Ik ben een geboren Hagenees en ik draag ADO een warm hart toe hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die gasten een ONGELOFELIJKE HOEVEELHEID MEER HEKEL aan joden dan aan feyenoorders/spartanen hoor.
en we hebben het VERDIEND!!!!!quote:
Swing swingquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Wat een muziek op radio 1!
quote:
quote:
Inderdaad, wat een slechte versie van deze Van Halen klassiekerquote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Het gaat hier over echte supporters niet over teletekst kneusjes met flauwe grappen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben een geboren Hagenees en ik draag ADO een warm hart toe hoor.Ik heb geen hekel aan mezelf.
niet te filmen...quote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef EminemRulezz het volgende:
Eenschquote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een slechte versie van deze Van Halen klassieker
Hé moralist,dat had je moeten zeggen toen in de vorige topic bij de 1-1 "joduh,joduh" neer werd gezet,door jullie eigen supporters.Kap met je schijnheilig gedoe man.....quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer te maken? Waarom moet je hier "joden" nu weer bij halen? En wat heeft Sparta er mee te maken?
Kun jij niet gewoon kappen met je flauwe getroll?quote:Op zondag 16 april 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat hier over echte supporters niet over teletekst kneusjes met flauwe grappen.
Die gaan er echt uit hoor...quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef PabloLopez het volgende:
ik wil de brabantse clubs succes wensen in de eerste divisie, volgend jaar lekker uit naar veendam, mvv en dordrecht. de eerste divisie is ook leuk!
Nee.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon kappen met je flauwe getroll?
Wel een last minder: geen Hans Kraay juniorquote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef PabloLopez het volgende:
ik wil de brabantse clubs succes wensen in de eerste divisie, volgend jaar lekker uit naar veendam, mvv en dordrecht. de eerste divisie is ook leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |