sja,quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch vreemd dat verhuizen best moeilijk blijkt te zijn bij providers (demon is vast niet de enige)
Nee, ik kan na elke betaalperiode opzeggen, met een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de looptijd is 2 maanden, 4 maanden etc.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:44 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Zit je dan niet vast aan een jaarcontract voor het eerste jaar?
welke ISP dat dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik kan na elke betaalperiode opzeggen, met een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de looptijd is 2 maanden, 4 maanden etc.
Wel betaal je bij opzegging binnen een jaar het modem a 69 euro.
Ziet er erg fleurig en mooi uitquote:
De PIT info geeft aan dat dat wel goed zit, maar ik overweeg zo'n doorzichtige plaat plastic folie onder de bureaustoel te leggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef dvr het volgende:
Als het tapijt ook in een werkkamer komt te liggen is het handig als het slijtvast (bureaustoel) en antistatisch (comp.apparatuur) is. Waarschijnlijk had je dat zelf ook al bedacht, maar omdat niet alle tapijtsoorten geschikt zijn noem ik 't even. Veel succes met je project, petje af.
Zo lijkt het of er heel wat openstaat, maar als het schilderen losbreekt dan schiet het aardig op.quote:- Keuken'blok' in de keuken moet afgemonteerd zijn
- Keuken'blok' in de bijkeuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Deurkozijnen en deuren op de verdieping moeten geschilderd zijn. (75% nu)
- Tapijt op de bovenverdieping miet gelegd zijn. (Woensdag komen 2 bedrijven een offerte maken voor hetzelfde tapijt)
- Plinten moeten gekocht, geschilderd en gemonteerd worden. (Deze wordt vermoedelijk geskipt)
- Kranen in de douchecabine moeten gemonteerd worden.
- 'Luxaflex' in de badkmaer MOET opgehangen zijn. (Foto's volgen)
- Gordijnrails in 'onze' slaapkamer moet opgehangen zijn. (Is binnen, nu nog ophangen)
- Gordijnen in onze slaapkamer is een pré.
- Luik naar het zoldertje moet geschilderd zijn.
- Plafond overloop in de latex zetten
- Muren overloop moeten gesausd zijn.
- Traphek moet afgeschilderd worden
300 euro ex btw ex verhuiskosten. ALs jij een goedkopere rekenign hebt .... ga ik even bij KPN op visite.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein,
Hoeveel ben je nu daadwwerkelijk ongeveer overeen gekomen voor het verleggen van je isra? Zag t nergens staan, d8 vraag t ff.
Hoewel je klusmaatje weggevallen is, heb je toch al flinke progressie gemaakt met je (bij) keuken. Wordt mooi hoor!
Genieten van de verhuisdrukte? Kom je wel van deze wereld. Het is 1 en al stress in ons stulpje. Deadlines hangen aan de muur. Slaaptekort kweekt wallen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef Enna-Iram het volgende:
He fam.....
Jullie waren ook snel thuis..... iets harder gereden dat dat mocht zeker...![]()
Ik vind het een mooie keuze die jullie gemaakt hebben voor het hang en sluitwerk voor binnen.
Succes de laatste weken en geniet van de lekkere verhuisdrukte die er aan gaat komen.
Neem een lekkertussendor en laat alles "gewoon"over jullie heen komen.... druk wordt het toch wel die dag/dagen.
Groetjes van ons drietjes
Doeiiiiiii
P.S.: ik ga nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe lolquote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
300 euro ex btw ex verhuiskosten. ALs jij een goedkopere rekenign hebt .... ga ik even bij KPN op visite.
Dank voor het compliment.
Ik zat inderdaad het lijstje al te lezen. Meeste is schilderwerk. Dat kan dus nog aardig gaan opschieten!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Marsepein het volgende:
Zo, maar weer eens een update. Hoewel het zonder foto's is. We zijn druk bezig de overloop voor te bereiden voor het saus en schilderwerk, want als dat klaar is kan er tapijt worden gelegd en is het boven klaar.
De checklist er even bijpakken:
Wat moet er nog gebeuren voordat we eind mei over kunnen:
[..]
Zo lijkt het of er heel wat openstaat, maar als het schilderen losbreekt dan schiet het aardig op.
Morgen/overmorgen/overovermorgen/weekendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad het lijstje al te lezen. Meeste is schilderwerk. Dat kan dus nog aardig gaan opschieten!
Wanneer is de planning te beginnen met het schilderwerk?
En de week erop de overige klusjes?! En dan ben ej zover om te verhuizen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Morgen/overmorgen/overovermorgen/weekend
Nee, dan heb ik hem iedere keer weten te ontwijkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien? Ik denk dat deze foto op fok zeker 15 keer gespamd is![]()
Goed idee om de donkere kleuren af te wisselenmet lichtere kleurenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Het wordt met 80% waarschijnlijkheid de 2 groenige tinten.
- Alle lichte muren (Waar dus veel licht op valt) op de overloop krijgen de wat donkere tint
- Alle donkere muren van de overloop en de hal krijgen de lichte tint.
Dat betekent dat alle muren op de overloop donker worden, en alle muren in de hal licht worden, inclusief de hoge wand waar de trap tegen aan zit.
We hopen dan een mooi geheel te krijgen met het donkere laminaat wat op de benedenverdieping komt te liggen.
Precies, en voorat je het weet kom je zelf nergens meer aan toe en heb je geen idee waar .... gebleven is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef Enna-Iram het volgende:
Nee idd een mierennest is ook niet handig, moet je allemaal aansturen enzo...
We komen dan wel een keer een borrel drinken in een weekend als je geen meeting hebt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, en daarom heb ik niet alle 15 kitfoto's van dat kleine overloopje gepostquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:37 schreef Cybersijp het volgende:
Verder zie je van kitwerk niet zoveel terug in je foto's maar ik vanuit ervaring dat er veel tijd in gaat zitten en dat het geheel wel degelijk meer afmaakt dan dat je t niet doet .
Erg mooi Marsepein.quote:
Je wilt elke dag een foto van de vliegjes?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe ziet het beestjes plafond er nu uit?
Vanmorgen lag al het vliegwerk als dood vee voor het raamquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe ziet het beestjes plafond er nu uit?
Dat ISRA verzetten is trouwens echt een fluitje van een cent. @ Cybersijp, ik heb een tel voor je, die jongen doet het ex kabel voor 75 euro voor je. Interesse?quote:- Keuken'blok' in de keuken moet afgemonteerd zijn
- Keuken'blok' in de bijkeuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Deurkozijnen en deuren op de verdieping moeten geschilderd zijn. (80% nu)
- Tapijt op de bovenverdieping miet gelegd zijn. (Woensdag komen 2 bedrijven een offerte maken voor hetzelfde tapijt)
- Plinten moeten gekocht, geschilderd en gemonteerd worden. (Deze wordt vermoedelijk geskipt)
- Kranen in de douchecabine moeten gemonteerd worden.
- 'Luxaflex' in de badkmaer MOET opgehangen zijn. (Foto's volgen)
- Gordijnrails in 'onze' slaapkamer moet opgehangen zijn. (Is binnen, nu nog ophangen)
- Gordijnen in onze slaapkamer is een pré. (Maandag gaan we naar 'de Albert Cuyp', stof uitzoeken, mijn moeder maakt ze)
- Luik naar het zoldertje moet geschilderd zijn. (75% nu)
- Plafond overloop in de latex zetten
- Muren overloop moeten gesausd zijn.
- Traphek moet afgeschilderd worden (50% nu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |