quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat ISRA verzetten is trouwens echt een fluitje van een cent. @ Cybersijp, ik heb een tel voor je, die jongen doet het ex kabel voor 75 euro voor je. Interesse?
Maar je moet wel beter schuren en plamurenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Cybersijp het volgende:
Ik ben ook helemaal om, hoogglans verf staat zo veel beter dan zijdeglans verf. Voor ons nooit meer zijdeglans verf. Hoogglans rulez!
He, die violet kleur (ongeveer dan toch wel) van de muren heb ik enkele weken geleden ook laten mengenquote:
Het zijn dacht ik deze kleuren van Flexa VT wonen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, die violet kleur (ongeveer dan toch wel) van de muren heb ik enkele weken geleden ook laten mengen
En over nog enkele weken ga ik die in m'n hal gebruiken
Ziet er verder goed uit je schilderwerk!!
Hier zijn ook alle kozijnen in hoogglans gedaan (door de vorige bewoner dus).., alleen dan in grijs
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je toevallig nog meer foto's van die hal, of kamer, waar je die kleur gebruikt hebt???
Je lees ook mijn eigen (dit) klustopic? Daar staat alles beschreven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat zijn jouw klusplannen voor komende tijd??
Heb je dara nog wel tijd voor over dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:14 schreef Marsepein het volgende:
Oh, ja ergens tussendoor ga ik ook nog een kindje maken, maar dat doen we met zijn 2-en (Hopenlijk lukt dat)
Wow respect hoor! 24 hour performancequote:
Morgen staat puinruimen op de planning. Om 8:30 kan ik een aanhanger ophalen die ik gehuurd heb (Een dubbelassige kipwagenquote:- Keuken'blok' in de keuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Keuken'blok' in de bijkeuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Deurkozijnen en deuren op de verdieping moeten geschilderd zijn. (85% nu)
- Tapijt op de bovenverdieping miet gelegd zijn. (Woensdag komen 2 bedrijven een offerte maken voor hetzelfde tapijt)
- Plinten moeten gekocht, geschilderd en gemonteerd worden. (Deze wordt vermoedelijk geskipt)
- Kranen in de douchecabine moeten gemonteerd worden.
- 'Luxaflex' in de badkmaer MOET opgehangen zijn. (Foto's volgen)
- Gordijnrails in 'onze' slaapkamer moet opgehangen zijn. (Is binnen, nu nog ophangen)
- Gordijnen in onze slaapkamer is een pré. (Maandag gaan we naar 'de Albert Cuyp', stof uitzoeken, mijn moeder maakt ze)
- Luik naar het zoldertje moet geschilderd zijn. (75% nu)
- Plafond overloop in de latex zetten
- Muren overloop moeten gesausd zijn.
- Traphek moet afgeschilderd worden (65% nu)
Zo hoeveel keer denk je daarvoor te moeten rijden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Marsepein het volgende:
Morgen staat puinruimen op de planning. Om 8:30 kan ik een aanhanger ophalen die ik gehuurd heb (Een dubbelassige kipwagen) Lekker makkelijk laden, maar vooral lossen
![]()
Aan het einde van de dag moet deze garagebox dan leeg zijn:
[afbeelding]
En er ligt nog meer hout in de tuin, dat moet ook weg. Ook al het piepschuim van de keukenmaterialen gaat weg, geen gewicht maar wel volume.
Dus puinruimdag morgen![]()
Grappig he, jarenlang was zijdeglans de trend... ik heb nog nooit hoogglans gebruikt in mijn huizen tot nu toe. De volgende gaat echt wel in de bling-bling, hoogglans rulez iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Cybersijp het volgende:
Mars,
Ik ben ook helemaal om, hoogglans verf staat zo veel beter dan zijdeglans verf. Voor ons nooit meer zijdeglans verf. Hoogglans rulez!
Oh, ook kindje maken rulezquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Oh, ja ergens tussendoor ga ik ook nog een kindje maken, maar dat doen we met zijn 2-en (Hopenlijk lukt dat)
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef Juleh het volgende:
[..]
Grappig he, jarenlang was zijdeglans de trend... ik heb nog nooit hoogglans gebruikt in mijn huizen tot nu toe. De volgende gaat echt wel in de bling-bling, hoogglans rulez idd![]()
quote:
Sorry heel flauw maar ik scrolde door het topic en in eerste instantie las ik dit.quote:schreef Marsepein het volgende:[/b]
[..]
Precies, normaal doen we het altijd in de kerstweek, met een mannetje of 3 a 4 tegelijk.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:29 schreef Marsepein het volgende:
Precies, normaal doen we het altijd in de kerstweek, met een mannetje of 3 a 4 tegelijk. Maar omdat we gaan verhuizen heb ik die ruimte nodig.
Wat zit je trouwens achterlijk vroeg in mijn topic te postenZijn jullie een gat in het dak aan het zagen
![]()
Ja, dat doe ik met al mijn klusbroeken. Ik heb altijd eenkapotte linkerknie in mijn klusbroeken, daar gaat dan ducktape op tot hij rechts ook door is. En dan wordt vanzelf een nieuwe broek een oude broek.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Quinazoline het volgende:
Wow, dat is echt veel werk allemaal zeg! Ben blij dat ik me daar nog niet op hoef te storten. Het wordt wel ontzettned mooi!
En heb je je broek nu geplakt met plakband?
Dank voor de complimenten, klopt op foto's krijg je het nooit helemaal zoals je het zelf ziet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:07 schreef sanger het volgende:
Wow die vuurkorf Marsepeindie branden als een gek
![]()
Verder moet ik zeggen dat het er in het echt vele malen beter uitziet dan op de foto's ook omdat je het als geheel kunt zien. Je ziet de verbanden van bijvoorbeeld de badkamer en dat zie je op de foto's niet.
De gele kamer isen Hellen is helemaal
op je badkamer meubel/kast.
Doet me denken aan Kapitan restaurant in Maleisie, Penang. Het lekkerste eten dat ik ooit heb gegeten, komt daar vandaan. Chicken tandori. Met Nan brood.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
We zijn wel een paar lange planken en wat karton vergeten, maar kijk eens wat er in de tuin staat:
[afbeelding]
Een handmade vuurkorf![]()
![]()
Zo'n apparaat had ik 23 deuren geleden moeten hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:56 schreef Marsepein het volgende:
Zijn er mensen met ervaring van zo'n machine:
[afbeelding]
Ik heb er uberhaupt eigenlijk nog nooit van gehoord of uberhaupt op de bouw nog nooit gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo'n apparaat had ik 23 deuren geleden moeten hebben![]()
Wat heb ik een boel afgekloot met vijlen en schaven en weet ik wat![]()
(Overigens niet in het huidige huis, maar wat niet is... Dus ik ben erg benieuwd of iemand er al eens mee heeft gewerkt inderdaad!)
Hier moet je ook alles uitsorteren, links zie je nog net de containers staan:quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef AnneX het volgende:
.
Wat een bofkonten waren jullie op de vuilstort, ondanks de horken van collega's daar.
Wij moesten alles gesorteerd in diverse containers storten/gooien.
De auto cq aanhanger staat op een plateau en dan mikken maar in de container, die dieper staat
en met de bovenrand tot aan het plateau komt.
Hout, geverfd hout, huisvuil, puin, glas noem maar op of er staat een container voor.
Je maakt er wel wat mee inderdaad.
Iemand dacht even álles bij het puin te gooien !
Die mocht alles met de hand er weer uithalen wat er niet bijhoorde.![]()
Dat was vlak voor sluitingstijd.
En ook behulpzaam : een container leeggehaald naar een tweede omdat mevrouw haar huissleutels mee had gezwiept.![]()
![]()
en niet terug gevonden.
Ja, nee , daar in de hoek heb ik de vuilniszak gegooid.
Wij werden op een gegeven moment wel herkend : daar zijn ze weer en lachend opgewacht.
En betalen. Een maand later kon je als particulier gratis storten.
Druiper? Dat is een tekortkoming voor deze hollandse duinheuvel in mijn schilderwerk:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Marsepein het volgende:
- Leuning boom voor de 2e keer afgelakt. (Moet misschien nog een keer, ik zag een druiper)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |