Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:16 schreef pberends het volgende:
De herhaling scoort ook niet echt meer, 147.000 kijkers. Dat was eerst nog een half miljoen.
Mja, omdat de publieke omroep dat ook doet is het niet echt van belang.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Dat zijn er nog steeds niet schrikbarend veel hoor. Lijkt me sterk dat 1 miljoen mensen het via internet kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Ohhhhhhhh, die laatste heeft zo'n geweldig karakter!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
cees geel ( wel goede gozert )
johny de mol
5000 of zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het daar staatquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5000 of zo?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/top50
Das een ongelukkige zet , want dan komt Studio Sport , en daar kijk ik naar dus....exitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf het nieuwe seizoen op zondag na "De Wedstrijden" om 20.30.
Dat deden ze vorig seizoen ook al... Voor zover bekend doen ze weer gewoon mee, misschien wat minder vaak. Ik denk dat de verschuiving van opnamedag naar de vrijdagochtend voor veel caberetiers een zegen is...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanaf september komt Koppensnellers terug met waarschijnlijk enkele veranderingen. Mike Boddé en Thomas van Luyn zullen daar in ieder geval niet bij zijn, want die maken dan de Mike & Thomasshow voor de VARA.
dan Haak ik wellicht af ik ben meegegaan om Mike en Thomas. Okeej Tina en Frank hebben me verbaasd maar zal hooguit het cabaret via internet kijken denk ik!
Oke dankjewel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Op het moment niet, maar het komt wel weer:
TV GIDS
16 sep 19:30
za 16-09-2006
17 sep 20:30
zo 17-09-2006
23 sep 19:30
za 23-09-2006
24 sep 20:30
zo 24-09-2006
30 sep 19:30
za 30-09-2006
(van de Talpa site)
quote:Jack Spijkerman komt met internetfilmpjes
Jack Spijkerman gaat zijn programma Koppensnellers gaan vernieuwen. De presentator schrapt onder meer de missers uit de media en komt met De Gouden Balkenende (zie eerder) en iets nieuws(?): internetfilmpjes!
Buro Renkema zal voor Koppensnellers wekelijks een satirisch internetfilmpje gaan maken zoals deze nu al op hun site te zien zijn.
Edo Schoonbeek van het bedrijf: We zijn met drie partijen in gesprek geweest over bijdragen aan hun programma op tv, maar het is uiteindelijk Spijkerman geworden. We deden vroeger satire voor De Wereld Draait Door, maar dat werd meer en meer een praatprogramma waar we niet meer op onze plaats waren.
Zijn er ideeën genoeg voor een wekelijkse frequentie? Schoonbeek: Op de site ligt het tempo niet hoog want we deden het er de afgelopen tijd bij. Nu wordt het weer echt ons werk. We kunnen op genoeg creativiteit bogen, dat mag het probleem niet zijn.
Een woordvoerder van Talpa bevestigt de samenwerking: Ze maken erg origineel werk dat goed bij Koppensnellers past. Na afloop van de tv-uitzendingen op Talpa zullen de Buro Renkema filmpjes ook nog altijd online verschijnen.
Buro Renkema kwam eerder in het nieuws met RT11, een parodie op RTL4. (Planet/Medialog)
quote:Tweede seizoen ’Koppensnellers’
TALPA, ZONDAG 20.30 UUR
Jack Spijkerman en zijn team bespreken vanaf zondag in Koppensnellers weer op eigen wijze de actualiteiten van de week. Uiteraard met cabaret, hilarische filmpjes en wekelijks twee bekende gasten die zich uitleven op de Kop van Jut.
Met ingang van 29 september krijgt het programma een vaste plek op de vrijdagvond om 20.30 uur.
Naast vertrouwde gezichten als Alex Klaasen, Frank Lammers, Sanne Wallis de Vries en Annick Boer is er komend seizoen ook een groot aantal nieuwe cabaretiers te zien. Tevens zijn Richard Groenendijk, Karin Bruers, John Schleipen, Jaap Mulder, Leo Alkemade en Roel Bloemen van de partij om zitting te nemen in het Spijkers Panel. Zij geven wekelijks hun kijk op de wereld om ons heen. Daarnaast gaan de medewerkers van Buro Renkema - Arjen Lubach, Pieter Jouke en Edo Schoonebeek - aan de slag. Elke week gaan filmpjes van hun hand in première bij Koppensnellers. Ook wordt dit seizoen ‘De Gouden Balkenende’ geïntroduceerd, waarmee iedereen die kan imiteren, of denkt dat te kunnen, de mogelijkheid krijgt om zich te kwalificeren voor het spelen van een scène in Koppensnellers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe, waar is die studio van die belspel, zie ook vaak die treinen daar, wil er ook gaan staan haha
oplichters
Die vent heeft nooit humor gehad hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
Is Spijkerman na zijn overgang naar Talpa soms geopereerd aan zijn humorknopje?
Wat een bagger.
Dat van die oplichters welquote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef Omaha het volgende:
Waarom lachen ze. Het is niet grappig
vertel waar, ik zou er heen gaan met me Feyenoord vlagquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis in A'dam man
![]()
Ik ga ook een keer langs daar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|