Kree pssst wat gebruik jij om baanrecords te showen? Maak je gebruik van FAST?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef kree het volgende:
Server doet het weer als het goed is.
Modem moest gereset worden
Hahaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef e-wok het volgende:
stuur em anders een email, het is ten slotte al de 3e keer dat je het vraagt
Regel alvast even een psychiater, want volgens mij lopen er een aantal rond met afkickverschijnselen...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.
Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.
#4quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.
Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is)
met pijltjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile
Ik rijd altijd met de camera van (volgens mij) Num2, maar ik moet idd nog de camerwissel knoppen nog veranderen in profile, dat vergeet ik elke keer... Loopings, kurkentrekkers en (liefst ook wallrides) doe ik met de in-car view.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile
Ik rij aaaaaaltijd (al jaren met alle racegames, vanaf GP2) met A,Z,< en >quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hij is van mij, weet je nog?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkMaar als je hem doorhebt is het een leuke baan!
Hmmm, als je de nieuwe versie hebt geplaats is het inderdaad anders dan de vorige maar ik had nog geen normale author tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is)
Ik vind ook als je 'm door hebt 'm niet zo leuk. Hij heeft wel potentie maar gaat me iets te niet soepeltjes. Of dat ligt er aan dat ik de start na tig keer proberen nogsteeds niet goed kan...?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkMaar als je hem doorhebt is het een leuke baan!
Gewoon hetzelfde als ik wilde doen, alleen jij gebruikt een andere cameraquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Fittslickare het volgende:
Block end zet je gewoon op 0:00.00 en dan gaat 'ie terug naar de cam van de speler.
Je kunt dan de eerste block gewoon 10 seconde ofzo door laten lopen, weet je ook zeker dat de langzamere speler het haalt.
Edit: imageshack werkt niet? maar ff kopieren naar een nieuwe browser dan.
Had ik zonet ook, maar na een paar keer proberen deed ie het weer. best vaagquote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg ineens een bad proxy configuration als ik in wil loggen![]()
Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef JumperJack het volgende:
maar fir3fly. wat is dat trucje dan, dat jouw naam wel past met al die $ tekens ???![]()
servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingamequote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et wel
Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingame
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie wel
Maar je moet het wel elke keer dat je een server kiest opnieuw doen![]()
meestal is het alleen $w$fff[Fok!]$f00 voor je nick zetten, kost volgens mij niet zoveel tijd, maar ik begrijp het zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef Lynx666 het volgende:
Vind het wel teveel gedoe om het telkens weer handmatig in te vullen(ja bij mij past het ook niet
) voor die paar kleurtjes
Dat past niet met ziggyziggyziggy erachter.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
yeeeeh!!! tnx
![]()
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
![]()
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype![]()
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken![]()
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien![]()
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
![]()
voor degenen die het hier niet mee eens zijn: post het hier ff![]()
-edit- en voor degenen die het hier WEL mee eens zijn post het natuurlijk ook ff![]()
Nja... dat mag ook (ik zit toevallig ook op 7 tekens)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
Met 2 kleur, zonder de wide, en [FOK] als tag (zonder uitroepteken dus) past het voor mij prima (7 tekens).
Ja en ja...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind rood-wit niet mooi.
Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen ideequote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
"Vroeger" stond er een track op de fok! server en ik heb geen idee meer hoe 'ie heet maar ik vond 'm wel heel vet. "t Was een multilap die stiekem geen multilap was. Als je weer door de start kwam vloog je een stuk omlaag, op een andere baan, reed je door een finish heen, en dan nog een stukje lager kwam je bij de echte finish. Geweldige baan vond ik dat. Dus ik wil 'm wel weer hebben. En volgensmij zou 'ie ook best weer op de server kunnen.Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
Ik ken hem ook maar niet de naamquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen idee. Mag direct weer op de server
En over die clan-namen:
Waarom niet gewoon FOK! in 1 kleur en direct daarna je nickname in andere kleur.
geen haken, geen streepjes ertussen. hou je acht tekens over voor je naam, of 12 als je alles in 1 kleur houdt. De uitroepteken an sich is al scheidingsteken genoeg. En FOK! hoort natuurlijk met hoofdletters geschreven te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |