Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef JumperJack het volgende:
maar fir3fly. wat is dat trucje dan, dat jouw naam wel past met al die $ tekens ???![]()
servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingamequote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij past niet, maar ik moet elke keer mijn naam opnieuw invullen in het servermenu, dan doet ie et wel
Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
servermenu??? daar waar alle servers staan??? of ingame
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, waar alle servers staan. Dan op account klikken en de naam invullen. Daar past ie wel
Maar je moet het wel elke keer dat je een server kiest opnieuw doen![]()
meestal is het alleen $w$fff[Fok!]$f00 voor je nick zetten, kost volgens mij niet zoveel tijd, maar ik begrijp het zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef Lynx666 het volgende:
Vind het wel teveel gedoe om het telkens weer handmatig in te vullen(ja bij mij past het ook niet
) voor die paar kleurtjes
Dat past niet met ziggyziggyziggy erachter.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
yeeeeh!!! tnx
![]()
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
![]()
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype![]()
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken![]()
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien![]()
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
![]()
voor degenen die het hier niet mee eens zijn: post het hier ff![]()
-edit- en voor degenen die het hier WEL mee eens zijn post het natuurlijk ook ff![]()
Nja... dat mag ook (ik zit toevallig ook op 7 tekens)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Lynx666 het volgende:
Met 2 kleur, zonder de wide, en [FOK] als tag (zonder uitroepteken dus) past het voor mij prima (7 tekens).
Ja en ja...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind rood-wit niet mooi.
Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen ideequote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
"Vroeger" stond er een track op de fok! server en ik heb geen idee meer hoe 'ie heet maar ik vond 'm wel heel vet. "t Was een multilap die stiekem geen multilap was. Als je weer door de start kwam vloog je een stuk omlaag, op een andere baan, reed je door een finish heen, en dan nog een stukje lager kwam je bij de echte finish. Geweldige baan vond ik dat. Dus ik wil 'm wel weer hebben. En volgensmij zou 'ie ook best weer op de server kunnen.Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
Ik ken hem ook maar niet de naamquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen idee. Mag direct weer op de server
En over die clan-namen:
Waarom niet gewoon FOK! in 1 kleur en direct daarna je nickname in andere kleur.
geen haken, geen streepjes ertussen. hou je acht tekens over voor je naam, of 12 als je alles in 1 kleur houdt. De uitroepteken an sich is al scheidingsteken genoeg. En FOK! hoort natuurlijk met hoofdletters geschreven te worden
Kut, ik vond 'm echt heel leuk geloof ik namelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja ik ken m wel. Een van de eerste tracks die ik speelde. Naam? Geen idee. Mag direct weer op de server
Staat zo schreeuwerig...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Lynx666 het volgende:
En FOK! hoort natuurlijk met hoofdletters geschreven te worden
Ach ja... Fok! m'n layout maar weer op met je lelijke tekst...quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach ja... Fok! m'n layout maar weer op met je lelijke tekst...
[afbeelding]
The horror! Naja ik kijk wel even.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:11 schreef kree het volgende:
hehe, hierzo:
http://145.53.67.246/~nations/tracks/
Veel plezier met zoeken
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef Jordy-B het volgende:
reRun, van Ron_Turbo...
$n$603r$703e$803R$903u$a03n.Challenge.Gbx
Maar die is pas op de 8ste geplaatst (de server bestaat sinds 3 februari)... Mazzel dat de datums waarop de tracks waren opgeslagen, beschikbaar waren in dat rar-bestandje... dat maakte het zoeken een stuk simpeler...
Dat wide mag je meteen schrappen, verspilling van beeldscherm-ruimte (en nickname-ruimte). Bovendien zal ik mijn nickname elke keer opnieuw in moeten vullen, daar heb ik dus echt geen zin in!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef JumperJack het volgende:
even ter voorinfo: op de server hadden een paar fok!kers (9 op precies te zijn) het erover om clankleuren te introduceren. het was dan het hoofdplan uiteindelijk om dezefde kleurcodes als Fir3fly te gebruiken
![]()
dan stel ik voor de clankleuren dus dit voor:
[Fok!] in wit en dan de nickname in rood en dan groot lettertype![]()
voor degenen waarbij het niet past hoop ik dat ze bovenstaand trucje willen gebruiken![]()
ik hoop dat op de server de clan er zo een stuk profiër uit komt te zien![]()
dit zijn dan de codes:
$w$fff[Fok!]$f00-nickname-
Als het de baan is die ik denk dat het is, JA!!!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef Jordy-B het volgende:
reRun, van Ron_Turbo...
Die punten die zijn gescored gisteravond zijn niet bij je score opgeteldquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef Suikermais het volgende:
Hele systeem ligt op de kont. Gister weer lui die 300 punten of meer haalden.
En sinds vanmorgen is 't helemaal over en uit...
Volgens mij is geen enkele score van gisteren bij je totaal opgeteld. Eergister stond ik ook nog 20242/1544, en gisteren toch over de dag veel geraced en punten gehaald.. Voor nop dus blijkbaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef -tK- het volgende:
[..]
Die punten die zijn gescored gisteravond zijn niet bij je score opgeteld
Vraag me af wat ze allemaal aan het doen zijn
Heb die weer op de server gezetquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef Jordy-B het volgende:
reRun, van Ron_Turbo...
Maar die is pas op de 8ste geplaatst (de server bestaat sinds 3 februari)... Mazzel dat de datums waarop de tracks waren opgeslagen, beschikbaar waren in dat rar-bestandje... dat maakte het zoeken een stuk simpeler...
Ik vind hem eigenlijk een beetje saai. Steeds weer een looping gevolgd door een bocht en weer een looping.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Incolumis het volgende:
als iemand zin heeft om te testen
gewoon de rar uitpakken, het beste is om nu nog in 1st person mode te rijden
Lekkere frustrerende baanquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:58 schreef kree het volgende:
Kreeg deze via de mail:
http://145.53.67.246/~nations/tracks/$009$s$wThe Coconut!.Challenge.Gbx
vinden jullie het wat voor op de server?
In het kort (heeeeel kort)quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:52 schreef Incolumis het volgende:
pff ik snap echt helemaal niks van die mediatracker :/
ReRunquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind rood-wit niet mooi.
Kleur d'r in is idd wel leuk, maar dan ben ik eerder voor fok in t oranje en naam wit. Al zijn d'r al wel meer clans die dat hebben maar fuck dat.
Volgensmij wordt 't 'm niet anyway aangezien veel users een redelijk lange username hebben.
edit: Wat ik nog wou vragen:
Heeeeelp!!!!
"Vroeger" stond er een track op de fok! server en ik heb geen idee meer hoe 'ie heet maar ik vond 'm wel heel vet. "t Was een multilap die stiekem geen multilap was. Als je weer door de start kwam vloog je een stuk omlaag, op een andere baan, reed je door een finish heen, en dan nog een stukje lager kwam je bij de echte finish. Geweldige baan vond ik dat. Dus ik wil 'm wel weer hebben. En volgensmij zou 'ie ook best weer op de server kunnen.Iemand enig idee welke ik bedoel? En zo ja, serverwaardig?
Drie kwartier? Heb je ook niet handig gezocht, hee...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet even ge-alt-tabd tijdens 't zoeken. Drie kwartier van m'n leven verpest.
Anyway, hij is best lang voor de fok server, maar ik vind dat 'ie er wel op mag.![]()
Lekkere snelle track met wel wat lastige stukjes, maar niets heel erg verneukeratiefs. Daar moeten we meer van hebben. En wat minder fullspeed tracks als je 't mij vraagt. Die worden redelijk snel saai.
Ik vind [Fok!] de beste tag, maar als dat voor een aantal mensen niet past is dat een probleem.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:50 schreef JumperJack het volgende:
en over de clankleuren:
als je TMN opent, dan staan daar volgens mij idd heeeel wat mensen zoals "ouwe" die al oranje-wit, rood-wit-blauw hebben...
dat wide. dat kan dan wel geschrapt worden, maybe doe ik het zelf wel eens, maar jullie hebben daarin idd gelijk![]()
de kleuren... ik dacht misschien aan: iig -fok!- als tag...
misschien fok! in wit en de nick in rood/blauw/geel/groen, welke de persoon het meeste aanstaat![]()
lijkt me wel een tof idee...
anders maybe wit-zwart ofzo...
quote:Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast
Het kan aan mij liggen, maar ik ben hem nog niet tegengekomen.quote:
Dat is sowieso iets waar rekening mee gehouden moet worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef maniack28 het volgende:
@FireFly:
Een hoop mensen vonden je track bout.. ik geloof gem. een 3 nu. Veel mensen hadden commentaar vanwege lag in het eerste stuk (teveel bebouwing, misschien wat weghalen, dat spaart render capaciteit uit ).
Vanaf een keer of tien proberen (quote:En om die halve loop na het begin goed te nemen is ook een kunst, is mij pas 1x gelukt, dus misschien dat je dat nog iets kan aanpassen?
Hmm ja dat is wel zo. Op een server krijg je natuurlijk sneller lag. Ik zal ernaar kijken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef maniack28 het volgende:
@FireFly:
Een hoop mensen vonden je track bout.. ik geloof gem. een 3 nu. Veel mensen hadden commentaar vanwege lag in het eerste stuk (teveel bebouwing, misschien wat weghalen, dat spaart render capaciteit uit ).
Nee. Die loop blijft zoals ie is. Als mensen hem niet mooi vinden, das dan jammer. De track moet ook niet te makkelijk worden.quote:En om die halve loop na het begin goed te nemen is ook een kunst, is mij pas 1x gelukt, dus misschien dat je dat nog iets kan aanpassen?
Treshold lijkt mequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
Over welke baan hebben ze het, Firefly?
'k heb hem net even gespeeld...quote:
Als je de baan eenmaal 'door hebt' is hij niet eens zo moeilijk, hij heeft alleen een iets te hoge leercurve voor de Fok!server vrees ik...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:
Moeilijke banen zijn prima, maar als je meer bezig bent met het überhaupt uitrijden van de baan dan met het halen van een goeie tijd en het racen tegen elkaar, is de baan geen succes.
Dat vind ik juist dingen die het wat uitdagender maken, en waardoor de beste racer meestal wint. Die banen zoals die van Irondragons vind ik niks, omdat daar geen enkele uitdaging in zit voor mij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb hem net even gespeeld...
De looping aan het begin is te lang om goed te kunnen rijden... Het idee is geinig, maar door de lengte van het ding hou je te weinig snelheid over om mooi op de eindlooping te komen. Ook moet je aan de goeie kant van de looping eindigen, anders klap je tegen dat rode gebouw aan (alleen kan je niet sturen als je ondersteboven in dat ding hangt)
Dat is de bedoeling, anders ga je te hard over het gras en haal je de finish niet. En het is weer eens wat anders dan de standaard loopings.quote:De looping vlak voor de finish is te laag geplaatst, waardoor je er vol tegenaan ramt en alle snelheid kwijt bent.
Ik vind deze baan afgezien van het begin niet moeilijk.quote:Moeilijke banen zijn prima, maar als je meer bezig bent met het überhaupt uitrijden van de baan dan met het halen van een goeie tijd en het racen tegen elkaar, is de baan geen succes.
nog meer mensen die em willen testen? het is wel bedoeld als simpele mapquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Incolumis het volgende:
als iemand zin heeft om te testen
gewoon de rar uitpakken, het beste is om nu nog in 1st person mode te rijden
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Volgensmij wordt 't em niet met de clankleuren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |