Om daarna klappen te krijgenquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vertel waar, ik zou er heen gaan met me Feyenoord vlag![]()
Het is gewoon niet grappig, dat is nog het ergstequote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Omaha het volgende:
Walgelijk dat stuk over Natascha en pedofilie. Ik haak af.
was opzich wel leuk, althans gebeurde tenminste wat.quote:
Iddquote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
het programma wat nu is, is aardig !
misschien volgende week weer beelden van die studioquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Geen humor, slechte montage, slechte gasten, slechte presentator.
Niet eens een gniffel. Het was het afgelopen seizoen al slecht en als dit een lekkermakertje moet zijn voor het nieuwe seizoen, dan ben ik er wel klaar mee.
Dat deden ze in de afl van Kopspijkers in het begin met Viggo Waas ect ectquote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef Flyduck het volgende:
Dan hebben ze zolang de tijd om iets leuks te bedenken en dan dan komen ze hiermee!
Waar is het cabaret gebleven op het eind.. nu is er zo een semi serieuze discussie over uitgemolken onderwerpen
Eensch.quote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Geen humor, slechte montage, slechte gasten, slechte presentator.
Niet eens een gniffel. Het was het afgelopen seizoen al slecht en als dit een lekkermakertje moet zijn voor het nieuwe seizoen, dan ben ik er wel klaar mee.
Ja same, alleen maar om het accentquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef thaduck het volgende:
Als dit volgende week weer zo is dan pas ik voor de rest van het seizoen. Tot op heden is Kopspijkers/Koppensnellers alleen maar bezig met afglijden..
De enige glimlach was om HUUS uit HOES maar daar hield het mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |