komt voor ja!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Willy84 het volgende:
Zag trouwens gister ook een trein H'lem Z-Limburg rijden met 1 loc aan iedere kant en zonder stuurstand.
Ze zijn niet van NSR maar van NSFS, die gooit HOV op één hoop.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Dat klopt helemaal. Helemaal opvallend is dat de 3103 op de site van hov nog bij NSR staat, terwijl het stel al enige jaren in dienst van NoorNed/Arriva rijdt.
dan vraag ik me af, stoot Arriva de DM90 stellen ook af met de komtst van de GTWs?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ze zijn niet van NSR maar van NSFS, die gooit HOV op één hoop.
Hoewel ik nu zie dat alle DM'90 van Syntus en Arriva niet onder NS-FS staan, terwijl die stellen bij mijn weten wel van NS-FS zijn...
Enige dat ik kan bedenken is dat langdurige lease onder Syntus/Arriva komt te staan, terwijl bij de (korte termijn) verhuur wel het mat. bij de eigenaar wordt gezet.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan vraag ik me af, stoot Arriva de DM90 stellen ook af met de komtst van de GTWs?
Nergens vrees ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vraag me af waar die dan weer verder mogen tuffen :p
die gaan dus de elektrische broertjes/zusjes gezelschap houdenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Nergens vrees ik.
Zeker als het bedrijf dat de concessie voor de Maaslijn krijgt met nieuw materieel gaat rijden, zijn er is maar 40% van de Buffels over.
Wellicht nog een of twee voor Syntus voor spitsritten die nu nog chronisch te vol zitten (vooral Ah-Dtc), maar veel emplooi is er niet voor, helaas...
Mwa, dat is ook nog niet gezegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die gaan dus de elektrische broertjes/zusjes gezelschap houden
Dat vrees ik wel ja. Buffels zijn goede treinstellen. Het is alleen jammer dat ze waarschijnlijk de economische levensduur niet gaan halen, tenzij er net zoiets zal gebeuren als met Plan U gebeurd is. Inzetten op trajecten zoals Groningen-Zwolle vv. Moeten er overigens wel assentellers geplaatst worden, omdat anders zo'n stel mogelijk niet gedetecteerd wordt.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die gaan dus de elektrische broertjes/zusjes gezelschap houden
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:45 schreef MREn het volgende:
Wellicht leuk als Friesland en Groningen samen besluiten Heerenveen-Drachten-Groningen aan te leggen om uit kostenoogpunt geen electrisch baanvak te knutselen, maar die kans lijkt me bijzonder klein.
Frylân heeft wel altijd gezegd dat ze dat wilden doen. En lijkt mij ook wel handig, Drachten is nog altijd een van de grootste plaatsen zonder station.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat zou wel erg cool zijn trouwens
IC's 2x per uur tot Gn, 2x per uur tot Lls (plus die 2 naar Gn) en 2x per uur tot Alm.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
I dream
in wishful thinking
in my peaceful world
Ik geloof er maar weinig van. 6 sprinters en 6 IC's per uur
idd! k vind t ook wel wat, evt doortrekken naar Lemmerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Frylân heeft wel altijd gezegd dat ze dat wilden doen. En lijkt mij ook wel handig, Drachten is nog altijd een van de grootste plaatsen zonder station.
En dan kan ik misschien nog wel met de trein naar Gorredijk voor de chinees
Die kans heb je wel. Bovendien hebben de noordelijke provincies 1,2 miljard gereserveerd, en daar kan je erg veel voor doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd! k vind t ook wel wat, evt doortrekken naar Lemmer
en als het er ligt dan ga je zien dat denhaag / ns t ineens nodig vind om de lijn door te trekken![]()
maart 2006quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Die kans heb je wel. Bovendien hebben de noordelijke provincies 1,2 miljard gereserveerd, en daar kan je erg veel voor doen.
Maar dit is de visie van NS (let op de afsnijding bij Meppel)
[afbeelding]
Zoals 1,5 week geleden op zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
er si ook nog steeds niks gedaan aan de zwakte van Zwolle zeg maar. Als er op Zwolle iets majors gebeurt, is heel noord NL op slag onbereikbaar. Kwetsbaar punt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |