Ik ga hem even proberenquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb hem nu maar op exchange gezet: Forgotten
Updaten kan altijd nog
Bah, dat zal ik dus echt nooit meer verbeterenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:03 schreef JumperJack het volgende:
omfg. die serbia | millian heeft op black velvet een tijd neergezet die nog 1 tiende sneller is als die van fir3fly... hoe doet ie dat... echt niet normaal meer![]()
![]()
Heb de tijd maar als record toegevoegd op TMX...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:58 schreef Tackleberry het volgende:
Leuke baan!gaat dus over Treshold
Nu een poging of tien ben ik op 44.13 uitgekomen
En ik heb hem inmiddels al wat scherper gesteld: 0:43.68quote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Heb de tijd maar als record toegevoegd op TMX...
Er was inderdaad nog wat te winnen, dat blijkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
En ik heb hem inmiddels al wat scherper gesteld: 0:43.68
Je bedoelt dan natuurlijk een analoge gamepad, zoals de Logitech Dual Action, die ik onder andere gebruik voor Live For Speed S2. Ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan om mijn gamepad ook voor TrackMania Nations te gebruiken...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:51 schreef -tK- het volgende:
Iemand die hier een gamepad gebruikt?
Volgens mij gaat dat veel beter.. kan je bijvoorbeeld 80% sturen ipv altijd 100% ofzo, of wat minder gas geven etc..
Ja ik was al ff aan het zoeken en kwam idd op die dual action uitquote:Op woensdag 19 april 2006 14:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je bedoelt dan natuurlijk een analoge gamepad, zoals de Logitech Dual Action, die ik onder andere gebruik voor Live For Speed S2. Ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan om mijn gamepad ook voor TrackMania Nations te gebruiken...
Met Live For Speed S2 is het, zoals ik al zei, een 'tussenoplossing' bij gebrek aan een race-stuur, maar bij TMN zou het misschien wel dé oplossing zijn.... Toch maar eens proberen binnenkortquote:Op woensdag 19 april 2006 14:33 schreef -tK- het volgende:
Ja ik was al ff aan het zoeken en kwam idd op die dual action uit
Lijkt me wel makkelijk, dan kan je beetje gas geven of precies goed door de bochten sturen
Als je de replays van tmnx bekijkt zie je dat de beste mensen ook zo rijden
hehe hou me ff op de hoogtequote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Met Live For Speed S2 is het, zoals ik al zei, een 'tussenoplossing' bij gebrek aan een race-stuur, maar bij TMN zou het misschien wel dé oplossing zijn.... Toch maar eens proberen binnenkort
Camera path, geen focus en een hoop keys invoegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar ik kwam er niet uit. Ik neem aan dat je het met de custom cam moet doen?![]()
Vandaar dat ik denk dat je moet aandringen om de banen via het forum te laten lopen, zodat er enige vorm van voorselectie is... Daardoor krijg je natuurlijk minder nieuwe banen te zien, maar zijn de banen die geplaatst worden tenminste wèl van redelijke kwaliteit.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo'n gamepad lijkt me ook wel wat. Niet eens alleen voor TM. Volgensmij is TM met een stuurtje behoorlijk vervelend trouwens. maar dat kan aan mij liggen.
Ow en echt 9 van de 10 nieuwe banen op de server zijn echt kut, das wel jammer...
Vooral dit is irritant. Als je er zelf niet uitkomt (is te begrijpen) vraag het eerst aan iemand anders hier...quote:Op woensdag 19 april 2006 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
En er was natuurlijk niet een baan bij waarbij de mediatracker is aangeraakt.
*eenschquote:Allemaal dingen die opgemerkt worden als de baan op het forum wordt geplaatst.
Ik heb nu mediatracker voor mijn baan toegevoegd maar nu moet ik weer validaten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tackleberry het volgende:
Vooral dit is irritant. Als je er zelf niet uitkomt (is te begrijpen) vraag het eerst aan iemand anders hier...
Helemaal mee eens. D'r staan echt kutbanen op nu.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vandaar dat ik denk dat je moet aandringen om de banen via het forum te laten lopen, zodat er enige vorm van voorselectie is... Daardoor krijg je natuurlijk minder nieuwe banen te zien, maar zijn de banen die geplaatst worden tenminste wèl van redelijke kwaliteit.
Dat blijft inderdaad een nadeel, al voeg je iets aan scenery toe, je moet meteen opnieuw gaan validaten...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu mediatracker voor mijn baan toegevoegd maar nu moet ik weer validaten.
Dat vind ik ook irritant. Ik heb mijn baan toch echt niet veranderd.....je rijdt nog steeds precies dezelfde track.
de statspagina doet het ook niet meerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. D'r staan echt kutbanen op nu.
ANyway, is de server down?![]()
Dan vraag ik me af waarom ik hem heb opgeschreven, gisteravond...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef JumperJack het volgende:
enne, voor degeen die hierover begon. voor velen is white humps van -tK- geen <30 sec baan![]()
![]()
-edit- dit was jordy![]()
nouwja, mijn pr ligt op 27.92 ofzo... maar toch zie ik vele mensen op de server die echt over de 30 komen...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ik hem heb opgeschreven, gisteravond...
Kom ik nog wel even op terug...
ah... Ik had hem toevallig opgeslagen, gister... De gold medal tijd voor White Humps is 29.50. Ik ben blijven steken op 29.70 en ik ben bij lange na niet de beste speler op de server...
like "echt niet"...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nouwja, mijn pr ligt op 27.92 ofzo... maar toch zie ik vele mensen op de server die echt over de 30 komen...
maar dan noemen we het toch in plaats van een <30 sec track een 30 sec track![]()
das waarquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
like "echt niet"...
Als je uitgaat van de slechtste mensen op de server, kan je de meest briljante banen wel schrappen, omdat die niet eens uitgereden worden...
Voor de doorsnee racer valt 'ie binnen de dertig seconden (en da's véél te kort).
Ik ben bezig om hem nu in een keer door te lapeten lopen. Anders krijg je een hele vervelende snelle switch. Wel lastig dat je met tijd moet werken. Mijn ghost was niet al te snel.....net reed ik een veel snellere tijd en dan staat hij ineens veel te lang. Lastig lastig.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Jordy-B het volgende:
BIj de looping staat 'ie net even te kort...
En je kan overwegen om de wallride ook in 1st person te doen.
Ik zal eens kijken of ik dat kan veanderen....je bedoelt vlak na de start he?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind verder eigenlijk alleen die rare punt van dat plateau het begin wat vervelend... Je kan niet echt mooi vlak landen als je van dat eerste plateau valt.
Maar da's een kleinigheidje.
Ik heb de tijd al met 0,5 sec teruggeschroefdquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef e-wok het volgende:
oldbie ik heb je track even getest:
- de tijd voor de looping is iets te lang, maar dat geeft niet aangezien je in een open ruimte beland
- hoelang duurt je intro, ik vond em iets aan de lange kant (niet langer dan 20 sec) ik heb niet meegeteld
- aan het eind kun je afsnijden door de schans schuin te nemen, ik weet niet hoeveel het scheelt eigenlijk
en dan nu het belangrijkste:
- probeer af te wisselen met de scenery. Je gebruikt maar 1 soort 'huisje'wat erg saai is..ik word er duizelig van :x Het is een kwestie van uitzoeken wat goed bij elkaar lijkt
- je track is prima te doen voor een eerste track, lekker snel
Prima track, mooi gemaakt met die gps enzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:54 schreef e-wok het volgende:
Voor zover ik weet is er geen 'racecam custom'. De enige custom camera die ik heb gevonden is een custom standpunt, maar niet de voorkeur van de racer. Misschien kun je eens een screenshot posten van wat je bedoeld?
Nu even weer business. M'n nieuwe track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |