Hier wel jaquote:Op zondag 16 april 2006 19:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier toch![]()
Of heb ik jou hier al gezien maar ben ik het vergeten? (steek het maar op het Belg-zijn dan)
Alles goed?
Vakantie zit er zo goed als opquote:Op zondag 16 april 2006 19:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hier wel ja.
Alles rustig genieten van het lange weekendMet u ?
als dat het was, dan had ik daarvoor getekend... was dat maar zoquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vakantie zit er zo goed als opEn die is echt voorbijgevlogen
![]()
Voor de rest alles goed eh. Morgen een verrassingsfeestje voor mijn jarige oma en de hele familie nog eens samen. Zal leuk worden![]()
Nee hoor ik ook ik ookquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat niet vaak meer hele families gezellig bij elkaar , Of kom ik gewoon uit een een debiele familie die elkaar nooit spreekt/ziet?
Hier is het ook wel zo hoor. Het is al een hele tijd geleden dat ik mijn familie nog eens samen heb gezien. Die ene kant dan toch. De andere kant, daar kan ik helemaal geen tijdstip meer op plakkenquote:Op zondag 16 april 2006 19:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat niet vaak meer hele families gezellig bij elkaar , Of kom ik gewoon uit een een debiele familie die elkaar nooit spreekt/ziet?
Druk aan het studeren?quote:Op zondag 16 april 2006 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
als dat het was, dan had ik daarvoor getekend... was dat maar zo
Gelukkig heb ik het voor dit jaar alweer gehad , Paasvreetfestijn is voorbijquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier is het ook wel zo hoor. Het is al een hele tijd geleden dat ik mijn familie nog eens samen heb gezien. Die ene kant dan toch. De andere kant, daar kan ik helemaal geen tijdstip meer op plakken![]()
Uiteraard zit ik daar zelf ook wel voor een deel tussen aangezien ik 100km verder ben gaan wonen en dus op feestdagen moet kiezen bij welke familie we langsgaan.
Ik kijk er naar uit om mijn nichten en ooms en tantes nog eens te zien![]()
mij niet gesienquote:Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
het begint met een M en eindigt met een N en de S zit er tussenin
ook, net een tentamenweek achter de rug... maar het gaat niet goed met m'n oma en m'n vader heeft ook te horen gekregen dat er ontslag is aangevraagd...quote:
Sterkte mutz....quote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook, net een tentamenweek achter de rug... maar het gaat niet goed met m'n oma en m'n vader heeft ook te horen gekregen dat er ontslag is aangevraagd...
sssjongequote:Op zondag 16 april 2006 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat is toch best wel een klus 250 posts op 1 dag halen
quote:
quote:Aantal posts: 84087 (gemiddeld 61 per dag)
nee precies, maar goed, inhoudelijk blijven welquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
250 per dag is niet echt moeilijk hoor.
Helaasch moet ik je gelijk gevenquote:Op zondag 16 april 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee precies, maar goed, inhoudelijk blijven wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |