abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37079660
Ik neem overigens geen enkel supplement, al ga ik denk ik wat visoliecapsules oid gebruiken. Eiwitten heb ik genoeg uit gewone voeding.
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:28 #77
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37079802
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef LedZep het volgende:
Ik neem overigens geen enkel supplement, al ga ik denk ik wat visoliecapsules oid gebruiken. Eiwitten heb ik genoeg uit gewone voeding.
Zo heb ik ook 6,5 jaar getraind ofzo. Maar toch op een gegeven moment ben ik eerst voor creatine gezwicht en later voor eiwiiten
pi_37080987
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Magere kwark an sich is ook niet te vreten nee. Ik gooi er wat kaneel doorheen (insulinepiek) en werk het zo snel mogelijk weg.
Gooi er meestal wat karnemelk of wat magere yoghurt doorheen. Niet dat het dan beter smaakt, maar ik drink het dan zo weg.

En tussendoor meestal 1 bakje gemixt met muesli.
  woensdag 19 april 2006 @ 01:06:01 #79
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_37084283
Wil je groot worden, dan meot je veel eten. Serieuze vraag voor de mensen die veel eten: moet je ook niet veel schijten?
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 07:49:35 #80
140141 ivosnivo
pi_37086370
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wil je groot worden, dan meot je veel eten. Serieuze vraag voor de mensen die veel eten: moet je ook niet veel schijten?
Vaak schijt ik maar 1 keer per week, ik wil toch geen massa verliezen jongen.
pi_37096333
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Valt mee . Ikzelf volgens mij niet meer dan een ander.
pi_37099854
Valt bij mij ook wel mee....
t Zou ook niet goed zijn als je alles, wat je extra eet, ook weer uitschijt....dus niets opneemt.
Pwah die eerste wheyshake gisteravond viel wel zwaar man.
Later sprak ik een jongen die er veel van wist...zei dat ik het aantal grammen rustig op moest bouwen en in het begin maar zo'n 10 a 15 gram moest nemen en dan 's morgens ook 5 a10...en na de training nog niet meteen 30 omdat je lichaam er aan moet wennen en je het anders toch weer uitscheid.
Hij heeft me wel een paar goede tips gegeven!
Maar wat denken jullie hiervan?
pi_37100044
ik weet niet, toen ik ermee begon, dronk ik gelijk zo'n maatschep(30 gram denk ik zo) en dan met een kom water en dan flink klutsen het was ff wennen in het begin vanwege de smaak(had overigens wel vanille) maar nu drink ik het zo weg. Ik moest alleen wennen kwa smaak eigenlijk.

welke tips gaf die nog meer dan?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37100254
Hehe hij raadde vanille juist af, omdat die volgens hem niet te zuipen was. Ik heb aardbei en dat bevalt me wel goed.
Verder noemde hij gewoon dingen die hij at, zoals brinta 's morgens met whey (weet niet of hij het mengde), eieren (3-5 per dag, soms rauw ) en noemde hij een goede wheyleverancier via internet...maar die ben ik vergeten .
Daarnaast hebben we het nog over anabolen gehad, ik zei dat ik daar nooit aan zou beginnen, maar hij zei dat ik daar later toch nog een keer goed over na zou gaan denken, omdat het niet al te duur is, goed werkt en je er een enorme trainingslust van krijgt (door de testosteron). En je er dus beter (sterker) van wordt.
Hij gebruikte trouwens zelf niet en is het ook niet van plan....maar hij wist er wel veel van af
pi_37100401
brinta eet(lees erin gieten ) ik ook wel, maarre rauwe eieren, liever niet
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37100849
Volgens mij worden alle eiwitten gewoon opgenomen, al neem je 100 gram whey wanneer je ermee begint.
pi_37101123
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij worden alle eiwitten gewoon opgenomen, al neem je 100 gram whey wanneer je ermee begint.
Opgenomen misschien wel, maar ook daadwerkelijk omgezet in spierweefsel? En niet als energievoorraad in de lever?
Hij gebruikt nu een jaar whey en merkte bij zichzelf dat zijn lichaam er pas na een paar maand efficiënt mee omging.
pi_37101329
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Opgenomen misschien wel, maar ook daadwerkelijk omgezet in spierweefsel? En niet als energievoorraad in de lever?
Hij gebruikt nu een jaar whey en merkte bij zichzelf dat zijn lichaam er pas na een paar maand efficiënt mee omging.
Mijn kennis op dit gebied is nog niet groot, maar ik heb nog niet gehoord dat eiwitten überhaupt in de lever opgeslagen kunnen worden. Daar wordt toch alleen glycogeen opgeslagen?
pi_37102098
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:
Hehe hij raadde vanille juist af, omdat die volgens hem niet te zuipen was. Ik heb aardbei en dat bevalt me wel goed.
Verder noemde hij gewoon dingen die hij at, zoals brinta 's morgens met whey (weet niet of hij het mengde), eieren (3-5 per dag, soms rauw ) en noemde hij een goede wheyleverancier via internet...maar die ben ik vergeten .
Daarnaast hebben we het nog over anabolen gehad, ik zei dat ik daar nooit aan zou beginnen, maar hij zei dat ik daar later toch nog een keer goed over na zou gaan denken, omdat het niet al te duur is, goed werkt en je er een enorme trainingslust van krijgt (door de testosteron). En je er dus beter (sterker) van wordt.
Hij gebruikte trouwens zelf niet en is het ook niet van plan....maar hij wist er wel veel van af
Ik train nu ongeveer 2,5 jaar en maar boek nog steeds vooruitgang, maar ik sluit niet uit dat ik nooit anabolen zou gaan gebruiken.

Verdiep me er liever eerst een paar maanden in
pi_37102672
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:

[..]

Mijn kennis op dit gebied is nog niet groot, maar ik heb nog niet gehoord dat eiwitten überhaupt in de lever opgeslagen kunnen worden. Daar wordt toch alleen glycogeen opgeslagen?
Nee niet alleen glycogeen...ook wel gifstoffen enzo. Het is de opslagplaats van het lichaam.
Van de aminozuren zou ik dat echter ook zelf niet durven zeggen....
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik train nu ongeveer 2,5 jaar en maar boek nog steeds vooruitgang, maar ik sluit niet uit dat ik nooit anabolen zou gaan gebruiken.

Verdiep me er liever eerst een paar maanden in
Dat natuurlijk sowieso...maar ik weet niet of ik nog zo lang bezig blijf met bodybuilding. En het zal zeker nog wel een tijd duren voordat ik geen progressie meer boek dmv voeding en whey...dus de kans dat ik anabolen ga gebruiken is uitermate klein.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:54:55 #91
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37107547
miss merkte hij het pas na een paar maanden omdat hij te kleine hoeveelheden gebruikte Lekker snugger verhaal

Vandaag tegen een instructeur verteld dat ik wilde gaan squatten en deadliften, waren ze gelijk helemaal blij dat ik dat wou gaan doen
Eindelijk iemand die echt wil trainen zullen ze wel gedacht hebben
  woensdag 19 april 2006 @ 21:42:27 #92
140141 ivosnivo
pi_37109355
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:
Dat hoeft niet perse, want dat heb ik ook nooit gedaan.

Ik schijt trouwens 2 x per dag, is dat normaal
pi_37110604
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef Mr.J het volgende:
Idd, neem dan zoetstof ofzo, maar 4 koffielepels pure suikers?
ja, ik weet het, en dat voor het slapen gaan

mja so be it dan komt het er teminste niet gelijk weer uit
balsporten :r
pi_37111340
Wie doet er mee, cutting contest, op 21 juni posten we een pic van onze fysiek, en we kiezen wie er het beste uitkomt...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37111435
iedereen ziet er anders uit, iemand met meer vet kan er beter uit zien, kan je niet beter gewoon zien naar het aantal kilo's (of grammen) verloren vet?
pi_37111672
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:34 schreef Genjuro het volgende:
Wie doet er mee, cutting contest, op 21 juni posten we een pic van onze fysiek, en we kiezen wie er het beste uitkomt...
Ik vind het best .
pi_37111733
nee laat maar, ik mag nog niet trainen, dus nu zie ik er nog dikker(vettiger) uit maar ik wil best een fotootje posten tegen dan alleen dan niet gecut maar weer begonnen met trainen
pi_37111945
ik zie er trouwens zo al droog genoeg uit
pi_37112918
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef Tommy__ het volgende:
iedereen ziet er anders uit, iemand met meer vet kan er beter uit zien, kan je niet beter gewoon zien naar het aantal kilo's (of grammen) verloren vet?
Daar gaat het toch niet om, het gaat er gewoon om wie het het best uitziet. Een vrouw gaat je niet beoordelen naar "hoeveel je kan benchen" of "hoe hard je traps zijn", het totaalplaatje is wat telt, stats zijn voor jezelf.

Je kan ook onderverdeling bodybuilder/beachboy maken ofzo

Persoonlijk hou ik van deze wedstrijdjes, het geeft altijd een extra boost om harder te trainen

Gegarandeerd zal deze contest wel wat vrouwtjes trekken om te beoordelen ook
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37114008
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Gegarandeerd zal deze contest wel wat vrouwtjes trekken om te beoordelen ook
hehe owkej, zou graag meedoen maar heb geen digitaal toestel, en ben nog maar een kleine 2 maand bezig ik val wel in de beachboy categorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')