Op Zwolle zal niet snel gebeuren, maar vooral Zwolle-Meppel zou een ramp zijn. Gelukkig gebeurt daar bijna nooit iets.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
er si ook nog steeds niks gedaan aan de zwakte van Zwolle zeg maar. Als er op Zwolle iets majors gebeurt, is heel noord NL op slag onbereikbaar. Kwetsbaar punt hoor
Rotondes zijn zooooo veilig, ik hoor t mn docent Verkeerstechniek nog zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Allicht beter dan het dieptepunt van Joure: die schijtrotonde
De bus van Zwolle naar Meppel wil je in ieder geval niet in zitten. Dat stuk is nog onbewoonder dan Frieslandquote:Op donderdag 20 april 2006 20:57 schreef MREn het volgende:
[..]
Op Zwolle zal niet snel gebeuren, maar vooral Zwolle-Meppel zou een ramp zijn. Gelukkig gebeurt daar bijna nooit iets.
Alternatief: vanaf Almelo rijdt een bus naar Hoogeveen, die kruist vast ook wel ergens de Emmerlijn.
Dat zijn ze op zich ook wel, alleen begin dan niet met allerlei gejank als dubbelbaansrotondes, al dan niet met additionele VRI's.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Rotondes zijn zooooo veilig, ik hoor t mn docent Verkeerstechniek nog zeggen![]()
Dat valt wel mee hoor...die lui zitten alleen allemaal binnen op zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
De bus van Zwolle naar Meppel wil je in ieder geval niet in zitten. Dat stuk is nog onbewoonder dan Friesland
des te meer reden om een spoorlijn + station hier neer te gooienquote:Op donderdag 20 april 2006 20:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Allicht beter dan het dieptepunt van Joure: die schijtrotonde
als je dr automatische wissels etc op gooit, sprinter er op, kan je 1 mans bediening doen, hoeft die zn zetel niet eens te verlatenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Als Staphorst in de verre toekomst weer een station zou krijgen dan kunnen ze in ieder geval het station op zondag overslaan, want de enige persoon die op dat station dan uitstapt en weer instapt is de conducteur![]()
Maar stiekem valt dat best wel mee, op Rijssen wordt ook nog gewoon gestopt op zondag, en de meer progressieven stappen ook wel in de trein.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Als Staphorst in de verre toekomst weer een station zou krijgen dan kunnen ze in ieder geval het station op zondag overslaan, want de enige persoon die op dat station dan uitstapt en weer instapt is de conducteur![]()
V-IRM ook welquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef Zug-Chef het volgende:
edit
Dubbeldekkers naar Leeuwarden, zou best kunnen, zullen dan neem ik aan wel de DDm / DD-AR worden. Die heb ik al wel ns gespot hier...
Ik hoop het niet voor de Leeuwarders... DD-ARquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef Zug-Chef het volgende:
edit
Dubbeldekkers naar Leeuwarden, zou best kunnen, zullen dan neem ik aan wel de DDm / DD-AR worden. Die heb ik al wel ns gespot hier...
wel even door de wasstraat dan eerstquote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor de Leeuwarders... DD-AR
vorige keer wel dacht ikquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wie heeft er trouwens nog leuke suggesties voor de namen van de nieuwe arrivatreinen?
Weet iemand ook of de NS in verband met de opendag van de vliegbasis Leeuwarden op 16 en 17 juni dubbeldekkers naar het noorden in gaat zetten?
Lijkt me niet in de Noord-Oost zonder verdere aanpassingen, want die diensten lopen allemaal in elkaar over op de knooppunten. Misschien een pendeldienst ergens?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Weet iemand ook of de NS in verband met de opendag van de vliegbasis Leeuwarden op 16 en 17 juni dubbeldekkers naar het noorden in gaat zetten?
mischien een dubbeldekker ipv ICM stammen?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Tfz het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de Noord-Oost zonder verdere aanpassingen, want die diensten lopen allemaal in elkaar over op de knooppunten. Misschien een pendeldienst ergens?
Een ICM die start in Leeuwarden kan op een dag Leeuwarden, Groningen, Enschede, Deventer, Amsterdam, Schiphol, Den Haag en Rotterdam aandoen (niet noodzakelijk in deze volgorde). En ook nog koppelen en ontkoppelen hier en daar. Dus als je daar een IRM tussendoor fietst, gaat er ongetwijfeld iets niet goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien een dubbeldekker ipv ICM stammen?
hmm, nja dat is ook een kwestie van plannen, gewoon de ICM bij zwolle laten stoppen, en dan alles overladen in een dubbeldekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een ICM die start in Leeuwarden kan op een dag Leeuwarden, Groningen, Enschede, Deventer, Amsterdam, Schiphol, Den Haag en Rotterdam aandoen (niet noodzakelijk in deze volgorde). En ook nog koppelen en ontkoppelen hier en daar. Dus als je daar een IRM tussendoor fietst, gaat er ongetwijfeld iets niet goed.
laat de roosendaal/zwolle dubbeldekker dan maar doorgaan naar leeuwarden ( zonder stops). als daar materieel voor is..quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm, nja dat is ook een kwestie van plannen, gewoon de ICM bij zwolle laten stoppen, en dan alles overladen in een dubbeldekker
mja dat kan ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
laat de roosendaal/zwolle dubbeldekker dan maar doorgaan naar leeuwarden ( zonder stops). als daar materieel voor is..
hoezo, die lijn gaat al via nijmegen? en je kan in zwolle dan daar ook in/overstappen hequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja dat kan ook
wel lekker omrijden via nijmegen dan :'P
drom, maar roosendaal - zwolle is volgens mij toch wel sneller via utrecht ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo, die lijn gaat al via nijmegen? en je kan in zwolle dan daar ook in/overstappen he
Rsd-Rtd-Ut-Zl is de snelste route, maar het scheelt maar een paar minuten met de (rechtstreekse) verbinding via Nm/Ah.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
drom, maar roosendaal - zwolle is volgens mij toch wel sneller via utrecht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |