Dank voor de complimenten, klopt op foto's krijg je het nooit helemaal zoals je het zelf ziet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:07 schreef sanger het volgende:
Wow die vuurkorf Marsepeindie branden als een gek
![]()
Verder moet ik zeggen dat het er in het echt vele malen beter uitziet dan op de foto's ook omdat je het als geheel kunt zien. Je ziet de verbanden van bijvoorbeeld de badkamer en dat zie je op de foto's niet.
De gele kamer isen Hellen is helemaal
op je badkamer meubel/kast.
Doet me denken aan Kapitan restaurant in Maleisie, Penang. Het lekkerste eten dat ik ooit heb gegeten, komt daar vandaan. Chicken tandori. Met Nan brood.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
We zijn wel een paar lange planken en wat karton vergeten, maar kijk eens wat er in de tuin staat:
[afbeelding]
Een handmade vuurkorf![]()
![]()
Zo'n apparaat had ik 23 deuren geleden moeten hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:56 schreef Marsepein het volgende:
Zijn er mensen met ervaring van zo'n machine:
[afbeelding]
Ik heb er uberhaupt eigenlijk nog nooit van gehoord of uberhaupt op de bouw nog nooit gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo'n apparaat had ik 23 deuren geleden moeten hebben![]()
Wat heb ik een boel afgekloot met vijlen en schaven en weet ik wat![]()
(Overigens niet in het huidige huis, maar wat niet is... Dus ik ben erg benieuwd of iemand er al eens mee heeft gewerkt inderdaad!)
Hier moet je ook alles uitsorteren, links zie je nog net de containers staan:quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef AnneX het volgende:
.
Wat een bofkonten waren jullie op de vuilstort, ondanks de horken van collega's daar.
Wij moesten alles gesorteerd in diverse containers storten/gooien.
De auto cq aanhanger staat op een plateau en dan mikken maar in de container, die dieper staat
en met de bovenrand tot aan het plateau komt.
Hout, geverfd hout, huisvuil, puin, glas noem maar op of er staat een container voor.
Je maakt er wel wat mee inderdaad.
Iemand dacht even álles bij het puin te gooien !
Die mocht alles met de hand er weer uithalen wat er niet bijhoorde.![]()
Dat was vlak voor sluitingstijd.
En ook behulpzaam : een container leeggehaald naar een tweede omdat mevrouw haar huissleutels mee had gezwiept.![]()
![]()
en niet terug gevonden.
Ja, nee , daar in de hoek heb ik de vuilniszak gegooid.
Wij werden op een gegeven moment wel herkend : daar zijn ze weer en lachend opgewacht.
En betalen. Een maand later kon je als particulier gratis storten.
Druiper? Dat is een tekortkoming voor deze hollandse duinheuvel in mijn schilderwerk:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Marsepein het volgende:
- Leuning boom voor de 2e keer afgelakt. (Moet misschien nog een keer, ik zag een druiper)
Misschien dat daar een TV in dat hoekje komt te hangen? Als ik Marsepein zaterdag hoorde hoe die kamer ingedeeld zal worden denk ik om die reden.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is de reden dat die netwerk en coax aansluitingen zo hoog zitten ?![]()
Dat hoor je niet vaak, een man die warm loopt voor de gordijnstofkeuzequote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef Marsepein het volgende:
Jaaaaaaaa, we zijn geslaagd voor gordijnstof voor onze slaapkamer:
[afbeelding]
Het is een '2 kleurige' stof. Hij glimt iets en afhankelijk van de kijkhoek en het lichtinval zit hij tussen het geel en rood van de slaapkamer in. Dus helemaal goed.
Nu hopen dat mijn moeder ze snel kan maken, maar dat heeft minder haast.
We zijn er helemaal blij van![]()
Wel als je lang op zoek bent geweest dnek ik!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, een man die warm loopt voor de gordijnstofkeuze![]()
Prachtig hoor![]()
Jullie geloven mij niet als ik vertel dat ik een vrouwelijke kant heb. Maar telkens blijkt dat weer.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, een man die warm loopt voor de gordijnstofkeuze![]()
Prachtig hoor![]()
René is er nog steeds van overtuigdquote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jullie geloven mij niet als ik vertel dat ik een vrouwelijke kant heb. Maar telkens blijkt dat weer.
Niet echt duur? Retegoedkoop zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef Marsepein het volgende:
We hebben eht gevonden in een winkeltje op de albert cuyp "De boerenbonthal" Honderden, misschien wel duizenden soorten stof. en dan iets vinden wat 4,95 de meter kostMaar eigenlijk was de prijs geen punt, sterker nog. We wisten niet eens wat die was toen we af gingen rekenen.
De verduisteringsstof voor achter de gordijnen was duurder als wat de gordijnen zelf gekost hebben. (6.95 de meter)
Maar volgens mij is beide niet echt duur.
Kijk daar is over nagedacht!!quote:Op maandag 15 mei 2006 08:23 schreef Marsepein het volgende:
Netwerk zit aan de grond, coax zit hoog om dat ik daar een lcd ophang en dan geen kabelgootje heb
Alle aansluitingen zitten dan achter de lcd (Die op een beugel komt) en zodoende zie je helemaal geen kabels straks.
(Iemand die ervaring heeft/merken weet van lcd's met ingebouwde DVD speler?)
Ik weet sinds de meet wèl waarom je op rood valt.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef Marsepein het volgende:
Jullie geloven mij niet als ik vertel dat ik een vrouwelijke kant heb. Maar telkens blijkt dat weer.
Leuke stof, volgens mij waren onze gordijnen in de slaapkamer ook eerst van die stof. De achterkant is gelig zeker? Ik had ze dubbel gedaan en dan genaaid, geen verduistering erachter, komt heel mooi gezellig licht doorheen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef Marsepein het volgende:
Jaaaaaaaa, we zijn geslaagd voor gordijnstof voor onze slaapkamer:
[afbeelding]
Het is een '2 kleurige' stof. Hij glimt iets en afhankelijk van de kijkhoek en het lichtinval zit hij tussen het geel en rood van de slaapkamer in. Dus helemaal goed.
Nu hopen dat mijn moeder ze snel kan maken, maar dat heeft minder haast.
We zijn er helemaal blij van![]()
hehehehquote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef ArtyShock het volgende:
Ik weet sinds de meet wèl waarom je op rood valt.
Ja, ik zou wel iets gas terug willen nemen, maar er is die lullige deadline van volgende week vrijdag/zaterdag. De verhuisdagen. Of eigenlijk is de deadline 23 mei, dan komt het tapijt en wil ik al het schilderwerk van de bovenverdieping af hebben, inclusief alles leeg en schoongemaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Man wat werk jij toch ontstellend hard!
Wat is het verschil dan in feite?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
In ene bedenk ik me dat de leuning van het traphekje ook nog mahonie gelakt moet worden. Iemand een tip voor type en merk lak, kwasten e.d.? Ik heb nog nooit gelakt, alleen geschilderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |