Hoezo geen leuke titel? Is toch duidelijk zo!quote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik was ze net op je site aan het bespiekenIk vind hem wel stoer met dat harde licht, mooi!
Ik vind deze ook leuk, laat die eens in kleur zien
En nu Auticia toch meeleest: Een heeeeeele tijd geleden heb je ooit eens in de FOT SC een linkje geplaatst naar een documentaire over een vrouw die zwanger was van een kindje met een helehoop complicaties (open ruggetje ofzoiets?), maar ervanuit ging dat God alles wel op zou lossen en niets van medische ingrepen/oplossingen wilde weten. Ik kan dat linkje nergens meer vinden
Heb jij die toevallig nog ergens binnen handbereik?
![]()
Neequote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik was ze net op je site aan het bespiekenIk vind hem wel stoer met dat harde licht, mooi!
Ik vind deze ook leuk, laat die eens in kleur zien
Tiesje leest niet mee volgens mijquote:En nu Auticia toch meeleest: Een heeeeeele tijd geleden heb je ooit eens in de FOT SC een linkje geplaatst naar een documentaire over een vrouw die zwanger was van een kindje met een helehoop complicaties (open ruggetje ofzoiets?), maar ervanuit ging dat God alles wel op zou lossen en niets van medische ingrepen/oplossingen wilde weten. Ik kan dat linkje nergens meer vinden
Heb jij die toevallig nog ergens binnen handbereik?
![]()
Da's niet om de minuut, maar bij elke refreshquote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
P, waarom wijzig jij je usericon om de minuut
quote:
quote:Tiesje leest niet mee volgens mijIk heb de vraag ff over de MSN heen gegooid
Voelde goed zegquote:Op zondag 16 april 2006 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
OffyWat doe je nu
Zomaar slotjes zetten zonder dat dat mag van Sub of Ronald
Sorryquote:
Neem me niet kwalijk hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
SorryIk vind het echter niet leuk als men dat soort dingen vraagt
Ik post hem niet voor niets zo
Als ik hem in kleur leuk had gevonden, had ik hem in kleur gepost
Hey DWB! Welkom!quote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
P, waarom wijzig jij je usericon om de minuut
Je bent niet de enige die graag kleur zietquote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Offy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk hoor![]()
Was gewoon benieuwd, maar als de fotograaf zwart/wit mooier vind dat zal dat ook wel zo zijn
Zeer graag!quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey DWB! Welkom!
Alles goed?
Ga je nog eens mee fotograferen?
quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Subhuman het volgende:
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien.
Je bent wel streng hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent niet de enige die graag kleur zietIedereen begint altijd gelijk naar kleurenversies te vragen
Overigens is het geen zwartwit, maar een hele flauwe duotone
Mag het ook NA je examenquote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Zeer graag!
Ik ga van 28 apr tot 6 mij naarTurkije
, waar ik van plan ben in ieder geval een paar mooie foto's te schieten, en daarna heb ik drie weken de tijd om voor mijn examen te leren. Oftewijl: ik stel een kleine meeting voor in die drie weken!
Valt toch wel meequote:
Natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag het ook NA je examen![]()
Ik heb iig geen tijd in die drie weken
Toch aardig van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |