snel door naar 120 danquote:Op zondag 16 april 2006 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
119: geen leuk nummertje
prioriteiten stellen, weer je nogquote:Op zondag 16 april 2006 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
tis al weer bijna tijd om terug naar bed te gaan
eejjjjjjjjquote:Op zondag 16 april 2006 09:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!!
Geen kater hebben na drank is fijn!!
Die spinnen zo zalig!!quote:Op zondag 16 april 2006 09:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
ik heb 2 poezen, da's ook fijn
ow, waren we klaar?quote:Op zondag 16 april 2006 09:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, dat onderwerp ook alweer afgesloten!
ow, we moeten het dus oneens zijn?quote:Op zondag 16 april 2006 09:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
We zijn het eens, dus wat heeft doorlullen dan nog voor zin...
nou, geef maar een paar meningenquote:Op zondag 16 april 2006 09:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat levert vaak wel de interessantste gesprekken op!
kies maar watquote:Op zondag 16 april 2006 09:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Welke categorie wil je?
niet meezoeken?quote:Op zondag 16 april 2006 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben weer uit bed
zo douchen terwijl de rest zoekt
7 * 17quote:Op zondag 16 april 2006 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
119: geen leuk nummertje
Jij bent de enige die weet waar de douche is?quote:Op zondag 16 april 2006 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben weer uit bed
zo douchen terwijl de rest zoekt
ik kan 'm ook niet vinden...quote:Op zondag 16 april 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent de enige die weet waar de douche is?
aah.. "waar is de douche?"quote:Op zondag 16 april 2006 10:50 schreef D.Rose het volgende:
*uitgebadderd
hahahaquote:Op zondag 16 april 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent de enige die weet waar de douche is?
zie jij mods?quote:Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt dit topic niet verpest door overijverige mods?
Je bent gekquote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[SPOORWEGEN]Animo-check: het hele NS-net in 100 uur
Nog niet.quote:
inlezen is*quote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[SPOORWEGEN]Animo-check: het hele NS-net in 100 uur
Zo'n grappig topicquote:
is dat zeldzaam bij julliequote:Op zondag 16 april 2006 14:10 schreef leonieke het volgende:
Maaaaarrr... er is weer warm water dus ik ga in bad![]()
uiteraardquote:Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt dit topic niet verpest door overijverige mods?
Er is altijd 's morgens en 's avonds warm water om in bad te gaan (afwassen enzo gaat altijd eh, maar ik neem graag een bad waarbij het water ongeveer tot tegen de bovenrand komtquote:
dan nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij bent dronkenjij bent nog noooooooit enthousiast geweest als je mij hier zag
Met mij dan schatjequote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij bent dronkenjij bent nog noooooooit enthousiast geweest als je mij hier zag
Was je nou maar niet zo bijdehand geweest he Astrid?quote:
Je zegt dat je bier op is en je gedraagt je anders tegen mij ja dan is 1 en 1 al gauw 2 he of trek ik te snel conclusiesquote:
Ik ken der helemaal niet manquote:Op zondag 16 april 2006 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was je nou maar niet zo bijdehand geweest he Astrid?
Idd je bent te jongquote:
Newbiequote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij ook voor mij(als we zo gaan beginnen
)
Neequote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Newbie![]()
![]()
ALs je begrijpt wat ik bedoel
)
Grote steden zijn op zondag toch openquote:
quote:
Vanaf 20 begin je al weer af te takelen dus je heb nog ffquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben 18das niet zo heel erg jong
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 16 april 2006 17:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vanaf 20 begin je al weer af te takelen dus je heb nog ff
Ik slik rode pillenquote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?ben je ook al aan de blauwe pilletjes dan?
of dat nog net niet?
Qutiequote:
Oud is het ook nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben 18das niet zo heel erg jong
Jassesquote:Op zondag 16 april 2006 17:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Wie wil er morgen met mij mee naar de woonboulevards/ikeas etc. om de Hollandse traditie in ere te houden
Zou ik misschien ook maar eens moeten doen... Ik heb alleen geen zin...quote:
Nog iets leuks gedaan vandaagquote:
maquote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook maar eens moeten doen... Ik heb alleen geen zin...
neequote:
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoorquote:
Nee dan heb je Appie Heijn of een huisslavinquote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoor
Pardonquote:
Die hebben we hier wel maar die spreekt geen nederlands dus" Maak is ff wat Bloemkool met een gehaktbal voor me" werkt nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee dan heb je Appie Heijn of een huisslavin
Zijn er andere danquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de woonboulevards en ikeas morgen![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoor
quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die hebben we hier wel maar die spreekt geen nederlands dus" Maak is ff wat Bloemkool met een gehaktbal voor me" werkt niet
Wat is er loos Flessie, heb ik iets gemistquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook weinig goed meer zeggen geloof ik
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukkenquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
[afbeelding]+[afbeelding] das wel begrijpelijk voor dr toch:?
Ik ouwehoerde maar wat hoorquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook weinig goed meer zeggen geloof ik
Niks mis met biefstukkenquote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukken
Is ze nog nooit in een supermarkt geweest dan?quote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukken
Lekker argentijns stukje rundquote:
Geen idee ik weet niet of illegalen mogen naar de AH mogenquote:Op zondag 16 april 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Is ze nog nooit in een supermarkt geweest dan?
Zonder burka welquote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet of illegalen mogen naar de AH mogen
ze pesten mequote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er loos Flessie, heb ik iets gemist.
Geen idee of ze iets met burka's heeft? Een gesprek aanknopen met die meid is zo verschrikkelijk lastig dat het me een uur gaat kosten om haar uit te leggen hoe ik heetquote:Op zondag 16 april 2006 18:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zonder burka welen ze komt uoit Zuid-Amerika dus de kans dat ze die draagt lijkt me niet zo groot
quote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee of ze iets met burka's heeft? Een gesprek aanknopen met die meid is zo verschrikkelijk lastig dat het me een uur gaat kosten om haar uit te leggen hoe ik heet
quote:
Ze zegt altijd gato tegen de katten dus volgens mij welquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie
.
Wie het dan ook is, KAPPUH. Niet Flessie pesten, die is liev
.
Je bent vast niet de enigequote:
Da ze je toch me llamo (naam)quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze zegt altijd gato tegen de katten dus volgens mij wel
quote:
Als ik iets beters te doen had zat ik ook niet achter mijn pcquote:
Das omdat dat voor jou niet standaard is hequote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik iets beters te doen had zat ik ook niet achter mijn pc. Ik geniet echter wél van de rust van het hele huis voor mezelf hebben, ik koester mijn verveling
.
hoi astridquote:
was het lekker?quote:
ik heb al een TVPGV gezet jaquote:Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
was het lekker?
Ga je trouwens ook mee treinen?
Ik vind het echt een onwijs tof plan, ff kijken wat haalbaar is voor mijquote:
Mij ook alleen jammer dat sinds 31 december mijn OV kaart niet meer geldig isquote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het echt een onwijs tof plan, ff kijken wat haalbaar is voor mij
je kunt ook maar een deel meereizen, je hoeft niet het hele trajectquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mij ook alleen jammer dat sinds 31 december mijn OV kaart niet meer geldig is.
hoiquote:
Noord holland wil ik mee utrecht/Zuid holland heb ik ook weining problemen mee.quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
je kunt ook maar een deel meereizen, je hoeft niet het hele traject
leoniekequote:
Hier tochquote:
Ah ja... verliefd ehquote:Op zondag 16 april 2006 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
leonieke
Ik ben erg druk momenteel en heb andere dingen aan m'n hoofd dan FOK!
Hier wel jaquote:Op zondag 16 april 2006 19:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier toch![]()
Of heb ik jou hier al gezien maar ben ik het vergeten? (steek het maar op het Belg-zijn dan)
Alles goed?
Vakantie zit er zo goed als opquote:Op zondag 16 april 2006 19:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hier wel ja.
Alles rustig genieten van het lange weekendMet u ?
als dat het was, dan had ik daarvoor getekend... was dat maar zoquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie zit er zo goed als opEn die is echt voorbijgevlogen
![]()
Voor de rest alles goed eh. Morgen een verrassingsfeestje voor mijn jarige oma en de hele familie nog eens samen. Zal leuk worden![]()
Nee hoor ik ook ik ookquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat niet vaak meer hele families gezellig bij elkaar , Of kom ik gewoon uit een een debiele familie die elkaar nooit spreekt/ziet?
Hier is het ook wel zo hoor. Het is al een hele tijd geleden dat ik mijn familie nog eens samen heb gezien. Die ene kant dan toch. De andere kant, daar kan ik helemaal geen tijdstip meer op plakkenquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat niet vaak meer hele families gezellig bij elkaar , Of kom ik gewoon uit een een debiele familie die elkaar nooit spreekt/ziet?
Druk aan het studeren?quote:Op zondag 16 april 2006 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
als dat het was, dan had ik daarvoor getekend... was dat maar zo
Gelukkig heb ik het voor dit jaar alweer gehad , Paasvreetfestijn is voorbijquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier is het ook wel zo hoor. Het is al een hele tijd geleden dat ik mijn familie nog eens samen heb gezien. Die ene kant dan toch. De andere kant, daar kan ik helemaal geen tijdstip meer op plakken![]()
Uiteraard zit ik daar zelf ook wel voor een deel tussen aangezien ik 100km verder ben gaan wonen en dus op feestdagen moet kiezen bij welke familie we langsgaan.
Ik kijk er naar uit om mijn nichten en ooms en tantes nog eens te zien![]()
mij niet gesienquote:Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
het begint met een M en eindigt met een N en de S zit er tussenin
ook, net een tentamenweek achter de rug... maar het gaat niet goed met m'n oma en m'n vader heeft ook te horen gekregen dat er ontslag is aangevraagd...quote:
Sterkte mutz....quote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook, net een tentamenweek achter de rug... maar het gaat niet goed met m'n oma en m'n vader heeft ook te horen gekregen dat er ontslag is aangevraagd...
sssjongequote:Op zondag 16 april 2006 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat is toch best wel een klus 250 posts op 1 dag halen
quote:
quote:Aantal posts: 84087 (gemiddeld 61 per dag)
nee precies, maar goed, inhoudelijk blijven welquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
250 per dag is niet echt moeilijk hoor.
Helaasch moet ik je gelijk gevenquote:Op zondag 16 april 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee precies, maar goed, inhoudelijk blijven wel
quote:Op zondag 16 april 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neem ff een bak koffie![]()
tering ik voel me echt brak
quote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
koffie
koffie kan ik echt op elk moment van de dag drinkenquote:
nou om tien uur savonds heb ik liever een bak thee hoorquote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
koffie kan ik echt op elk moment van de dag drinken
Ik niet zuip die troep al de hele dag op me werkquote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo, tis hier nog vroegquote:
zelfs dan drink ik nog koffiequote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou om tien uur savonds heb ik liever een bak thee hoor
en de volgende ochtend maar huilen dat je weer totaal niet geslapen hebt en zoquote:
quote:
ik hou het ook niet bijquote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik fiets gewoon lekker door, heb dit jaar al zeker wel een paar 200+ dagen te pakken denk ik. Maar ik hou het niet meer zo bij
ik heb er helemaal geen last vanquote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de volgende ochtend maar huilen dat je weer totaal niet geslapen hebt en zo
ik slaap even goed als ik koffie op heb dan als ik geen koffie op hebquote:
ik nietquote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik slaap even goed als ik koffie op heb dan als ik geen koffie op heb
Roosjequote:
quote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
zo op naar een 2e bakkie
dat is voor mij festivalgevoelquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
oploskoffie is goed man
vooral uit een plestik mok
vakantiegevoel
Doet met mee met rondje theequote:Op zondag 16 april 2006 22:11 schreef D.Rose het volgende:
iedereen aan de koffie nu?
*thee gaat zetten
quote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef MutZ het volgende:
gelukkigquote:Op zondag 16 april 2006 22:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Boeieik ga toch aan de thee
![]()
en serie.. net5
dolle pretquote:Op zondag 16 april 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neem voor de pret nog een bakkie koffie hoorsmaakt goed
ik lust alleen maar caramel koffiequote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is voor mij festivalgevoel
Maar toch ben ik meer voorstander van 'normale' koffie of senseo
ik laat me ook verrassen hierquote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ja phat chance dfat het een latertje wordt dan
ik heb vanmorgen een slokje rose gehadquote:Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
iemand ook een wijntje?
nope, ik doe ff niet meequote:Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
iemand ook een wijntje?
he bjij nodigquote:Op zondag 16 april 2006 22:34 schreef Steve-O het volgende:
Ik gav oor de coke light
mag niet met medicijnenquote:
qu!quote:
is goedquote:
Weet je zeker dat je niet eerst nog een liter koffie wil?quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je zeker dat je niet eerst nog een liter koffie wil?
1 of 2quote:Op zondag 16 april 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet eerst nog een liter koffie wil?
neequote:
doe maar ff gauw, anders liggen ze er volgende maand nogquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe maar ff gauw, anders liggen ze er volgende maand nog
dan kom ik ze vast wel tegenquote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe maar ff gauw, anders liggen ze er volgende maand nog
ik geloof dat je ervaring hebtquote:
wanouweer?quote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef dolle_hond het volgende:
graag gedaan/gelaten godlike02
verkeerde topicquote:
ik pak wel gewoon het zakje eitjes denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, niet eens.
hier zijn ze allemaal gevonden
*meezwaaitquote:Op zondag 16 april 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
*zwaait naar de weggaanders die al weg zijn
slaapzequote:Op zondag 16 april 2006 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar slapen, de rek is er wel uit voor vandaag zo te zien
ik ben ook behoorlijk uitgerektquote:Op zondag 16 april 2006 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar slapen, de rek is er wel uit voor vandaag zo te zien
jij gaat ook?quote:Op zondag 16 april 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben ook behoorlijk uitgerekt
welterusten allen
eejjjjjjjj wereldreizigerquote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eeeeeeeeeejjjjjjjjjj
eeeey neuh ik zit nu in een lekker stekkie.quote:
uiteraardquote:Op maandag 17 april 2006 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
eeeey neuh ik zit nu in een lekker stekkie.
ff foto posten?
leuk optrekjequote:Op maandag 17 april 2006 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De komende 2 maanden mijn stekkie
mail ze naar Jagquote:Op maandag 17 april 2006 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De komende 2 maanden mijn stekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |