abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37553839
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Toch vreemd dat verhuizen best moeilijk blijkt te zijn bij providers (demon is vast niet de enige)
sja,

en dan zou DSL verhuizen toch niet zo moeilijk zijn? geloof dat mijn isp alleen 99,- aan verhuiskosten rekent,

(afsluitkosten zijn normaal 77 euro nogwat.. en aansluitkosten zijn normaal 25,- ) dus dat is doorgaans goedkoper om te verhuizen !
pi_37555359
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:44 schreef Gumtree het volgende:

[..]

Zit je dan niet vast aan een jaarcontract voor het eerste jaar?
Nee, ik kan na elke betaalperiode opzeggen, met een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de looptijd is 2 maanden, 4 maanden etc.

Wel betaal je bij opzegging binnen een jaar het modem a 69 euro.
pi_37555423
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nee, ik kan na elke betaalperiode opzeggen, met een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de looptijd is 2 maanden, 4 maanden etc.

Wel betaal je bij opzegging binnen een jaar het modem a 69 euro.
welke ISP dat dan?
pi_37555581
De werkbladeninmeetmeneer is geweest en komt nog een keer terug.

Het blad voor de bijkeuken is gemeten, maar voor de keuken komt hij 2 uurtjes 'mallen' volgende week. Iets te veel verloop om het uit de losse pols te doen. En omdat er vermoedelijk geen tegel komt maar sauswerk moet het 'rete'strak passen.

Verder heb ik tapijtstaaltjes gehaald voor de bovenverdieping en zijn we een bijpassende kleur sauswerk aan het uitzoeken. Ik zal zo wat foto's schieten.

Ik stond om 5 over 6 bij de Gamma, dicht was die al Dus geen overschilderbare kit om de naden te gaan kitten, geen nieuwe kwasten en rollers en geen nieuwe pot wit hoogglans

Dus niet klussen vanavond

Morgen ga ik naar mijn zwager die zit 'in het hang en sluitwerk' en ik ga me laten adviseren over het sluitwerk binnen en ook direct bestellen.

Het valt langzaam maar zeker allemaal op zijn plaats

Oh ja, ik zie op het moment ook op de site van TPG mijn verhuizing te regelen dus het is toch een productieve avond.

En misschien een keer vroeg naar bed. Zo nog even de pics maken, brb
pi_37556133
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

welke ISP dat dan?
Caiway
pi_37556423
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:00 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Caiway
nette provider dan op dat gebied
pi_37556795
De pics:

De tapijtkleur staat vast. De muurverfkleur nog niet. Welke van de 4 kleuren vinden jullie het mooist voor een overloop en trapgat?

Ik vond ook nog onze kleurenwaaier van onze slaapkamer:
Voor:

Na:

[ Bericht 9% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:26:59 (fotolink veranderd) ]
pi_37557250
ik vind die groenachtige tint wel mooi
pi_37557795
Wil je het echt weten van ons ?

De linkse is mooi met een zweempje lila (?)
Blauw is meer voor het zwembad of aan zee.
Persoonlijk ben ik niet van het net-niet groen.

Of de meest rechtse pastel groen.

Ik denk dat je/jullie toch ook wel rekening houden met de kleuren van de slaapkamer.

Het tapijt is ook mooi. Komt dat op de overloop en de slaapkamer?
pi_37558026
Tapijt komt inderdaad op de hele bovenverdieping (ex badkamer en dakterras ) maar wel weer op de trap. Naar welke kleur verf onze voorkeur uitgaat laat ik nog even niet weten
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:16:24 #161
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37558979
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Marsepein het volgende:
Na:
Ziet er erg fleurig en mooi uit

[ Bericht 9% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:27:19 (fotolink veranderd) ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37559424
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Ziet er erg fleurig en mooi uit
Had je die nog niet gezien? Ik denk dat deze foto op fok zeker 15 keer gespamd is
pi_37560112
Als het tapijt ook in een werkkamer komt te liggen is het handig als het slijtvast (bureaustoel) en antistatisch (comp.apparatuur) is. Waarschijnlijk had je dat zelf ook al bedacht, maar omdat niet alle tapijtsoorten geschikt zijn noem ik 't even. Veel succes met je project, petje af.
pi_37560243
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef dvr het volgende:
Als het tapijt ook in een werkkamer komt te liggen is het handig als het slijtvast (bureaustoel) en antistatisch (comp.apparatuur) is. Waarschijnlijk had je dat zelf ook al bedacht, maar omdat niet alle tapijtsoorten geschikt zijn noem ik 't even. Veel succes met je project, petje af.
De PIT info geeft aan dat dat wel goed zit, maar ik overweeg zo'n doorzichtige plaat plastic folie onder de bureaustoel te leggen.
pi_37590135
heee broer.....

zo hoe gaat ie

spreek je snel
pi_37591759

bijna een smilie only post
pi_37592053
Zussie

Ik ga me eens verdiepen in het Hang en Sluitwerk.

Vermoedelijk wordt het:

Dan wordt het de vierkante variant in ALU F1 uitvoering (naturelkleur geanodiseerd)

En ik verwacht deze klink:

er op te monteren.

Alles heel strak dus (En we hebben het hier over al het deurbeslag voor binnendeuren.)
pi_37594423
tvp. Die stortdouche
pi_37643962
He fam.....

Jullie waren ook snel thuis..... iets harder gereden dat dat mocht zeker...

Ik vind het een mooie keuze die jullie gemaakt hebben voor het hang en sluitwerk voor binnen.

Succes de laatste weken en geniet van de lekkere verhuisdrukte die er aan gaat komen.
Neem een lekker tussendor en laat alles "gewoon"over jullie heen komen.... druk wordt het toch wel die dag/dagen.

Groetjes van ons drietjes

Doeiiiiiii

P.S.: ik ga nu
pi_37644241
Marsepein,

Hoeveel ben je nu daadwwerkelijk ongeveer overeen gekomen voor het verleggen van je isra? Zag t nergens staan, d8 vraag t ff.

Hoewel je klusmaatje weggevallen is, heb je toch al flinke progressie gemaakt met je (bij) keuken. Wordt mooi hoor!
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_37676304
Zo, maar weer eens een update. Hoewel het zonder foto's is. We zijn druk bezig de overloop voor te bereiden voor het saus en schilderwerk, want als dat klaar is kan er tapijt worden gelegd en is het boven klaar.

De checklist er even bijpakken:
Wat moet er nog gebeuren voordat we eind mei over kunnen:
quote:
- Keuken'blok' in de keuken moet afgemonteerd zijn
- Keuken'blok' in de bijkeuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Deurkozijnen en deuren op de verdieping moeten geschilderd zijn. (75% nu)
- Tapijt op de bovenverdieping miet gelegd zijn. (Woensdag komen 2 bedrijven een offerte maken voor hetzelfde tapijt)
- Plinten moeten gekocht, geschilderd en gemonteerd worden. (Deze wordt vermoedelijk geskipt)
- Kranen in de douchecabine moeten gemonteerd worden.
- 'Luxaflex' in de badkmaer MOET opgehangen zijn. (Foto's volgen)
- Gordijnrails in 'onze' slaapkamer moet opgehangen zijn. (Is binnen, nu nog ophangen)
- Gordijnen in onze slaapkamer is een pré.
- Luik naar het zoldertje moet geschilderd zijn.
- Plafond overloop in de latex zetten
- Muren overloop moeten gesausd zijn.
- Traphek moet afgeschilderd worden
Zo lijkt het of er heel wat openstaat, maar als het schilderen losbreekt dan schiet het aardig op.
pi_37676337
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Cybersijp het volgende:
Marsepein,

Hoeveel ben je nu daadwwerkelijk ongeveer overeen gekomen voor het verleggen van je isra? Zag t nergens staan, d8 vraag t ff.

Hoewel je klusmaatje weggevallen is, heb je toch al flinke progressie gemaakt met je (bij) keuken. Wordt mooi hoor!
300 euro ex btw ex verhuiskosten. ALs jij een goedkopere rekenign hebt .... ga ik even bij KPN op visite.

Dank voor het compliment.
pi_37676480
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:49 schreef Enna-Iram het volgende:
He fam.....

Jullie waren ook snel thuis..... iets harder gereden dat dat mocht zeker...

Ik vind het een mooie keuze die jullie gemaakt hebben voor het hang en sluitwerk voor binnen.

Succes de laatste weken en geniet van de lekkere verhuisdrukte die er aan gaat komen.
Neem een lekker tussendor en laat alles "gewoon"over jullie heen komen.... druk wordt het toch wel die dag/dagen.

Groetjes van ons drietjes

Doeiiiiiii

P.S.: ik ga nu
Genieten van de verhuisdrukte? Kom je wel van deze wereld. Het is 1 en al stress in ons stulpje. Deadlines hangen aan de muur. Slaaptekort kweekt wallen.

Dus als je wilt helpen met de verhuizing

Ik neem snel contact op over wat er besteld moet worden.

En ik rij nooit te hard
pi_37678327
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

300 euro ex btw ex verhuiskosten. ALs jij een goedkopere rekenign hebt .... ga ik even bij KPN op visite.

Dank voor het compliment.
hehe lol

Ik heb inmiddels al het 06 nummer van de lokale kpn meneer gescoord Denk toch echt nog steeds aan iets in de trant van ¤100,- (exclusief aansluitingskosten), maar only time will tell.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:50:58 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37681825
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Marsepein het volgende:
Zo, maar weer eens een update. Hoewel het zonder foto's is. We zijn druk bezig de overloop voor te bereiden voor het saus en schilderwerk, want als dat klaar is kan er tapijt worden gelegd en is het boven klaar.

De checklist er even bijpakken:
Wat moet er nog gebeuren voordat we eind mei over kunnen:
[..]

Zo lijkt het of er heel wat openstaat, maar als het schilderen losbreekt dan schiet het aardig op.
Ik zat inderdaad het lijstje al te lezen. Meeste is schilderwerk. Dat kan dus nog aardig gaan opschieten!

Wanneer is de planning te beginnen met het schilderwerk?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37681886
Wow, ziet er leuk uit zeg! Vooral de badkamer en het schilderwerk op de slaapkamer vind ik super!
pi_37682242
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik zat inderdaad het lijstje al te lezen. Meeste is schilderwerk. Dat kan dus nog aardig gaan opschieten!

Wanneer is de planning te beginnen met het schilderwerk?
Morgen/overmorgen/overovermorgen/weekend
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:36:23 #178
65960 sanger
pi_37682583
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Morgen/overmorgen/overovermorgen/weekend
En de week erop de overige klusjes?! En dan ben ej zover om te verhuizen!
pi_37682712
Yeps. Het ziet er goed uit. Morgen wordt een leuke drukke dag, waarop ik zelf waarschijnlijk weinig doe.

- KPN komt
- 2 vloerenmeneren komen (10:00 en 16:00)
- de keukenman komt mallen
pi_37682824

Het wordt met 80% waarschijnlijkheid de 2 groenige tinten.

- Alle lichte muren (Waar dus veel licht op valt) op de overloop krijgen de wat donkere tint
- Alle donkere muren van de overloop en de hal krijgen de lichte tint.

Dat betekent dat alle muren op de overloop donker worden, en alle muren in de hal licht worden, inclusief de hoge wand waar de trap tegen aan zit.

We hopen dan een mooi geheel te krijgen met het donkere laminaat wat op de benedenverdieping komt te liggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:29:01 (fotolink veranderd) ]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:58:51 #181
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37683087
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:28 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Had je die nog niet gezien? Ik denk dat deze foto op fok zeker 15 keer gespamd is
Nee, dan heb ik hem iedere keer weten te ontwijken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37683216
We hebben bijna dezelfde ondertitel
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:53:32 #183
65960 sanger
pi_37684663
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]

Het wordt met 80% waarschijnlijkheid de 2 groenige tinten.

- Alle lichte muren (Waar dus veel licht op valt) op de overloop krijgen de wat donkere tint
- Alle donkere muren van de overloop en de hal krijgen de lichte tint.

Dat betekent dat alle muren op de overloop donker worden, en alle muren in de hal licht worden, inclusief de hoge wand waar de trap tegen aan zit.

We hopen dan een mooi geheel te krijgen met het donkere laminaat wat op de benedenverdieping komt te liggen.
Goed idee om de donkere kleuren af te wisselenmet lichtere kleuren

Ben benieuwd naar het resultaat.
pi_37689223
Zojuist het aanvraagformulier voor een tijdelijk kabelinternetabonnement op de bus gedaan
Levertijd ongeveer 2 weken, dus dat komt ook mooi uit.

pi_37689772
Nou Nou.....

Het is toch genieten die leuke verhuisdrukte?? Of niet soms. En die wallen vielen best nog wel mee hoor vorie week....

Nee ik ken het gevoel van verhuizen..... maar ik wil best helpen hoor maar ik zit met een wurm thuis en die kan nog niet zelfs de koelkast openen voor zijn flesje dus...... misschien mijn wederhelft? Moet even kijken of we niks hebben staan die dag/dagen...

spreek je doei doei
pi_37689960
Ik moet ook geen mierennest van mensen om mij heen hebben met verhuizen. Ik heb nu zo'n 5 a 6 mensen voor het verhuizen en 2 schoonouders voor de ondersteunende diensten. Dus misschien is het niet eens nodig.

Groeten aan de rest.
pi_37694307
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

Nee idd een mierennest is ook niet handig, moet je allemaal aansturen enzo...

We komen dan wel een keer een borrel drinken in een weekend als je geen meeting hebt...

Spreek je snel doei doei groetjes aan het thuisfront.
pi_37701009
Update:

Vanvond alle naden van het plafond op de overloop afgekit. en de naden rondom 3 deuren en rond het luik naar de vliering.

Het plafond kan dus morgen 'getext' worden.

Verder ga ik morgen als het tussen de bedrijven door lukt het luik schilderen (Luik naar de vliering) en de vensterbank nog een keer 'primeren' en dan de onderkant schilderen. Dan kan die morgen ook terug gezet.

Foto's ff doen, brb.
pi_37701352
Stukje kitwerk:

Dan de plek waar de vensterbank terug moet komen:

(Wat heb ik die wanden superstrak gestuct)

De nieuwe 'luxaflex' (Het is een ander merk) in de badkamer:

Hij is alu met een glittertje, die groene balk is een foutje van de camera. Op de 2e foto zie je een klein stukje spiegelkast, vandaar die rare blik op de overloop.

En dan de tip van woensdag 10-05-2006:
Raam dicht als je het licht aan doet:

Ik krijg kriebel op de meest onmogelijke plaatsen als ik die laatste 2 foto's zie.

Dat was het weer, morgen weer een drukke dag. Ik moet voor 8:00 uur daar weer zijn omdat de KPN komt graven

[ Bericht 17% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:31:04 (fotolink veranderd) ]
pi_37701413
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:29 schreef Enna-Iram het volgende:
Nee idd een mierennest is ook niet handig, moet je allemaal aansturen enzo...

We komen dan wel een keer een borrel drinken in een weekend als je geen meeting hebt...
Precies, en voorat je het weet kom je zelf nergens meer aan toe en heb je geen idee waar .... gebleven is.

Die borrel wordt dan ws vrijdag 19 mei. Dat is de laatste normale avond dat ik in het oude huis woon. Laat ik wel ff weten.
pi_37701843
lol je hoeft in ieder geval geen flinke borrel op te hebben als je "allemaal beestjes" wil zien .....

Verder zie je van kitwerk niet zoveel terug in je foto's maar ik vanuit ervaring dat er veel tijd in gaat zitten en dat het geheel wel degelijk meer afmaakt dan dat je t niet doet .

Chapeau weer Marsepein!!
pi_37703340
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:37 schreef Cybersijp het volgende:
Verder zie je van kitwerk niet zoveel terug in je foto's maar ik vanuit ervaring dat er veel tijd in gaat zitten en dat het geheel wel degelijk meer afmaakt dan dat je t niet doet .
Precies, en daarom heb ik niet alle 15 kitfoto's van dat kleine overloopje gepost
pi_37703900
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Erg mooi Marsepein.

Ga hopelijk morgen ook strepen verven bij mijn schooonzusje dus heb je missschien nog goede tips?

Ik heb de muur eerst behangen met glasvlies om hem glad te krijgen (was beton en ze wilde een gladde muur, stucen kan ik niet, dus dit was een goedkope oplossing). Nu 2x gesausd in zijn geheel met krijtwit en nu moeten er 2 zwarte banen opkomen.

Mijn idee is om het geheel goed af te plakken met afplakband en plastic maar maak me nog steeds wel zorgen dat ik de witte verf eraf trek. Heb alleen geen zin in zwarte spetters op mijn witte werk...

[ Bericht 4% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:32:23 (fotolink veranderd) ]
pi_37719825
Afplakken met 'low-tack' tape van tesa of 3m.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:05:42 #195
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37720699
Hoe ziet het beestjes plafond er nu uit?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:16:17 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37721102
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Je wilt elke dag een foto van de vliegjes?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37722471
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Vanmorgen lag al het vliegwerk als dood vee voor het raam

Update
Zo, een productieve dag geweest vandaag.
- ISRA punt is eindelijk in de meterkast
- Schoonpa heeft een round up door de tuin gedaan.
- De eerste offerte voor het tapijt is binnen, levering kan voor de verhuizing.
- De werkbladenman is geweest en gaat het probleem van de niet haakse hoek oplossen
- Veel schilder- en kitwerk gedaan
- Gordijnrails in 'the master bedroom' opgehangen
- Deurschilden, sloten en klinken voor alle binnendeuren zijn besteld.

Even het lijstje erbij gepakt.
quote:
- Keuken'blok' in de keuken moet afgemonteerd zijn
- Keuken'blok' in de bijkeuken moet afgemonteerd zijn (60% nu)
- Deurkozijnen en deuren op de verdieping moeten geschilderd zijn. (80% nu)
- Tapijt op de bovenverdieping miet gelegd zijn. (Woensdag komen 2 bedrijven een offerte maken voor hetzelfde tapijt)
- Plinten moeten gekocht, geschilderd en gemonteerd worden. (Deze wordt vermoedelijk geskipt)
- Kranen in de douchecabine moeten gemonteerd worden.
- 'Luxaflex' in de badkmaer MOET opgehangen zijn. (Foto's volgen)
- Gordijnrails in 'onze' slaapkamer moet opgehangen zijn. (Is binnen, nu nog ophangen)
- Gordijnen in onze slaapkamer is een pré. (Maandag gaan we naar 'de Albert Cuyp', stof uitzoeken, mijn moeder maakt ze)
- Luik naar het zoldertje moet geschilderd zijn. (75% nu)
- Plafond overloop in de latex zetten
- Muren overloop moeten gesausd zijn.
- Traphek moet afgeschilderd worden (50% nu)
Dat ISRA verzetten is trouwens echt een fluitje van een cent. @ Cybersijp, ik heb een tel voor je, die jongen doet het ex kabel voor 75 euro voor je. Interesse?

De jongens wilde alleen de geveldoorvoer niet waterdicht maken Maar toen ik een beetje ging kijken en zei dat het grondwater hier vaak hoger staat dan elders in het land werd er toch e.e.a. afgekit en gedaan. Helemaal tevreden ben ik er niet mee, dus wie weet doe ik het nog eens over. Ik heb weinig zin in een kelder vol water.

Ook een pot grondverf uit mijn handen laten vallen, en geprobeerd die op te vangen met mijn linker voet Gelukkig was die bijna leeg.

Zo, ff de pics doen. Brb

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsepein op 11-05-2006 08:36:12 ]
pi_37722517
Een tip: Koop eerst een hor voordat jullie overgaan scheelt een hoop jeuk!!!!

veel gedaan broer...

suc6 verder en we zien snel het resultaat live...... bij jullie en hang en sluitwerk wordt gedaan hoor...

Doei gr. van ons drietjes...

P.S.: slaap zacht droom lekker
pi_37723148
Oude ISRA:

Werkvolk:

Eindresultaat:

Op 26-05-2006 kan er getset worden, pas dan zit er signaal op (Telefoon wordt dan omgeschakeld)

Dan het schilderwerk:
Leuningboom in de grondverf:

Trappaal in de grondverf:

Vensterbank in de primer en terug gezet:

Luik naar de vliering geschilderd (Moet denk ik nog een keer):

Kozijn in de grondverf:

Gordijnrail met rekwerk hangt:

[ Bericht 27% gewijzigd door Marsepein op 25-03-2007 10:34:33 (fotolink veranderd) ]
pi_37723212
Planning voor morgenavond:
- Leuning boom, trappaal, kozijn en luik aflakken
- Ander kozijn in de grondverf.
- Misschien de eerste trapboom afkitten en in de grondverf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')