Een ware en unieke traktatie inderdaad. Is al in geen jaren meer voorgekomen natuurlijk, dat PSV 5 keer scoortquote:
En maar zeuren dat de akoestiek in de ArenA zo slecht isquote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef BiMeWet het volgende:
Kan iemand die MONGOOL MET DIE TROMMEL uit de kuip halen? DAAR IS DE ACOUSTIEK IN ONZE KUIP NIET OP GEBOUWD, TROMMELJOSTI.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef BiMeWet het volgende:
Niet gegeven hands... het wordt steeds erger met die achterlijke scheids..
En datgeen wat kalou deed was wél een overtreding?hoepel toch op
quote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar calimeroën over het 'nadeel van scheidsrechters'.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Kuijt neergelegd, WEER geen strafschop.
Wat een MONGOOL van een scheidsrechter!
Maar als Blind wat over een scheidsrechter zegtquote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb zopas van Feyenoorders gehoord dat je de scheidsrechter nooit de schuld mag geven.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
heerlijk objectief ben je tochquote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Tyf eens op met dat trieste Calimero-gezeik.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En maar zeuren dat de akoestiek in de ArenA zo slecht is
Inderdaad, zeldzaam dat er in 9 wedstrijden maar 1 thuisspelend team voorstaat.quote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een mooie dag voor de uitspelende teams zo te zien.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb zopas van Feyenoorders gehoord dat je de scheidsrechter nooit de schuld mag geven.
Ik wil eigenlijk wel revanche in de Euroborg.quote:Op zondag 16 april 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Groningen liever heb dan AZ in de volgende ronde van de plee offs
Ze spelen uit hoor...quote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef twi het volgende:
Uiteraard, er passen er maar 51.000 in de ArenA, en er zijn veel meer Ajacieden
Zo direct RBC ook voorquote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef EKterror het volgende:
[..]
Inderdaad, zeldzaam dat er in 9 wedstrijden maar 1 thuisspelend team voorstaat.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tyf eens op met dat trieste Calimero-gezeik.
dit seizoen nog nietquote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Een ware en unieke traktatie inderdaad. Is al in geen jaren meer voorgekomen natuurlijk, dat PSV 5 keer scoort
Toch wel, streamvertraging bij versatel.quote:
Jullie hebben zo'n bord voor je kop. Elke keer als een Feyenoorder iets zegt: "haha maar jullie...". Trieste kindertjes.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n bord voor je kop. Elke keer als een Feyenoorder iets zegt: "haha maar jullie...". Trieste kindertjes.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord 1-0 voor.
10 10 10 10quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord 1-0 voor.
Dat wordt weer tenenkrommende tvquote:
Dat gebeurt beide kanten op. Dus dat bord zal wel meevallen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n bord voor je kop. Elke keer als een Feyenoorder iets zegt: "haha maar jullie...". Trieste kindertjes.
het zal ook nooit ophouden, dat geetter over en weer.quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog een statistiek:quote:
10,10,10,10,10quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef twi het volgende:
Pienaar erin voor Emanuelson. Logische wissel weer
Feyenoorders hebben dat bord niet voor hun kop.quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat gebeurt beide kanten op. Dus dat bord zal wel meevallen.
Zo, het wordt nog wat daar.quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef NeoDweezil het volgende:
heereveen 2-3
Met deze reply bewijs je al weer heel mooi het tegendeel.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben dat bord niet voor hun kop.
Maakt niet uit, de nummer 18 is altijd een angstgegner. Ik herinner me vorig jaar nog...quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Feyenoord wel blij is met de degradatie van RBC: Weer een angstgegner minder.
Misschien moet je even dat bord voor je kop weghalen, dan praat je wat objectiever...quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welneejoh, objectiviteit uber alles.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Feyenoord wel blij is met de degradatie van RBC: Weer een angstgegner minder.
Fixed.quote:
Hij heeft wel wat weg van iemand die aan het syndroom van Down lijdt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Tomhoog het volgende:
Wat is die Fortez een sukkel
lolquote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je even dat bord voor je kop weghalen, dan praat je wat objectiever...
Dat was leuk eh, Den Bosch uitquote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de nummer 18 is altijd een angstgegner. Ik herinner me vorig jaar nog...![]()
Doe nou maar gewoon net zo kinderachtig.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met deze reply bewijs je al weer heel mooi het tegendeel.
Mooi gebaar. Er zit toch een stukje menselijkheid daar dus,,,quote:
Zei degene die in dit topic tot nu toe alleen nog maar heeft gejuicht voor Groningen, Utrecht en RKCquote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze pakken in ieder geval meer punten tegen Feyenoord dan Ajax...quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
whehehe.quote:Op zondag 16 april 2006 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon net zo kinderachtig.
Langs de netwerkkabelsquote:Op zondag 16 april 2006 16:00 schreef EKterror het volgende:
Tussenstand Unit4agresso competitie:
1-0 Via het systeemplafond.
Gaaaaaaaaaaap.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je even dat bord voor je kop weghalen, dan praat je wat objectiever...
Huh?quote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zei degene die in dit topic tot nu toe alleen nog maar heeft gejuicht voor Groningen, Utrecht en RKCWat een triest geval zeg
Dank je voor deze reactiequote:
Van Gaal heeft dat welquote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Er zit toch een stukje menselijkheid daar dus,,,
quote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef jna het volgende:
1-3 Boukari
Anders gaat het te weinig over Ajax in dit topic
Alsof jullie niet hetzelfde zouden doen als wij de kans nog hadden om geen champions league te pakken. Stop met dat gejank zeg.quote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zei degene die in dit topic tot nu toe alleen nog maar heeft gejuicht voor Groningen, Utrecht en RKCWat een triest geval zeg
Moet je geen 'grappige' sneer naar Feyenoord maken ofzo?quote:
Nee hoor, feyenoord boeit me niet.quote:Op zondag 16 april 2006 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet je geen 'grappige' sneer naar Feyenoord maken ofzo?
quote:Op zondag 16 april 2006 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat een grap?
quote:Op zondag 16 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
En Heracles maakt de 27e goal van deze speelronde.
Met andere woorden: Jij richt je meer op Ajax dan op je eigen ploeg. Moet ik het nou voor je spellen?quote:
SC Voorland, eersteklasser op zaterdagquote:
denk hetquote:Op zondag 16 april 2006 16:00 schreef -Wolf- het volgende:
Spaart Fortes Rodriguez soms rode kaarten?
Dan is hetquote:
Valt wel mij vind ik. Dit is toch nog redelijk normaal?quote:
Nee, maar dat is totaal onjuist. Maar in deze speelronde heb ik liever dat Ajax verliest dan dat Feyenoord, het gaat toch nergens meer over namelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Met andere woorden: Jij richt je meer op Ajax dan op je eigen ploeg. Moet ik het nou voor je spellen?
Ik jank niet erover, anderen beginnen erover te janken. Dan wijs ik ze terecht hun plaats.quote:Op zondag 16 april 2006 16:02 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Alsof jullie niet hetzelfde zouden doen als wij de kans nog hadden om geen champions league te pakken. Stop met dat gejank zeg.
Kuijt speelde nét over..
Keller roodquote:
Voorlopig hebben die gasten een ONGELOFELIJKE HOEVEELHEID MEER HEKEL aan joden dan aan feyenoorders/spartanen hoor.quote:
Huntelaar heeft een penalty benut.quote:
Op de radio zeiden ze al dat het er onrustig aan toe gingquote:
Ik kan me je post anders nog heel goed voor de geest halen. Nog voordat je ook maar iets over je eigen club had gezegd:quote:Op zondag 16 april 2006 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is totaal onjuist. Maar in deze speelronde heb ik liever dat Ajax verliest dan dat Feyenoord, het gaat toch nergens meer over namelijk.
Jij ook?quote:Groningen
Utrecht
RKC
quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
Zijn we nu klaar met elkaar! Weer over de wedstrijden!
Wat heeft dat er nou weer te maken? Waarom moet je hier "joden" nu weer bij halen? En wat heeft Sparta er mee te maken?quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die gasten een ONGELOFELIJKE HOEVEELHEID MEER HEKEL aan joden dan aan feyenoorders/spartanen hoor.
Okquote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die gasten een ONGELOFELIJKE HOEVEELHEID MEER HEKEL aan joden dan aan feyenoorders/spartanen hoor.
quote:
HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef BiMeWet het volgende:
Pierre zat er in, maar afgefloten voor blom..
Word.quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
Zijn we nu klaar met elkaar! Weer over de wedstrijden!
Euh ja, dat zeg ik toch net?quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me je post anders nog heel goed voor de geest halen. Nog voordat je ook maar iets over je eigen club had gezegd:
[..]
Jij ook?
de bal moet er inquote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef BiMeWet het volgende:
Pierre zat er in, maar afgefloten voor blom..
Underdogje denk ik dan.quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo hee wat heeft iedereen hier met groningen...
Ado speelt tegen sparta, sparta wint.quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer te maken? Waarom moet je hier "joden" nu weer bij halen? En wat heeft Sparta er mee te maken?
Ik denk dat Groningen gewoon meer sympathie heeft dan utrecht. Terecht trouwensquote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo hee wat heeft iedereen hier met groningen...
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat Groningen gewoon meer sympathie heeft dan utrecht. Terecht trouwens
quote:
Ik ben een geboren Hagenees en ik draag ADO een warm hart toe hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
en we hebben het VERDIEND!!!!!quote:
Swing swingquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Wat een muziek op radio 1!
quote:
quote:
Inderdaad, wat een slechte versie van deze Van Halen klassiekerquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Het gaat hier over echte supporters niet over teletekst kneusjes met flauwe grappen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben een geboren Hagenees en ik draag ADO een warm hart toe hoor.Ik heb geen hekel aan mezelf.
niet te filmen...quote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Eenschquote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een slechte versie van deze Van Halen klassieker
Hé moralist,dat had je moeten zeggen toen in de vorige topic bij de 1-1 "joduh,joduh" neer werd gezet,door jullie eigen supporters.Kap met je schijnheilig gedoe man.....quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer te maken? Waarom moet je hier "joden" nu weer bij halen? En wat heeft Sparta er mee te maken?
Kun jij niet gewoon kappen met je flauwe getroll?quote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat hier over echte supporters niet over teletekst kneusjes met flauwe grappen.
Die gaan er echt uit hoor...quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef PabloLopez het volgende:
ik wil de brabantse clubs succes wensen in de eerste divisie, volgend jaar lekker uit naar veendam, mvv en dordrecht. de eerste divisie is ook leuk!
Nee.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon kappen met je flauwe getroll?
Wel een last minder: geen Hans Kraay juniorquote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef PabloLopez het volgende:
ik wil de brabantse clubs succes wensen in de eerste divisie, volgend jaar lekker uit naar veendam, mvv en dordrecht. de eerste divisie is ook leuk!
Ok, agreed dan, zelfde betekenis.quote:
En wat te denken van Sittard en Oss.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef PabloLopez het volgende:
Mijn neef heeft anders ook geen hekel aan mij en die zit elke wedstrijd in het station als ADO speelt.quote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat hier over echte supporters niet over teletekst kneusjes met flauwe grappen.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wel een last minder: geen Hans Kraay junior
Moralist... Hmmz...quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Hé moralist,dat had je moeten zeggen toen in de vorige topic bij de 1-1 "joduh,joduh" neer werd gezet,door jullie eigen supporters.Kap met je schijnheilig gedoe man.....
Wat doet die dan op het station, heroïne spuiten?quote:Op zondag 16 april 2006 16:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mijn neef heeft anders ook geen hekel aan mij en die zit elke wedstrijd in het station als ADO speelt.![]()
Op de trein te wachten?quote:Op zondag 16 april 2006 16:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mijn neef heeft anders ook geen hekel aan mij en die zit elke wedstrijd in het station als ADO speelt.![]()
Inderdaad. En die gasten piepen ook over het feit dat we willen dat die gasten uit de playoffs flikkeren, en dus moedigen we grunn, utrecht en rkc aan.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Hé moralist,dat had je moeten zeggen toen in de vorige topic bij de 1-1 "joduh,joduh" neer werd gezet,door jullie eigen supporters.Kap met je schijnheilig gedoe man.....
Oh wat gaat Utrecht daar heerlijk op hun bek zegquote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moralist... Hmmz...
Het ging mij om het feit dat "joden" erbij werd gehaald (als zijnde Ajacieden). Boeit mij nou of ze joden of Ajacieden zetten.
Reuser 1-4
Als ik iets niet had verwacht, was het deze ontluistering bij Utrecht welquote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wat gaat Utrecht daar heerlijk op hun bek zegGenieten
piet van huildonkquote:Op zondag 16 april 2006 16:14 schreef Erwtensoep het volgende:
40 goals al voor Huntelaar dit seizoen
en piet v huildonk zal zich wel weer het mannetje voelen haha
40 goals?quote:Op zondag 16 april 2006 16:14 schreef Erwtensoep het volgende:
40 goals al voor Huntelaar dit seizoen
en piet v huildonk zal zich wel weer het mannetje voelen haha
schitterend.quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef Tvduijn het volgende:
HAHAHA 1-4 Ajax!!! Huntelaar
HAHAHA 1-4 Willem 2 Reuser
Aan spanning ten onder...quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als ik iets niet had verwacht, was het deze ontluistering bij Utrecht wel
mooie regular season finalequote:Op zondag 16 april 2006 16:15 schreef -jos- het volgende:
Shiiiiit, doelpunten om de 10 seconden ofzo
jij bent ook erg grappig.quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat doet die dan op het station, heroïne spuiten?
Ajaxieden vinden zichzelf zo belangrijk dat ze alles dubbel tellen (en zien).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |