abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37114359
Fokserver down?
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_37119324
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef kree het volgende:
Server doet het weer als het goed is.
Modem moest gereset worden
Kree pssst wat gebruik jij om baanrecords te showen? Maak je gebruik van FAST?
En zo ja, gebruik je dan die centrale database?

of is er nog n ander scriptje hiervoor
  donderdag 20 april 2006 @ 11:29:58 #153
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_37122078
stuur em anders een email, het is ten slotte al de 3e keer dat je het vraagt
  donderdag 20 april 2006 @ 11:32:59 #154
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37122173
server is volgens mij nog steeds down
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 20 april 2006 @ 11:35:15 #155
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37122236
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef e-wok het volgende:
stuur em anders een email, het is ten slotte al de 3e keer dat je het vraagt
Haha
Een verkapte 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-een-eigen-server' reactie van tK

pi_37122402
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.

Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.
Do what you love, love what you do!
pi_37122746
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.

Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.
Regel alvast even een psychiater, want volgens mij lopen er een aantal rond met afkickverschijnselen...
.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:20:05 #158
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_37123410
Ahw daar gaat m'n traditie. Ff lekker op de fok server scheuren na m'n rijles. Naja dan ga ik maar een nieuwe baan maken, ook wel weer eens zin in.

PS. Kree, ik heb een geupdate versie van Julie and Candy II gemaild, kan je 'm vervangen? Danke.
pi_37125077
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:

Kree pssst wat gebruik jij om baanrecords te showen? Maak je gebruik van FAST?
En zo ja, gebruik je dan die centrale database?

of is er nog n ander scriptje hiervoor
pi_37125154
Nou de server doet het weer als het goed is.
heb een beetje gefrummeld aan de kabeltjes op de splitter en in ene deed ie het weer.

Hopelijk blijft dat ook zo, zal straks even banen updaten/toevoegden,

tk, baanrecords worden idd gegenereerd door fast en worden opgehaald uit de mysql database.
pi_37126255
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is )
pi_37126711
Die dutch boost ladder is echt zielig: ik werd er zojuist gekickt omdat ik commentaar had op het feit dat de maker van 2 banen achte elkaar de mediatracker niet had gebruikt waardoor je handmatig van camera moest wisselen tijdens het rijden; alsof je in een corkscrew kan zien waar je rijdt in 3th person
  donderdag 20 april 2006 @ 14:16:06 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37126745
Daar zat ik vanmorgen ook

Was zeker de track van Ljmmng ofzoiets? Allemaal van die waardeloze tracks waarbij je niet ziet waar je heen moet na de looping/corkscrew
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37127277
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile
pi_37127348
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is )
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tk Maar als je hem doorhebt is het een leuke baan!
.
pi_37127356
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile
met pijltjes.
Ik kan idd wel de cameraknoppen veranderen van het numpad naar andere buttons, maar ik vind het gewoon slecht als dat niet automatisch gebeurd. Dan moet je track ook niet online staan, vind ik.
pi_37127401
quote:
Ik rijd altijd met de camera van (volgens mij) Num2, maar ik moet idd nog de camerwissel knoppen nog veranderen in profile, dat vergeet ik elke keer... Loopings, kurkentrekkers en (liefst ook wallrides) doe ik met de in-car view.
.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:32:24 #168
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37131208
quote:
Ik rij aaaaaaltijd (al jaren met alle racegames, vanaf GP2) met A,Z,< en >

Geen tijd dus om de camera te wijzigen
  donderdag 20 april 2006 @ 16:50:19 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37131963
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tk Maar als je hem doorhebt is het een leuke baan!
Hij is van mij, weet je nog?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 20 april 2006 @ 16:51:20 #170
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_37132010
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Hmmm, als je de nieuwe versie hebt geplaats is het inderdaad anders dan de vorige maar ik had nog geen normale author tijd
Nu sta ik voor lul
  donderdag 20 april 2006 @ 16:51:56 #171
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_37132037
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik vind ook als je 'm door hebt 'm niet zo leuk. Hij heeft wel potentie maar gaat me iets te niet soepeltjes. Of dat ligt er aan dat ik de start na tig keer proberen nogsteeds niet goed kan...?
  donderdag 20 april 2006 @ 17:11:17 #172
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37132697
Ik krijg ineens een bad proxy configuration als ik in wil loggen
pi_37133099
same here, en een vriend van me heeft ook bad proxy configuration
  donderdag 20 april 2006 @ 17:24:35 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37133120
Ah ok, dan ligt het dus niet alleen aan mij
  donderdag 20 april 2006 @ 17:34:26 #175
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_37133422
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Fittslickare het volgende:
Block end zet je gewoon op 0:00.00 en dan gaat 'ie terug naar de cam van de speler.
Je kunt dan de eerste block gewoon 10 seconde ofzo door laten lopen, weet je ook zeker dat de langzamere speler het haalt.

Edit: imageshack werkt niet? maar ff kopieren naar een nieuwe browser dan.
Gewoon hetzelfde als ik wilde doen, alleen jij gebruikt een andere camera
Ik snap je bedoeling, en weet nu dus dat het werkt
  donderdag 20 april 2006 @ 17:35:36 #176
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37133461
En nu staat er weer 'invalid key' WTF is dit
pi_37133472
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg ineens een bad proxy configuration als ik in wil loggen
Had ik zonet ook, maar na een paar keer proberen deed ie het weer. best vaag
  donderdag 20 april 2006 @ 17:37:18 #178
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37133514
Zucht, opnieuw installeren dan maar weer
pi_37134248
De problemen liggen volgens mij bij de hoofdserver van Nadeo.
Opnieuw installeren zal dus weinig zin hebben

Waarschijnlijk zullen ze het wel snel fixen.
pi_37136639
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Hij is van mij, weet je nog?
Daarom zei ik het ook, omdat ze dan op jou gaan zeiken...
.
  donderdag 20 april 2006 @ 22:05:07 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37143069
Mijn Threshold zal waarschijnlijk ook weer niet lang op de server blijven staan, gezien de score

Ik hou niet van te makkelijke tracks, de fokkers blijkbaar wel
pi_37143178
maar fir3fly. wat is dat trucje dan, dat jouw naam wel past met al die $ tekens ???
  donderdag 20 april 2006 @ 22:09:15 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37143298
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef JumperJack het volgende:
maar fir3fly. wat is dat trucje dan, dat jouw naam wel past met al die $ tekens ???
Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et wel
pi_37143433
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et wel
servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingame
  donderdag 20 april 2006 @ 22:13:35 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37143501
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef JumperJack het volgende:

[..]

servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingame
Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie wel

Maar je moet het wel elke keer dat je een server kiest opnieuw doen
pi_37143781
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie wel

Maar je moet het wel elke keer dat je een server kiest opnieuw doen
yeeeeh!!! tnx

even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn ) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken

dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:

[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype

voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken

ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien

dit zijn dan de codes:

$w$fff[Fok!]$f00-nickname-

voor degenen die het hier niet mee eens zijn: post het hier ff

-edit- en voor degenen die het hier WEL mee eens zijn post het natuurlijk ook ff

[ Bericht 8% gewijzigd door JumperJack op 20-04-2006 22:36:22 ]
pi_37144455
Vind het wel teveel gedoe om het telkens weer handmatig in te vullen (ja bij mij past het ook niet ) voor die paar kleurtjes
pi_37144551
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef Lynx666 het volgende:
Vind het wel teveel gedoe om het telkens weer handmatig in te vullen (ja bij mij past het ook niet ) voor die paar kleurtjes
meestal is het alleen $w$fff[Fok!]$f00 voor je nick zetten, kost volgens mij niet zoveel tijd, maar ik begrijp het zeker jammer, maarja
pi_37144830
Als iemand een betere hack weet .
  donderdag 20 april 2006 @ 22:48:48 #190
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_37145030
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:

[..]

yeeeeh!!! tnx

even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn ) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken

dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:

[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype

voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken

ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien

dit zijn dan de codes:

$w$fff[Fok!]$f00-nickname-

voor degenen die het hier niet mee eens zijn: post het hier ff

-edit- en voor degenen die het hier WEL mee eens zijn post het natuurlijk ook ff
Dat past niet met ziggyziggyziggy erachter.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_37145072
Ik ben het er niet mee eens...

• Iedereen die het in z'n hoofd heeft gehaald om een nickname van meer dan vier (!) letters te gebruiken, moet het steeds aanpassen in het servermenu... Da's dus bijna iedereen.
  • De namen boven de auto's gebruiken de wide tekst, waardoor je geen reet meer ziet als veel mensen dit toepassen... (ja je kan de namen boven de auto's uitschakelen, maar je kan natuurlijk ook gewoon geen wide gebruiken)
  • De kleuren zijn Firefly's... Ik zie liever een andere combi.

clankleuren is prima, maar ik heb geen zin om iedere keer met die dollarcode te moeten kutten.

Kies dan één kleur... Dan kan je gelijk al 8 letters in je username hebben... Nog even die wide tekst eraf: 10 letters.
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_37145143
    Met 2 kleur, zonder de wide, en [FOK] als tag (zonder uitroepteken dus) past het voor mij prima (7 tekens).
    pi_37145278
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
    Met 2 kleur, zonder de wide, en [FOK] als tag (zonder uitroepteken dus) past het voor mij prima (7 tekens).
    Nja... dat mag ook (ik zit toevallig ook op 7 tekens)
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_37145355
    Kan je anders niet Fok!- gebruiken als tag, ipv [Fok!]

het uitroepteken is belangrijk, imo... En als je toch twee kleuren gebruikt...

Of gewoon Fok! in het wit (of in de andere kleur)

[ Bericht 12% gewijzigd door Jordy-B op 20-04-2006 23:04:08 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    pi_37145900
    mwoa. twee kleuren kan idd ook een idee zijn. maar als firefly er zelf geen problemen mee heeft stel ik wel wit-rood voor.

maar het kan natuurlijk nog veel slimmer. gewoon "stemmen" ieder zegt welke hij het beste lijkt, of geeft een andere optie...

ik iig wit-rood

en over dat wide... ik heb die dingen idd uitstaan, daarom merk ik dat ook niet... maar is dat zo zichtbelemmerend

en we kunnen idd maybe beter -fok!-gebruiken, want kijk maar een boven aan de pagina, en daar staat volgens mij ook -fok!-

op dit moment heb ik trouwens wide-wit-rood aanstaan, ik verander dat wel ff naar wit-blauw ofzo tot de kleuren bepaald zijn anders lijkt het wel een beetje erg veel op die van firefly
    pi_37146222
    -fok!- is natuurlijk evenveel letters als [Fok!]...

Het gaat erom dat je net even dat lettertje bespaart, zodat Lynx666 en ik (oa) nog de naam erachter kunnen zetten bij het gebruik van twee kleuren...
      donderdag 20 april 2006 @ 23:14:12 #197
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_37146225
    Ik vind rood-wit niet mooi.
    Kleur d'r in is idd wel leuk, maar dan ben ik eerder voor fok in t oranje en naam wit. Al zijn d'r al wel meer clans die dat hebben maar fuck dat.

Volgensmij wordt 't 'm niet anyway aangezien veel users een redelijk lange username hebben.

edit: Wat ik nog wou vragen:

Heeeeelp!!!!

"Vroeger" stond er een track op de fok! server en ik heb geen idee meer hoe 'ie heet maar ik vond 'm wel heel vet. "t Was een multilap die stiekem geen multilap was. Als je weer door de start kwam vloog je een stuk omlaag, op een andere baan, reed je door een finish heen, en dan nog een stukje lager kwam je bij de echte finish. Geweldige baan vond ik dat. Dus ik wil 'm wel weer hebben. En volgensmij zou 'ie ook best weer op de server kunnen. Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?

[ Bericht 44% gewijzigd door Evil_Koekje op 20-04-2006 23:23:42 ]
    pi_37146951
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Ik vind rood-wit niet mooi.
    Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
    Ja en ja...

maar 'k weet de naam natuurlijk ook niet meer.
    pi_37147302
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:

"Vroeger" stond er een track op de fok! server en ik heb geen idee meer hoe 'ie heet maar ik vond 'm wel heel vet. "t Was een multilap die stiekem geen multilap was. Als je weer door de start kwam vloog je een stuk omlaag, op een andere baan, reed je door een finish heen, en dan nog een stukje lager kwam je bij de echte finish. Geweldige baan vond ik dat. Dus ik wil 'm wel weer hebben. En volgensmij zou 'ie ook best weer op de server kunnen. Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
    Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen idee . Mag direct weer op de server

En over die clan-namen:

Waarom niet gewoon FOK! in 1 kleur en direct daarna je nickname in andere kleur.
    geen haken, geen streepjes ertussen. hou je acht tekens over voor je naam, of 12 als je alles in 1 kleur houdt. De uitroepteken an sich is al scheidingsteken genoeg . En FOK! hoort natuurlijk met hoofdletters geschreven te worden
    pi_37147794
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen idee . Mag direct weer op de server

En over die clan-namen:

Waarom niet gewoon FOK! in 1 kleur en direct daarna je nickname in andere kleur.
    geen haken, geen streepjes ertussen. hou je acht tekens over voor je naam, of 12 als je alles in 1 kleur houdt. De uitroepteken an sich is al scheidingsteken genoeg . En FOK! hoort natuurlijk met hoofdletters geschreven te worden
    Ik ken hem ook maar niet de naam

En ik wil liever niet mijn naam elke keer weer invullen dus FOK! met 1 kleur lijkt me mooi
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')