Dat blijft inderdaad een nadeel, al voeg je iets aan scenery toe, je moet meteen opnieuw gaan validaten...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu mediatracker voor mijn baan toegevoegd maar nu moet ik weer validaten.
Dat vind ik ook irritant. Ik heb mijn baan toch echt niet veranderd.....je rijdt nog steeds precies dezelfde track.

de statspagina doet het ook niet meerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. D'r staan echt kutbanen op nu.
ANyway, is de server down?![]()

Dan vraag ik me af waarom ik hem heb opgeschreven, gisteravond...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef JumperJack het volgende:
enne, voor degeen die hierover begon. voor velen is white humps van -tK- geen <30 sec baan![]()
![]()
-edit- dit was jordy![]()

nouwja, mijn pr ligt op 27.92 ofzo... maar toch zie ik vele mensen op de server die echt over de 30 komen...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ik hem heb opgeschreven, gisteravond...
Kom ik nog wel even op terug...
ah... Ik had hem toevallig opgeslagen, gister... De gold medal tijd voor White Humps is 29.50. Ik ben blijven steken op 29.70 en ik ben bij lange na niet de beste speler op de server...

like "echt niet"...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nouwja, mijn pr ligt op 27.92 ofzo... maar toch zie ik vele mensen op de server die echt over de 30 komen...
maar dan noemen we het toch in plaats van een <30 sec track een 30 sec track![]()

das waarquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
like "echt niet"...
Als je uitgaat van de slechtste mensen op de server, kan je de meest briljante banen wel schrappen, omdat die niet eens uitgereden worden...
Voor de doorsnee racer valt 'ie binnen de dertig seconden (en da's véél te kort).

Ik ben bezig om hem nu in een keer door te lapeten lopen. Anders krijg je een hele vervelende snelle switch. Wel lastig dat je met tijd moet werken. Mijn ghost was niet al te snel.....net reed ik een veel snellere tijd en dan staat hij ineens veel te lang. Lastig lastig.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef Jordy-B het volgende:
BIj de looping staat 'ie net even te kort...
En je kan overwegen om de wallride ook in 1st person te doen.

Ik zal eens kijken of ik dat kan veanderen....je bedoelt vlak na de start he?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind verder eigenlijk alleen die rare punt van dat plateau het begin wat vervelend... Je kan niet echt mooi vlak landen als je van dat eerste plateau valt.
Maar da's een kleinigheidje.

Ik heb de tijd al met 0,5 sec teruggeschroefdquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef e-wok het volgende:
oldbie ik heb je track even getest:
- de tijd voor de looping is iets te lang, maar dat geeft niet aangezien je in een open ruimte beland
- hoelang duurt je intro, ik vond em iets aan de lange kant (niet langer dan 20 sec) ik heb niet meegeteld
- aan het eind kun je afsnijden door de schans schuin te nemen, ik weet niet hoeveel het scheelt eigenlijk
en dan nu het belangrijkste:
- probeer af te wisselen met de scenery. Je gebruikt maar 1 soort 'huisje'wat erg saai is..ik word er duizelig van :x Het is een kwestie van uitzoeken wat goed bij elkaar lijkt
- je track is prima te doen voor een eerste track, lekker snel

Prima track, mooi gemaakt met die gps enzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:54 schreef e-wok het volgende:
Voor zover ik weet is er geen 'racecam custom'. De enige custom camera die ik heb gevonden is een custom standpunt, maar niet de voorkeur van de racer. Misschien kun je eens een screenshot posten van wat je bedoeld?
Nu even weer business. M'n nieuwe track

Kree pssst wat gebruik jij om baanrecords te showen? Maak je gebruik van FAST?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef kree het volgende:
Server doet het weer als het goed is.
Modem moest gereset worden

Hahaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef e-wok het volgende:
stuur em anders een email, het is ten slotte al de 3e keer dat je het vraagt

Regel alvast even een psychiater, want volgens mij lopen er een aantal rond met afkickverschijnselen...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.
Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.

#4quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef kree het volgende:
De server doet het helaas nog steeds niet. Volgens mij zit er iets fout bij de ADSL splitter. Er is denk wat lossgeschoten toen we de hele boel aan het verschuiven waren om te behangen.
Ik zit nu op school, maar als ik vanmiddag nog een beetje bij tijds thuis ben, zal ik er even naar kijken.

Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is)

met pijltjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile

Ik rijd altijd met de camera van (volgens mij) Num2, maar ik moet idd nog de camerwissel knoppen nog veranderen in profile, dat vergeet ik elke keer... Loopings, kurkentrekkers en (liefst ook wallrides) doe ik met de in-car view.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:
Hoe rijden jullie dan? ik heb maar 1 hand nodig om te rijden, dus kan ik met de andere makkelijk van camera swichen, gewoon ff aanpassen in profile

Ik rij aaaaaaltijd (al jaren met alle racegames, vanaf GP2) met A,Z,< en >quote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef -tK- het volgende:

Hij is van mij, weet je nog?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkMaar als je hem doorhebt is het een leuke baan!

Hmmm, als je de nieuwe versie hebt geplaats is het inderdaad anders dan de vorige maar ik had nog geen normale author tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef kree het volgende:
Deze: $w$00fThres$0ffhold.Challenge.Gbx & $s$w$f00_Speed$fffUP$fff^.Challenge.Gbx toegevoegd op de server en $f00F$00forgotte$f00n.Challenge.Gbx is geupdate (als het goed is)

Ik vind ook als je 'm door hebt 'm niet zo leuk. Hij heeft wel potentie maar gaat me iets te niet soepeltjes. Of dat ligt er aan dat ik de start na tig keer proberen nogsteeds niet goed kan...?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Treshold zal in het begin voor veel gevloek zorgen vrees ik voor tkMaar als je hem doorhebt is het een leuke baan!

Gewoon hetzelfde als ik wilde doen, alleen jij gebruikt een andere cameraquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Fittslickare het volgende:
Block end zet je gewoon op 0:00.00 en dan gaat 'ie terug naar de cam van de speler.
Je kunt dan de eerste block gewoon 10 seconde ofzo door laten lopen, weet je ook zeker dat de langzamere speler het haalt.
Edit: imageshack werkt niet? maar ff kopieren naar een nieuwe browser dan.

Had ik zonet ook, maar na een paar keer proberen deed ie het weer. best vaagquote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg ineens een bad proxy configuration als ik in wil loggen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |