Idd je bent te jongquote:
Newbiequote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij ook voor mij(als we zo gaan beginnen
)
Neequote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Newbie![]()
![]()
ALs je begrijpt wat ik bedoel
)
Grote steden zijn op zondag toch openquote:
quote:
Vanaf 20 begin je al weer af te takelen dus je heb nog ffquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben 18das niet zo heel erg jong
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 16 april 2006 17:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vanaf 20 begin je al weer af te takelen dus je heb nog ff
Ik slik rode pillenquote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?ben je ook al aan de blauwe pilletjes dan?
of dat nog net niet?
Qutiequote:
Oud is het ook nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben 18das niet zo heel erg jong
Jassesquote:Op zondag 16 april 2006 17:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Wie wil er morgen met mij mee naar de woonboulevards/ikeas etc. om de Hollandse traditie in ere te houden
Zou ik misschien ook maar eens moeten doen... Ik heb alleen geen zin...quote:
Nog iets leuks gedaan vandaagquote:
maquote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook maar eens moeten doen... Ik heb alleen geen zin...
neequote:
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoorquote:
Nee dan heb je Appie Heijn of een huisslavinquote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoor
Pardonquote:
Die hebben we hier wel maar die spreekt geen nederlands dus" Maak is ff wat Bloemkool met een gehaktbal voor me" werkt nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee dan heb je Appie Heijn of een huisslavin
Zijn er andere danquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de woonboulevards en ikeas morgen![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoor je geen moeder meer te hebben die voor je kookt hoor
quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die hebben we hier wel maar die spreekt geen nederlands dus" Maak is ff wat Bloemkool met een gehaktbal voor me" werkt niet
Wat is er loos Flessie, heb ik iets gemistquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook weinig goed meer zeggen geloof ik
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukkenquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
[afbeelding]+[afbeelding] das wel begrijpelijk voor dr toch:?
Ik ouwehoerde maar wat hoorquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook weinig goed meer zeggen geloof ik
Niks mis met biefstukkenquote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukken
Is ze nog nooit in een supermarkt geweest dan?quote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze komt uit zuid amerika daar daar hebben ze alleen maar Coke en biefstukken
Lekker argentijns stukje rundquote:
Geen idee ik weet niet of illegalen mogen naar de AH mogenquote:Op zondag 16 april 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Is ze nog nooit in een supermarkt geweest dan?
Zonder burka welquote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet of illegalen mogen naar de AH mogen
ze pesten mequote:Op zondag 16 april 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er loos Flessie, heb ik iets gemist.
Geen idee of ze iets met burka's heeft? Een gesprek aanknopen met die meid is zo verschrikkelijk lastig dat het me een uur gaat kosten om haar uit te leggen hoe ik heetquote:Op zondag 16 april 2006 18:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zonder burka welen ze komt uoit Zuid-Amerika dus de kans dat ze die draagt lijkt me niet zo groot
quote:Op zondag 16 april 2006 18:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee of ze iets met burka's heeft? Een gesprek aanknopen met die meid is zo verschrikkelijk lastig dat het me een uur gaat kosten om haar uit te leggen hoe ik heet
quote:
Ze zegt altijd gato tegen de katten dus volgens mij welquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie
.
Wie het dan ook is, KAPPUH. Niet Flessie pesten, die is liev
.
Je bent vast niet de enigequote:
Da ze je toch me llamo (naam)quote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze zegt altijd gato tegen de katten dus volgens mij wel
quote:
Als ik iets beters te doen had zat ik ook niet achter mijn pcquote:
Das omdat dat voor jou niet standaard is hequote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik iets beters te doen had zat ik ook niet achter mijn pc. Ik geniet echter wél van de rust van het hele huis voor mezelf hebben, ik koester mijn verveling
.
hoi astridquote:
was het lekker?quote:
ik heb al een TVPGV gezet jaquote:Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
was het lekker?
Ga je trouwens ook mee treinen?
Ik vind het echt een onwijs tof plan, ff kijken wat haalbaar is voor mijquote:
Mij ook alleen jammer dat sinds 31 december mijn OV kaart niet meer geldig isquote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het echt een onwijs tof plan, ff kijken wat haalbaar is voor mij
je kunt ook maar een deel meereizen, je hoeft niet het hele trajectquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mij ook alleen jammer dat sinds 31 december mijn OV kaart niet meer geldig is.
hoiquote:
Noord holland wil ik mee utrecht/Zuid holland heb ik ook weining problemen mee.quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
je kunt ook maar een deel meereizen, je hoeft niet het hele traject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |