Zo heb ik ook 6,5 jaar getraind ofzo. Maar toch op een gegeven moment ben ik eerst voor creatine gezwicht en later voor eiwiitenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:42 schreef LedZep het volgende:
Ik neem overigens geen enkel supplement, al ga ik denk ik wat visoliecapsules oid gebruiken. Eiwitten heb ik genoeg uit gewone voeding.
Gooi er meestal wat karnemelk of wat magere yoghurt doorheen. Niet dat het dan beter smaakt, maar ik drink het dan zo weg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Magere kwark an sich is ook niet te vreten nee. Ik gooi er wat kaneel doorheen (insulinepiek) en werk het zo snel mogelijk weg.
Vaak schijt ik maar 1 keer per week, ik wil toch geen massa verliezen jongen.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wil je groot worden, dan meot je veel eten. Serieuze vraag voor de mensen die veel eten: moet je ook niet veel schijten?![]()
Valt meequote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wil je groot worden, dan meot je veel eten. Serieuze vraag voor de mensen die veel eten: moet je ook niet veel schijten?![]()
Opgenomen misschien wel, maar ook daadwerkelijk omgezet in spierweefsel? En niet als energievoorraad in de lever?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij worden alle eiwitten gewoon opgenomen, al neem je 100 gram whey wanneer je ermee begint.
Mijn kennis op dit gebied is nog niet groot, maar ik heb nog niet gehoord dat eiwitten überhaupt in de lever opgeslagen kunnen worden. Daar wordt toch alleen glycogeen opgeslagen?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Opgenomen misschien wel, maar ook daadwerkelijk omgezet in spierweefsel? En niet als energievoorraad in de lever?
Hij gebruikt nu een jaar whey en merkte bij zichzelf dat zijn lichaam er pas na een paar maand efficiënt mee omging.
Ik train nu ongeveer 2,5 jaar en maar boek nog steeds vooruitgang, maar ik sluit niet uit dat ik nooit anabolen zou gaan gebruiken.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:
Hehe hij raadde vanille juist af, omdat die volgens hem niet te zuipen was. Ik heb aardbei en dat bevalt me wel goed.
Verder noemde hij gewoon dingen die hij at, zoals brinta 's morgens met whey (weet niet of hij het mengde), eieren (3-5 per dag, soms rauw) en noemde hij een goede wheyleverancier via internet...maar die ben ik vergeten
.
Daarnaast hebben we het nog over anabolen gehad, ik zei dat ik daar nooit aan zou beginnen, maar hij zei dat ik daar later toch nog een keer goed over na zou gaan denken, omdat het niet al te duur is, goed werkt en je er een enorme trainingslust van krijgt (door de testosteron). En je er dus beter (sterker) van wordt.
Hij gebruikte trouwens zelf niet en is het ook niet van plan....maar hij wist er wel veel van af
Nee niet alleen glycogeen...ook wel gifstoffen enzo. Het is de opslagplaats van het lichaam.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mijn kennis op dit gebied is nog niet groot, maar ik heb nog niet gehoord dat eiwitten überhaupt in de lever opgeslagen kunnen worden. Daar wordt toch alleen glycogeen opgeslagen?
Dat natuurlijk sowieso...maar ik weet niet of ik nog zo lang bezig blijf met bodybuilding. En het zal zeker nog wel een tijd duren voordat ik geen progressie meer boek dmv voeding en whey...dus de kans dat ik anabolen ga gebruiken is uitermate klein.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik train nu ongeveer 2,5 jaar en maar boek nog steeds vooruitgang, maar ik sluit niet uit dat ik nooit anabolen zou gaan gebruiken.
Verdiep me er liever eerst een paar maanden in
Dat hoeft niet perse, want dat heb ik ook nooit gedaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:
Daarnaast hebben we het nog over anabolen gehad, ik zei dat ik daar nooit aan zou beginnen, maar hij zei dat ik daar later toch nog een keer goed over na zou gaan denken, omdat het niet al te duur is, goed werkt en je er een enorme trainingslust van krijgt (door de testosteron). En je er dus beter (sterker) van wordt.
Hij gebruikte trouwens zelf niet en is het ook niet van plan....maar hij wist er wel veel van af
ja, ik weet het, en dat voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef Mr.J het volgende:
Idd, neem dan zoetstof ofzo, maar 4 koffielepels pure suikers?
Ik vind het bestquote:Op woensdag 19 april 2006 22:34 schreef Genjuro het volgende:
Wie doet er mee, cutting contest, op 21 juni posten we een pic van onze fysiek, en we kiezen wie er het beste uitkomt...
Daar gaat het toch niet om, het gaat er gewoon om wie het het best uitziet. Een vrouw gaat je niet beoordelen naar "hoeveel je kan benchen" of "hoe hard je traps zijn", het totaalplaatje is wat telt, stats zijn voor jezelf.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef Tommy__ het volgende:
iedereen ziet er anders uit, iemand met meer vet kan er beter uit zien, kan je niet beter gewoon zien naar het aantal kilo's (of grammen) verloren vet?
hehe owkej, zou graag meedoen maar heb geen digitaal toestel, en ben nog maar een kleine 2 maand bezigquote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Gegarandeerd zal deze contest wel wat vrouwtjes trekken om te beoordelen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |