abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:40:37 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_37062097
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:51 schreef Sloper het volgende:

[..]

Sta je daar op 8%?
Nee, iets hoger. Maar niet meer dan 10%.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:58:50 #52
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37062582
Wat kun je het beste zijn qua vetpercentage?? Is 10% goed of verschilt het per persoon>
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:03:05 #53
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37062684
Ik zit al een tijdje rond de 10% en daar kun je nog best massa mee pakken. Ik dacht eerst dat je altijd rond de 15% moest gaan zitten. Maar dit zal ongetwijfeld verschillen per persoon.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:17:42 #54
40566 Ericr
Livewrong
pi_37063064
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Wat kun je het beste zijn qua vetpercentage?? Is 10% goed of verschilt het per persoon>
Een percentage waar je weerstand bij blijft behouden, te laag gaan voor een lange tijd en je hebt meer kans op verkoudheden en andere zaken die met je immuunsysteem te maken hebben. Je hebt in ieder geval een percentage nodig waarbij er nog voldoende vet aanwezig is rond de organen, daarom is bijvoorbeeld een percentage van 4% niet lang vol te houden. 10% is goed te doen, zelf geef ik de voorkeur aan een wat hoger percentage. Zeker als ik massa wil gainen.
pi_37063568
tvp
pi_37064690
Twee DBB supermods in ons kleine topic
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:35:49 #57
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37065474
teejveejpeeej
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:47:41 #58
140141 ivosnivo
pi_37067670
Net voor de 3e keer in me leven me vet% laten meten. Viel me een beetje tegen, maarja de kilo's vliegen er dan ook aan.

Herkent iemand dit:
Zo lang ik al bezig ben heb ik altijd doelen waar ik naar toe streef. Maar telkens als ik die bereikt heb wil ik weer groter worden op de 1 of andere manier. Omdat ik mezelf niet als groot zie (door reacties van anderen merk ik dat het wel zo is maar zelf denk ik er totaal anders over). Ik heb dus nogal een vertekend beeld van mezelf. Hebben meer mensen dit? Daarom kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat als je dat heel erg hebt, je net zo groot wil worden als een Markus Ruhl bijvoorbeeld.
pi_37068439
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:47 schreef ivosnivo het volgende:
Net voor de 3e keer in me leven me vet% laten meten. Viel me een beetje tegen, maarja de kilo's vliegen er dan ook aan.

Herkent iemand dit:
Zo lang ik al bezig ben heb ik altijd doelen waar ik naar toe streef. Maar telkens als ik die bereikt heb wil ik weer groter worden op de 1 of andere manier. Omdat ik mezelf niet als groot zie (door reacties van anderen merk ik dat het wel zo is maar zelf denk ik er totaal anders over). Ik heb dus nogal een vertekend beeld van mezelf. Hebben meer mensen dit? Daarom kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat als je dat heel erg hebt, je net zo groot wil worden als een Markus Ruhl bijvoorbeeld.
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Het is ook een soort verslaving denk ik om steeds maar weer méér en méér en méér te willen. En het helpt ook wel mee dat er altijd mensen zijn die groter zijn dan jijzelf, en dan wil je daar weer op lijken en ga je weer meer eten, meer trainen etc.

Eigenlijk is het maar goed ook, anders zou de lol van het trainen er gauw af zijn denk ik
pi_37070442
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel een beetje. Het is ook een soort verslaving denk ik om steeds maar weer méér en méér en méér te willen. En het helpt ook wel mee dat er altijd mensen zijn die groter zijn dan jijzelf, en dan wil je daar weer op lijken en ga je weer meer eten, meer trainen etc.

Eigenlijk is het maar goed ook, anders zou de lol van het trainen er gauw af zijn denk ik
Wel beetje oppassen, wat je hier beschrijft antwoord perfect aan de syntomen van reverse anorexia
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37071786
Hallo Mensen,

Zijn er hier mensen die ook sportvoeding dan wel voedingsupplementen gebruiken?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat gebruik je?

Ikzelf gebruik sinds kort de volgende voedingsupplementen:

Stackers om het overtollige vet te verbranden (in combinatie met 3x fitnessen per week)

Eiwitten (Whey Protein) om spieren na krachttraining sneller te laten herstellen en sneller resultaat te krijgen in de opbouw van spieren.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Groetjes,

Björn
® // Everybody getcha groove on.....and start bouncin' \ ©
pi_37073956
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Bjorn81 het volgende:
Hallo Mensen,

pi_37074051
OT: ja bijna iedereen gebruikt hier 1 of meerdere supplementen. Ikzelf gebruik op dit moment alleen Whey. Het zijn geen wondermiddelen maar wel onmisbaar.
pi_37074386
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef Sloper het volgende:

[..]

je reactie is een beetje een vreemde maar goed...Het lijkt mij niet vanzelfsprekend dat iedereen die in dit topic reageerd sportvoeding dan wel voedingsupplementen tot zich neemt...!! Maar goed alsnog bedankt voor je reactie....!!!
® // Everybody getcha groove on.....and start bouncin' \ ©
pi_37074517
je moet die smiley niet al te serieus nemen maargoed OT ik gebruik zelf alleen whey, rest van de supplementen gebruik ik niet dus geen ervaring mee. Met whey alleen zal je het niet redden qua spiergroei, je moet ook een goed dieet hebben of iig genoeg (kwaliteits) caloireen binnenkrijgen. het is dus een combi en rust etc en andere randzaken etc
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:23:55 #66
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37075939
whey dextrose en natuurlijk kwark
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:35:38 #67
19479 Mr.J
pi_37076367
quote:
Hallo Mensen,

Stackers om het overtollige vet te verbranden (in combinatie met 3x fitnessen per week)

Eiwitten (Whey Protein) om spieren na krachttraining sneller te laten herstellen en sneller resultaat te krijgen in de opbouw van spieren.

Groetjes,

Björn
Eiwitten zie ik meer bij voeding dan bij supps, maar buiten eiwitten neem ik alleen wat creatine post workout.
pi_37076476
whey en caseine, en isostar tijdens de training

Creatine krijg ik opgezwollen gezicht van en hartsteken, niet voor mij dus...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37076632
Eten jullie die kwark trouwens gewoon puur?
Lijkt mij echt _niet_ te vreten zo namelijk..
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:44:18 #70
19479 Mr.J
pi_37076755
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:41 schreef synthesix het volgende:
Eten jullie die kwark trouwens gewoon puur?
Lijkt mij echt _niet_ te vreten zo namelijk..
Magere kwark an sich is ook niet te vreten nee. Ik gooi er wat kaneel doorheen (insulinepiek) en werk het zo snel mogelijk weg.
pi_37077707
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Magere kwark an sich is ook niet te vreten nee. Ik gooi er wat kaneel doorheen (insulinepiek) en werk het zo snel mogelijk weg.
Maar gelukkig is MrJ ontzettend hardcore
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:13:06 #72
140141 ivosnivo
pi_37078223
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik zal zelf bv altijd minpuntjes blijven zien, terwijl een ander denkt houd je bek mongool Maarja zit in je hoofd he.
quote:
Hallo Mensen,

Groetjes,

Björn
Whey 2 keer per dag, swole v3 2 ker per dag(potje is voor de helft leeg soort van creatine), 2 visolie capsules, 1 multivitamine.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen hier toch tegen kwark . Kwark is vet lekker vind ik, gewoon pure kwark zo uit de bak met wat muesli.
pi_37079244
je bent echt bezeten man respect daarvoor trouwens

ik gooi bij 300 gram gemiddeld 4 koffielepels bruine suiker er doorheen
balsporten :r
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:36:00 #74
140141 ivosnivo
pi_37079347
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef Tommy__ het volgende:
je bent echt bezeten man respect daarvoor trouwens

ik gooi bij 300 gram gemiddeld 4 koffielepels bruine suiker er doorheen
Dat klinkt wel vet lekker, zo met die bruine suiker. Maar is die suiker niet slecht?

Vandaag 2 keer getraind
Eerst borst en buik.
Later schouders.
Toen ik bezig was met de military press (ik kijk altijd in de spiegel hoe ik een oefening uitvoer) en ik werd aangesproken dat ik bij de laatste herhalingen wat achterover ging hangen. Ik heb dat zelf nooit doorgehad, maar zag het wel altijd bij sterkste man van de wereld . zijn er manieren omdat af te leren? Naar de lucht kijken ofzo?

[ Bericht 30% gewijzigd door ivosnivo op 18-04-2006 22:43:33 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:37:01 #75
19479 Mr.J
pi_37079399
Idd, neem dan zoetstof ofzo, maar 4 koffielepels pure suikers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')