Lijkt me (bijna) ieders eerste reactie... maar als je je beseft hoe de zaken er voor staan.... dan kun je haast niet anders.quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jawel, bij de pakken neerzitten en zielig doen.. (wat ieders eigen recht is)
En ik denk dat dat het beste is!quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jawel, bij de pakken neerzitten en zielig doen.. (wat ieders eigen recht is)
en daar kiezen deze mensen niet voor
Denk wel op uitzending gemistquote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef Hugo- het volgende:
Ik vond het een mooi programma. Jammergenoeg kan ik het op maandag niet volgen, zijn er ook herhalingen?
Verder vond ik deze show heel aangrijpend, het laat ook maar weer zien dat het leven ineens over kan zijn.
Ja, ik neem me altijd voor om gemiste afleveringen van iets te kijken op uitzendinggemist.nl maar dat doe ik eigenlijk nooit omdat de pc vlak bij de tv staat en dat kijkt niet lekker dan.quote:
Prima, no offence verder hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soms gebruik ik hem niet. Nu wel.Ik dacht er wel even aan. Ik zal hem hier weg laten in het vervolg.Maar dat maakt het weer zo zwaar. Maar goed,'één iemand die het ongepast vindt is voor mij genoeg. Sorry dat je je er aan gestoord hebt.
Klopt ja,quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef blrrrt het volgende:
vanaf morgen is ook de aflevering van volgende week al te zien op http://overmijnlijk.bnn.nl
huilen?quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Ook bekeken.
Best indrukwekkend om zulke jonge mensen al opgegeven te zien.
Overigens vind ik dat Patrick het prima presenteert en aanpaakt qua toon.
Nee, dat niet, omdat ik die weblogs van de gevolgde jongeren al had gelezen en wist dat 4 van de 5 intussen al niet meer leven.quote:
ik denk dat het mij iets té is.quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat niet, omdat ik die weblogs van de gevolgde jongeren al had gelezen en wist dat 4 van de 5 intussen al niet meer leven.
Cliché, ik weet het: maar de dood hoort ook bij het leven. Al blijft het rot om zulke jonge mensen te zien sterven.quote:Op maandag 17 april 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het mij iets té is.
kan me nog goed de docu van de kro met de euthanasie herinneren. blijf daar liever ver van.
Eens.quote:Op maandag 17 april 2006 23:47 schreef BVO het volgende:
Confronterend en indrukwekkend inderdaad.
Vooral als je dan leest dat ze bijna allemaal al overleden zijn, bizar.
Die is dus ook al overleden... Vreemd allemaal zeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het meisje wat haar verloor in de achtbaan en met Jeroen naar een crematorium ging heet Karin. Ze heeft het in het programma ook al eens verteld dat ze een eigen website heeft. Voor geinteresseerde is hij te bezoeken op onderstaande site
www.k-tje.nl
Terwijl ik bij hem juist het gevoel had dat 'ie al 'het verst heen' was.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Alleen Wiebe leeft nog.
Wat goed dat je hier ook komt meelezen en posten.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Maaike2 het volgende:
Op het moment dat we op pinkpop waren zat Wiebe midden een serie chemokuren. Hij was daar behoorlijk ziek van. Op dit moment ziet hij er beter uit eigenlijk. Dat viel mij op bij het bekijken van het programma.
In de afgelopen 15 maanden dat we weten dat hij dood gaat is hij sowieso vanalles blijven doen. Ik ga niet alles vertellen, want een aantal dingen komen ook op tv. Dat doet hij nu ook nog trouwens. Het gaat naar omstandigheden nog steeds goed met hem.
Ik kan jullie wel vertellen dat ik eigenlijk best blij ben met het resultaat van dit programma. Dit is hoe wiebe ook in werkelijkheid is.
Trouwens het nummer van Saybia heeft geen titel, staat op de cd als untitled track, van album These are the days. Ik ben ook ontzettend blij dat ik daar samen met wiebe en mijn moeder naarheb kunnen kijken en luisteren op pinkpop, was heel heftig, maar een hele goede herinnering.
Liefs Maaike (zus van Wiebe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |