee, misschien groeien de schouders ook niet zo snel maja echt motiverend is het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 21:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Overhead presses (alle soorten)
High pull (upright row vanaf de grond zegmaar)
Bent-over-raises
Vind ik 1. de leukste oefeningen en 2. deze 3 samen belasten de gehele schouders dus het is ook gelijk een goede schoudertraining. Niet dat ik een "schoudertraining" heb ofzo, maar dit zou een goede schoudertraining zijn.
Een speed box squat is een squat die je met een relatief laag gewicht uitvoert (60% van je 1RepMax) maar met een zo groot mogelijke snelheid. "Box" wil hier zeggen dat je als het ware gaat zitten (dat kan op een box, maar ik doe het altijd gewoon op een bankje aangezien dat het beste voor handen is). Er zijn talloze voordelen van box squats (o.a. explosiviteitsontwikkeling, sneller herstel, vergroting flexibiliteit e.d.) maar nog meer voordelen van speed squats.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef redguy2222 het volgende:
Bedankt LedZep voor je reacties ! Maar wat bedoel je precies met een speedbox squat?
En Tommy__, ik heb al een enorme conditie, maar ik ben van nature een echte sprinter, en wil dit nu dus weer in wedstrijd verband gaan gebruiken, ik hoef ook geen 10km te kunnen sprinten, maar 500 op 60km/u en harder is voldoende.
Doe die overhead press maar los, veel veiliger (ja, veiliger ja, doordat je geen vaste bewegingsbaan meer hebt spreek je meer spieren aan -> minder kans op blessures).quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wil voor het squatten me schouders trainen, noem het opwarmen ofzo. ik doe nu lateral raises en een soort van overhead press op een machine, maar ik vorder daar echt bijna nix mee, misschien groeien de schouders ook niet zo snel maja echt motiverend is het niet
ik ben die schijt machine ook allang beuquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Doe die overhead press maar los, veel veiliger (ja, veiliger ja, doordat je geen vaste bewegingsbaan meer hebt spreek je meer spieren aan -> minder kans op blessures).
Ik had vorig jaar hetzelfde als jij, moest ook die "shoulder press" machine doen en bleef maar op 40 POUNDS () steken. Mijn schouders zijn nu nog niet heel sterk, maar door losse gewichten te gebruiken ben ik ontzettend vooruit gegaan.
Houd je bek met je vette mannetje idioot. Je zit onder de 10% man gek.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk maar een dik vet mannetje dus ik doe niet mee![]()
Maar de 21e moet wel lukken, zit nu al beneden de 10%
Ivosnivo is pas dik, die vreet 10 pizza's op een dagquote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Houd je bek met je vette mannetje idioot. Je zit onder de 10% man gek.
Get real enzo.
Ik kon vandaag lekkerdepekker wel 20 kg meer met squaten op de smith-machine als vorige week'.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ivosnivo is pas dik, die vreet 10 pizza's op een dag
military pressquote:Op donderdag 20 april 2006 21:40 schreef Fugie het volgende:
wat vinden jullie trouwens fijne schouderoefeningen, ik kan echt nix boeiends vinden
sarcasmequote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Houd je bek met je vette mannetje idioot. Je zit onder de 10% man gek.
Get real enzo.
21 Juni wou je het pas doen, ik dacht 21 april.....quote:Op woensdag 19 april 2006 22:34 schreef Genjuro het volgende:
Wie doet er mee, cutting contest, op 21 juni posten we een pic van onze fysiek, en we kiezen wie er het beste uitkomt...
Vertel ons een wat over No-Xplode, want het zegt mij niets....quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef zangerbob3 het volgende:
Ben al een poosje aant lurken hier, en ga nu s posten...:)
Heeft iemand misschien ervaring met No-Xplode ?
Want tis echt topspul, alleen het is hartstikke verrot dat je pas zo'n shake mag nemen als je nuchter bent... Iemand ervaring hiermee? Hoe je dit t beste kan doen?
zo begon iedereen op de bankdrukquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst 30 kg gedrukt op de bench press!
Het is voor jullie niks natuurlijk..![]()
nah ik begon ietsje hoger heurquote:
Voor een vrouw is het niet slechtquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst 30 kg gedrukt op de bench press!
Het is voor jullie niks natuurlijk..![]()
Idd, nog best pittigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |