quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:50 schreef displission het volgende:
Hoi nokwanda en dromenvanger. Alles goed..en nokwanda nog wat eieren verstopt..of is electrowurm daar te oud voor? Leuke foto's die gemaakt zijn tijdens de solse gat meet trouwens..dus jullie hebben het wel naar je zin gehad..?? hehe. Jammer, geen spoken, orbs of weerwolven dit keer. Als je je maar vermaakt hebt toch?
Dromenvanger..type eens wat leuks..van jouw ben ik langere lappen tekst gewend
Red bull.... goed ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik weer:
12 blikken red-bull, 3 pakjes sigaretten, alcohol-vrij en pepermunt plus mentos.
30 euro
Die red-bull heb ik dan hard nodig anders overleef ik pasen niet
quote:
Er zijn een heleboel mannen die daar van dromen.......quote:Op zondag 16 april 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
iek... Rozapoes was toch even naar buiten gegaan, de achtertuin in. Dat was te voelen. Ik had net een heel erg nat poesje op schoot.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mannen die daar van dromen.......
ach... die zijn ook zo warmquote:Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar vast niet van die kouwe natte poezevoetjes
Omdat je zo laat nog op was vanachtquote:Op zondag 16 april 2006 10:05 schreef displission het volgende:
volgens mij klaart het al op?? toch?? hey nokwanda wat bedoelde je met nu al weer op of nog steeds op?
quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Staat er genoeg wind om te surfen en zijn de golven hoog genoeg?
*marietje heeft broodjes laten verbrandenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*marietje heeft broodjes laten verbranden*
Ik refereerde aan deze:quote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*marietje heeft broodjes laten verbranden*
quote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks komt Jezus overvliegenMet zijn superman pak
En dan gaat ie break-dancen in de tuin van Rome. En ziet iedereen zijn beeltenis in de koffie.
Ahjoh, wie welquote:Op zondag 16 april 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dom Dom Dom DOm DOm!!!
De paas-eieren zijn je niet gunstig gestemd zo te zien
Ik ga vandaag alle remmen los gooien potverdomme nog aan toe. Met 34 klavertjes vier in de huizen-gracht.
Alle remmen los, op een relaxte manier, geen codes meer potverneuzel nog aan toe. Alle remmen los en dan gaan alle kanalen open hier, dan treed ik recht in het licht
Let maar niet op mij, ik ben toch niet te redden![]()
Ah zo, ik dacht dat je gewoon een mededeling deedquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 13:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*en ziet een man met een zwarte cape*
*blert gezellig met Marietje mee*quote:Op zondag 16 april 2006 13:47 schreef Marietje_34 het volgende:
terwijl Frank Sinatra hier door de huiskamer galmt; 'that's life'![]()
Zeg je het toch gewoon afquote:Op zondag 16 april 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:
zeg, dames, ik krijg morgen een 'date' hier op visite en heb er eigenlijk niet zo'n zin in![]()
ja, dat is een beetje lastig, dat is nu net het punt. De man in kwestie stelt zich erg 'hoteldebotel' op en ik voel me dan schuldig enzo als ik het afzeg, dat hij zich dan klote voelt en omdat ik dit al heb afgesproken enzo...quote:
Als jij nou niet zo "hoteldebotel" bent is het toch het eerlijkste om dat maar meteen duidelijk te maken?quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, dat is een beetje lastig, dat is nu net het punt. De man in kwestie stelt zich erg 'hoteldebotel' op en ik voel me dan schuldig enzo als ik het afzeg, dat hij zich dan klote voelt en omdat ik dit al heb afgesproken enzo...
damn wat een gedoe, nu al![]()
tuurlijk! Dat heb ik ook gelijk gezegd, meermaals, ben vorige week met hem uit eten geweest. Ik vind hem leuk, was zelfs gecharmeerd, echt, maar dat gevoel wordt nu steeds minder omdat hij zich zo aanhankelijk opstelt. Elke dag tig sms'jes, bellen etc.quote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als jij nou niet zo "hoteldebotel" bent is het toch het eerlijkste om dat maar meteen duidelijk te maken?
Kun je de afspraak niet veranderen in iets buitenshuis?quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, dat is een beetje lastig, dat is nu net het punt. De man in kwestie stelt zich erg 'hoteldebotel' op en ik voel me dan schuldig enzo als ik het afzeg, dat hij zich dan klote voelt en omdat ik dit al heb afgesproken enzo...
damn wat een gedoe, nu al![]()
hee, dat is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op zondag 16 april 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je de afspraak niet veranderen in iets buitenshuis?
Dan heb je die hoteldebotelmeneer tenminste niet met zijn energietjes in jouw kasteel.
ja, ms heb je wel gelijk. Ik heb overigens wel gelijk gezegd dat ik niet gelijk stapelverleifd ben enzo, ik had meer zoiets van ' we gaan af en toe iets leuks doen en we zien wel hoe het gaat enzo.'quote:Op zondag 16 april 2006 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon afkappen een beetje. Klinkt hard maar zo kwets je hem minder dan valse hoop geven. Als hij blindelings verliefd is dan zou ik heel veel afstand nemen.
Ben even douchen zometeen, even helemaal opfrissen en dan de lijn lopen.
I am walking the line
Hey meid... hoor es ff.quote:Op zondag 16 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, ms heb je wel gelijk. Ik heb overigens wel gelijk gezegd dat ik niet gelijk stapelverleifd ben enzo, ik had meer zoiets van ' we gaan af en toe iets leuks doen en we zien wel hoe het gaat enzo.'
Dit hele heftige gedoe gelijk..ik word er erg zenuwachtig van.
OK, ik ga de afspraak veranderen naar een andere plek en hem dit maar uitleggen. Alweer.
quote:Op zondag 16 april 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Lieve jarige Job Oversight,
Heel soms gedraag ik mij als een draak, maar dat betekend niet dat ik niet van je hou !
Gefeliciteerd poepie !!
35 alweer !
KUS !
quote:Op zondag 16 april 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Lieve jarige Job Oversight,
Heel soms gedraag ik mij als een draak, maar dat betekend niet dat ik niet van je hou !
Gefeliciteerd poepie !!
35 alweer !
KUS !
het stomme is, is dat ik die eerste week (voordat we uit eten gingen) wel degelijk vlinders had. Ik was echt gecharmeerd, zeg maar. Maar ik ben ook erg gehecht aan mijn leventje zoals het nu is, ik vermaak me gelukkig prima in mijn uppie.quote:Op zondag 16 april 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey meid... hoor es ff.
Als het echt iets is dan voelt dat echt anders. Dan helpt er geen hemeltjelief meer aan.
Dan voel je dat je voorzichtig aan doet omdat dat verstandig is maar niet omdat je dat van binnen voelt. Want van binnen voel je dan alleen nog maar kaboutertjes die op een trampoline in je maag aan het springen zijn, al blijf je uiterlijk rustig.
Als dat niet zo is neem je genoegen met minder maar ga je eigenlijk niet perse voor je gevoel maar voorhet comfort van het proberen en misschien wel het simpele comfort van een relatie hebben (ook al is dat wellicht niet eens een comfort).
quote:Op zondag 16 april 2006 15:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dank,...
En als je je niet af en toe als een draak gedroeg zou het hier thuis erg saai zijn....
Love you........
quote:Op zondag 16 april 2006 14:58 schreef nokwanda het volgende:Heeeeyyyy... is er al een OuweBokTopic?
quote:Oversight !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feessie???
Tuurlijk wel !!!! Jaar ouder... een jaar wijzer gekker.quote:Op zondag 16 april 2006 15:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
vraag het iemand die het kan weten of zo.....
[..]
Er wordt niet gevierd dat ik geen 34 meer ben....
Daar is niks feestelijks aan...
Maar ik verzin straks wel iets om wél te vieren.....
oe jammie!quote:Op zondag 16 april 2006 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd. Ook niet aan mezelf.
Oma is van de eieren en zo. Ik niet.
En van het lekkere eten........ donderdag zijn de bossche bollen weer in de aanbieding
Een vakantie komt altijd goed uit!quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef displission het volgende:
ik ben ff naar mijn zus geweest(ff lekker in het zonnetje de hond uitgelaten met haar, beetje bijgekletst)..maar heb een beetje het gevoel dat ik moeilijk achter de computer vandaan kom een vakantie zou op dit moment goed uitkomen..ff weg van dat zombie gebeurenmaar het blijft zo leuk he..dat computeren is echt een grote hobby van me..
ja en ik denk van wel meer hier..
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef displission het volgende:
vampje zullen we dan vanavond maar even wegdromen over Marmaris waar het zonnetje nu schijntof waar zou jij graag heen willen gaan?
Nou koffers pakken dan..we vertrekken gelijk meisquote:
klaar!quote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef displission het volgende:
[..]
Nou koffers pakken dan..we vertrekken gelijk meis![]()
als we snel zijn halen we de vlucht van 20.25 nog! Ik heb al geboekt..ja ik dacht laten we vampje eens verrassen
Het was een last minuutje..en we vliegen vanaf Amsterdam..het duurt ongeveer 4 uur voordat we daar zijn..! Nou pak die koffers in en ik zie je zo!
uhm.... alleen maar een miniscuul bikinitje...quote:Op zondag 16 april 2006 17:59 schreef displission het volgende:
* displission grabt auto en gaat op weg naar vampje..notebook op de schoot onder het rijden, onbreekbare verbinding! Ik ben een vent dus als ik er ben ga ik niet heel sloom 3 keer toeteren..nee, nee.. ik kom uit de auto en help je netjes met de koffers..shit man wat heb jij allemaal bij??? Niks vergeten vampje?
quote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef displission het volgende:lekkah, maak me niet gek he..er is plaats voor de kleine natuurlijk! Stapt u in allen the love flight is leaving @18:15. Heb ik onderweg nog even snel een last-last minuut geboekt!! Scheelde me een hoop knaken..vroem..daar gaan we..waar moet ik heen vampje?? Ik ken de weg hier niet goed..kijk eens op de laptop of we kunnen vliegen met deze toyota..er schijnt een speciaal knopje te zijn..dan hebben we meer overzicht
* vamperotica smikkelt en smult en geniet van hapjes en drankjes..... En het uitzichtquote:Op zondag 16 april 2006 18:17 schreef displission het volgende:
nou zitten we..en we krijgen lekker eten..en drankjes..de kleine kijkt tv..dit duurt ongeveer 4 uur..vampje..als je bang wordt knijp maar in mijn hand![]()
sja..het hangt in de lucht blijkbaarquote:Op zondag 16 april 2006 18:39 schreef gaai het volgende:
Is't lente ofzo.......al dat romantisch-achtige gedoe.......![]()
pure jaloezie hoor.....ik heb zelf ook wel zin in een beetje romantiek eigenlijk.......moet alleen nog even iemand vinden om dat mee te gaan beleven![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 18:32 schreef displission het volgende:
"This is ur captain speaking ladies and gentlemen..we have a nice surpirise for Vampje..and her little child.." we have decided because they have been so nice and our best passengers..that we will give them 1.000.000 miljon euro's to spend on vacation!" "On top of that because the baby was born today we will celebrate the babies birthday in the plane..u r all allowed to call..let's rock and roll ppl!!"
Ben jij niet weg met je date? of heb je het maar helemaal afgezegd?quote:Op zondag 16 april 2006 18:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sja..het hangt in de lucht blijkbaar
dat is morgen!! Hij gaat me vanavond bellen en dan ga ik zeggen dat ik niet bij mij thuis wil afspreken.quote:Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij niet weg met je date? of heb je het maar helemaal afgezegd?
En..... We nemen alle truthertjes mee natuurlijk!quote:Op zondag 16 april 2006 18:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jaaa.... maaaar uh... Enz.....
We plakken er gewoon nóg een vakantie aanvast dis!
quote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En..... We nemen alle truthertjes mee natuurlijk!
Roept u maar....!quote:
Doe eerst deze vakantie maar lekker met z'n tweetjes. Jullie hebben wel wat romantiek in te halenquote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En..... We nemen alle truthertjes mee natuurlijk!
quote:Op zondag 16 april 2006 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe eerst deze vakantie maar lekker met z'n tweetjes. Jullie hebben wel wat romantiek in te halen![]()
eehh...Mauritius dan, graagquote:Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Roept u maar....!
meeste stemmen gelden!
ow..... wat is dit genieten....quote:Op zondag 16 april 2006 19:02 schreef displission het volgende:
Ok we zijn er vampje..en kindjekijk eens wat een zon he! Picollo! Breng de tassen naar het 6 sterren hotel we komen eraan! (je kunt een fikse fooi verwachten)Vampje laten we eerst genieten van die mooie zee..kom de koffers, dat komt wel goed..
Displission neemt Vampje en kind mee naar het strand van Marmaris..ohw wat mooi Vampje net op tijd voor de zonsondergang! Heb je het een beetje naar je zin Vampje..?? Jij ook kleine?? Dada!! Hij kan praten Vampje!
Zo zitten we daar met het kindje en al knuffelend te genieten..komt er zo'n Turk langs..aha jullie komen uit Nederland he..kijk eens wat ik voor je heb! Hij doet zijn koffertje open en glisterende juwelen kijken Vampje aan..: welke wil je hebben Vampje?
mamma....waaromwaaromwaaromwaaromwaarom????????ikwilikwilikwilikwilikwil!!!!!!!!quote:Op zondag 16 april 2006 19:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow..... wat is dit genieten....
heerlijk gezelschap, een prachtige zonsondergang.. Een kleine die de eerste dag al kan praten.....
En glinstertjes!
Ssssssssssst......quote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mamma....waaromwaaromwaaromwaaromwaarom????????ikwilikwilikwilikwilikwil!!!!!!!!![]()
* vamperotica zoekt even in dr tas..Haalt een babydoekje tevoorschijn en veegt liefdevo leen straaltje kwijl weg bij Dis.....quote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef displission het volgende:
Ali verteld..ik was op weg naar Nederland naar mijn vriendin..ik heb haar gezien en gesproken en haar uitgenodigd om hierbij te zijn..want zo'n stel als dit maak je natuurlijk niet vaak mee..Anita! Kom eens kijken wie er zijnAnita die de hele tijd onder water heeft gezeten in the huge swimming pool en niks kon horen onder water maar ondertussen wel Turks heeft geleerd en dat wel kan verstaan onder water komt als een zeemermin naar boven drijven..Ohw dus dit zijn de VIPS van de komende drie weken Ali?? Hello..nice to meet u I'm Anita..(Ze is ondertussen helemaal ingeburgerd..kan geen woord Nederlands meer en praat uitsluitend Engels, ze kan wel Turks verstaan) Dit is Vamp en dit is Displission..slurrpend vanuit onze cocktail kijken we haar aan..ze ziet er bloedmooi uit, blonde haren en een heel mooi gezichtje..Ali man..je hebt flink gescoort he
Ach ja zegt Ali..tussen ons klikte het gewoon..
Nou zal ik jullie je kamer eerst laten zien of willen jullie eerst eten..?? * displission] kijkt Vampje aan: " wat gaan we doen Vamp heb je al honger of eerst de kamer zien??" [/me]
[me=displission wacht op antwoord van Vampje
dag droompjequote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga op de bank hangen, dat zeg ik dus niet tegen displission
Maar ik heb last van de maag en heb zin om even bij te tanken op de bank. Kijken of ik in slaap val
Buiten regent het
Perfect, het weer zit tenminste mee en past bij mijn stemming
Dag
quote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nee, maar je vreten wel
vergeten te kopen of kookt ie over ?quote:Op zondag 16 april 2006 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Terwijl Displission en Vampje genieten van hun koud glas Bokma breekt er beneden in de keuken paniek uit..........
"We zijn de melk vergeten !!!!!!"
oejquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Mirage het volgende:
euhm... klopt de tijd boven het bericht ??
Is het al bijna 8 uur 's avonds ?
Mijn pc klokje staat op 17.58 ....
jouw pc klokje tikt nietquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Mirage het volgende:
euhm... klopt de tijd boven het bericht ??
Is het al bijna 8 uur 's avonds ?
Mijn pc klokje staat op 17.58 ....
en rent de nesquickhaas hard terug naar nederland om de koe te melken die met uiers die op knappen staan staat te wachten.quote:Op zondag 16 april 2006 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Terwijl Displission en Vampje genieten van hun koud glas Bokma breekt er beneden in de keuken paniek uit..........
"We zijn de melk vergeten !!!!!!"
mijn pc staat trouwens ook vaak een uur achter, ik blijf dat ding goedzetten.quote:
Vergeten te kopenquote:Op zondag 16 april 2006 19:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vergeten te kopen of kookt ie over ?
Nou precies.. ik zet hem dus ook iedere keer goed, maar om de haverklap loopt hij weer voor of achter.. Ik begrijp er geen bal van.. hij doet het zelfs als je hem op "automatisch herstellen" instelt.quote:Op zondag 16 april 2006 20:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijn pc staat trouwens ook vaak een uur achter, ik blijf dat ding goedzetten.
ja, is bij mij ook zo. En soms blijft ie een paar dagen goed staan, en dan ineens toch weer nietquote:Op zondag 16 april 2006 20:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou precies.. ik zet hem dus ook iedere keer goed, maar om de haverklap loopt hij weer voor of achter.. Ik begrijp er geen bal van.. hij doet het zelfs als je hem op "automatisch herstellen" instelt.
(en dus ook als dat niet ingesteld is)
vampje heeft weleen beetje trek.... En laat zich graag verassen!quote:Op zondag 16 april 2006 20:00 schreef displission het volgende:
dat is beter..de kaarsjes branden..en samen praten ze over vroeger..ze raken verloren in hun herinneringen en oude liefdes..hmm vampje..wat heb jij niet allemaal meegemaakt zeg..! Ik gaf meisjes altijd kusjes..niet drie maar gewoon een goede..op de mond..
en zo begon een romantische avond..totdat de kaarsjes opgebrand waren..het kindje lag te slapen in het babyhoekje..en rond tien uur werden we wakker in elkaars armen..want Vampje werd wakker..Ali stond op de deur te kloppen..heel zachtjes..shit hebben we het do not disturb bordje niet opgehangen Dis..wat nu..?? * displission komt uit bed..trekt zijn badjas aan en opent de deur..Ali zegt sorry..maar moeten jullie niks eten..?? Onze koks staan te popellen..om jullie wat aan te bieden..wat doen we Vampje??: (displission wacht op antwoord)
bateries girl in ur comp they r old(check tha clock bateries) located in the mainboardquote:Op zondag 16 april 2006 20:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou precies.. ik zet hem dus ook iedere keer goed, maar om de haverklap loopt hij weer voor of achter.. Ik begrijp er geen bal van.. hij doet het zelfs als je hem op "automatisch herstellen" instelt.
(en dus ook als dat niet ingesteld is)
Ik ben geen taalpurist. Maar dit vind ik nou zo'n rotte typo...... jij bent net op vakantie. Dan gaan we niet aan je crematie denken. En de Turkse zon zal best wel heet zijn. Maar niet zo heet dat ie je ver-astquote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
vampje heeft weleen beetje trek.... En laat zich graag verrassen!
hi hi... ligt aan het toetsenbord... wilde er echt 2 neerzetten!quote:Op zondag 16 april 2006 20:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpurist. Maar dit vind ik nou zo'n rotte typo...... jij bent net op vakantie. Dan gaan we niet aan je crematie denken
quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight van harte gefeliciteerd![]()
35 valt reuze mee !!!!! Een jonge God nog
quote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ OVERSIJT!!!!!!!!!!!!
GEFELICIFLAPPERDESTAART!
poepoe je zou haast me vaders kunnen zijn man![]()
![]()
congrats
en mir ook natuurlijk
quote:Op zondag 16 april 2006 17:49 schreef displission het volgende:
Oversight idd van harte!lachen jarig op pasen..je bent heilig man!
quote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef displission het volgende:
Dit is onze huiswijn Vampje..zegt Ali .. Displission checkt haar glas maar er is geen vingerafdruk op te bekennen..Ali schenkt het glas vol..en geeft een Displission een speciale cocktail met een rietje en een parasolletje erin..nou proost! VampjeKlik jij ook he Dis..bedankt voor deze mooie avond..Ik lach naar Vampje en zeg: Vampje de avond is pas net begonnen..! (hoor ik nu mensen zuchten
)
We mochten kiezen uit de gebruikelijke menukaart..maar alles is wel met verse ingredienten bereid. Een lekkere cheeseburger gaat er nu wel in Ali en doe maar wat frietjes voor erbij..Vampje jij..?? Hmm een cheeseburger..dat is wel lekker toch? Doe mij dat maar..en ik wil graag wat sla erbij en ook wat frietjes..er zitten sausjes bij niet..Jep..
De kok achter de bar draait goede muziek en bakt al swingend een lekkere cheesburger en een hamburger..hij heeft de lekkerste sla van het land..klaar liggen met sausjes..en serveert deze ongeveer 10 minuten later..smakelijk eten !Displission ..jep .. smakelijk he.. Vampje
Lekker smullen..
en hoe was de reactie?quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Nok nog hier? Hij heeft net gebeld en ik heb het gezegd
65 kilo.... da's ong 10 te veel....quote:Op zondag 16 april 2006 21:01 schreef displission het volgende:
Hey VampjeLaten we gaan ok..iedereen op sleeptouw het stadje in..op de weg komen we een klein Turks kindje tegen dat ook Nederlands spreekt..ze zit tegenover een restaurant en vraagt om geld..(in het restaurant houden ze haar in de gaten)..Ohw wat een mooie jurk mevrouw..Vampje: wat een lief klein kindje..Displission..heeft ze geen geld? Displission..zie je die weegschaal die naast haar staat..?? Je mag er op staan maar dan moet je wel betalen..Dat maakt toch niet uit? Dis? Nee..toe maar ga je gang..65 kg..hmm ik ben iets bijgekomen Dis..vanuit de zijkant hoor je het meisje..2,- euro zeggen.. (want ze hebben liever euro's he..) Hier klein meisje..Jij ook nog gewogen worden lange man .. Ali zegt: kom ze staat hier elke dag..ja ok dan..we gaan verder..dat ding he Dis wat is dat precies dan?
hey, je bent net bevallen, weet je nog. En je hebt ook net je maag vol cheeseburgers en frietquote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
65 kilo.... da's ong 10 te veel....![]()
viel me alles mee. Ik heb gezegd dat het voor mij nu niet meer dan vriendschappelijk is en dat ik er een beetje mee in m'n maag zit hoe het tot nu toe is gegaan, en dat ik ook liever niet bij mij thuis wilde afspreken. Nu komt hij morgen wel naar amsterdam, maar gaan we gewoon ergens wat drinken.quote:
ow ja..... vampje huppelt weer vrolijk verer... En probeert er neit bij stil te staan dat het klinkt als een stampende olifant...quote:Op zondag 16 april 2006 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey, je bent net bevallen, weet je nog. En je hebt ook net je maag vol cheeseburgers en friet
Owwwwwkeeeeeee...... ik had net mijn broer aan de foon. Hij huilde verschrikkelijk en vertelde dat de vrouw van zijn dromen hem net had verteld niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem te hebben en dat ie er helemaal kapot van is en op het punt staat zich van het Hilton te werpen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
viel me alles mee. Ik heb gezegd dat het voor mij nu niet meer dan vriendschappelijk is en dat ik er een beetje mee in m'n maag zit hoe het tot nu toe is gegaan, en dat ik ook liever niet bij mij thuis wilde afspreken. Nu komt hij morgen wel naar amsterdam, maar gaan we gewoon ergens wat drinken.
Pak van m'n hart
ssssttt, dat heet gewoon een ferme stapquote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow ja..... vampje huppelt weer vrolijk verer... En probeert er neit bij stil te staan dat het klinkt als een stampende olifant...
quote:Op zondag 16 april 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwwwwkeeeeeee...... ik had net mijn broer aan de foon. Hij huilde verschrikkelijk en vertelde dat de vrouw van zijn dromen hem net had verteld niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem te hebben en dat ie er helemaal kapot van is en op het punt staat zich van het Hilton te werpen.
p'cies, krachtig en vastberadenquote:Op zondag 16 april 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ssssttt, dat heet gewoon een ferme stap
maar de weegschaal geeft een vertekend beeld..vergeet dat niet he meis..het is zo'n Turkse weegschaal die het meisje van haar vader had gekregen en die weer van zijn vader..en zo verder..dus maak je absoluut geen zorgen! Jij bent mooi zoals je bent!quote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
65 kilo.... da's ong 10 te veel....![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:19 schreef displission het volgende:
[..]
maar de weegschaal geeft een vertekend beeld..vergeet dat niet he meis..het is zo'n Turkse weegschaal die het meisje van haar vader had gekregen en die weer van zijn vader..en zo verder..dus maak je absoluut geen zorgen! Jij bent mooi zoals je bent!
Uhm.... Durf ik dat wel???quote:Op zondag 16 april 2006 21:22 schreef displission het volgende:
Vampje wil je het "ding" proberen anders lopen we gewoon verder..
melkwit van schrik en door de rondspattende druppels uit de zwiepende borsten van vamp wiens melkproductie nu pas werkelijk goed op gang is gekomenquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef vamperotica het volgende:
en de nesquikhaas druipt teleurgesteld af...
quote:Op zondag 16 april 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
melkwit van schrik en door de rondspattende druppels uit de zwiepende borsten van vamp wiens melkproductie nu pas werkelijk goed op gang is gekomen
Zwieren okee....maar zwiepen...quote:Op zondag 16 april 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
melkwit van schrik en door de rondspattende druppels uit de zwiepende borsten van vamp wiens melkproductie nu pas werkelijk goed op gang is gekomen
al spetterend he, vergeet dat nietquote:
En bedankt voor die bloeeeemenquote:Op zondag 16 april 2006 22:08 schreef Marietje_34 het volgende:
mensjes, ik ga chillen op de bank
Ik wens u allen een gezegende en aangename Paasavond toe![]()
* nokwanda schrikt zich de tering en ligt nu gestrekt op de dansvloer.quote:Op zondag 16 april 2006 22:30 schreef displission het volgende:
He die vrouw die daar danst die ken ik Vampje..(de cocktail was net op) Is dat nokje niet? Van fok..ja dat is haar! Kijk die moves..African dancing noemen ze dat! Hehe..ja ik zie haar Dis..wat zullen we doen? We lopen naar haar toe en laten haar schrikkenZe kijkt nu toch niet..kom: BOE!!!
Nokja hallo lieve meid ik dacht al zoiets..hoe is ie?
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar verbaast het je aangezien je er erg enthousiast over bent
quote:Op maandag 17 april 2006 10:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
was al om 06:10 uur wakker, moest naar werk..
heb nu koffie op..
Nu vind ik de ochtend pas weer fijn...
quote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef nokwanda het volgende:
Ben vandaag een beetje chaggie
Die is er nog niet. En als ie wel komt gaan we naar een vriendin. Dus die zal weinig last van me hebben. Bovendien snapt hij het wel als ik zeg dat het die tijd van de maand isquote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
die tijd van de maand weer?
arme EW
quote:Op maandag 17 april 2006 10:31 schreef Oversight het volgende:
Zullen we Onzin ff rellen vandaag?
Ze hebben mijn punt topic gesloten...
zie de PUNT hieronder,. GOED KIJKEN!!!!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Nee, ik snap niet zo goed wat je bedoelde.... ik denk dat je bedoeld dat ik de computer helemaal uit elkaar moet halen en dat ik dan vanzelf een paar penlites oid tegenkom.quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef displission het volgende:
morguh Vampje..we hebben ons gisteren behoorlijk uitgeleefd daar he..lekker geslapen meis?
Morghuhn saggie jah..je zult wel koppijn hebben van die knal tegen de grond gisteren
Mirage snaptje nu wat ik bedoelde met die baterij in je computer? Dat was geen geintje he..!
yep, straks. Ik ga me dus optutten nu enzoquote:Op maandag 17 april 2006 12:19 schreef displission het volgende:
Morguhn Marietje..34..heb je vandaag nu die date meis? In Amsterdam?
lekker he, nog zo'n extra dag vrijquote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff ben ik weer ffzoooo zaterdag avond lekker wezen stappen met vrienden. was echt super gezellig!
zondag uit eten geweest met me schatje en daarna naar de bios (scary movie 4)
en vandaag heeeeerlijk chillen achter me pctje
quote:Op maandag 17 april 2006 12:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
yep, straks. Ik ga me dus optutten nu enzo![]()
En deze prijs..... tatadadaaaaaaaaa......... krijgt u nietquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff ben ik weer ffzoooo zaterdag avond lekker wezen stappen met vrienden. was echt super gezellig!
zondag uit eten geweest met me schatje en daarna naar de bios (scary movie 4)
en vandaag heeeeerlijk chillen achter me pctje
ja, misschien kan ik eigenlijk maar beter mezelf zo lelijk mogelijk makenquote:
komt goedquote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef displission het volgende:
hey barracupracuda..hoe was scary movie 4?
Marietje heel veel plezier he meis..!!
Zou dat lukken? Als je echt een stuk bent kan dat natuurlijk helemaal nietquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, misschien kan ik eigenlijk maar beter mezelf zo lelijk mogelijk maken![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef Mirage het volgende:
Ik ga nu de computer uitzetten en helemaal uit elkaar halen op zoek naar wat penlites.
quote:Als de computer niet meer in elkaar krijg dan mag jij mod worden !
Dag dag![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:16 schreef displission het volgende:
Wacht voordat je dat doet!..!!
ach, met veel moeite misschienquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou dat lukken? Als je echt een stuk bent kan dat natuurlijk helemaal niet
ik vind jullie regelmatig erg grappig met z'n 2-enquote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
owwww god......
NEE !
[..]
Schat ,.. doet ie het alweer?
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind jullie regelmatig erg grappig met z'n 2-en![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, met veel moeite misschienneehoor grapje. Ik vind mezelf gewoon wel leuk,
quote:hij vindt me mooi heeft ie gezegd, maar dat is natuurlijk wel onder invloed van hormonen enzo![]()
Uhm dat bevordert de stress in momenten dat alle schroefjes op de grond liggen en de kappen eraf..dat kan ze nu echt niet gebruiken !! Ze is in OPperste concentratie!quote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mirage kennende doet ze ook gelijk wat ze in haar hoofd heeft zonder verder te twijfelen aan of dat nu de juiste actie voor het moment is.
Ik zal haar zo es ff bellen.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef MoChe het volgende:
hooooi
too late... ik ben ook zo en zit NU aan de foon.quote:Op maandag 17 april 2006 12:43 schreef displission het volgende:
[..]
Uhm dat bevordert de stress in momenten dat alle schroefjes op de grond liggen en de kappen eraf..dat kan ze nu echt niet gebruiken !! Ze is in OPperste concentratie!
hij is leuk als je war of the worlds hebt gezien ... en saw en the village en the grudge.quote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef displission het volgende:
hey barracupracuda..hoe was scary movie 4?
Marietje heel veel plezier he meis..!!
quote:
ha DV! Hoe is het er nu mee?quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Toetima's!!!!!!!!
Zijn er nog toetima's?????
Okey, even bijkomen met koffie. En dan aan de slag. Potverdomme nog aan toe!!!!
quote:Op maandag 17 april 2006 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Toetima's!!!!!!!!
Zijn er nog toetima's?????
Okey, even bijkomen met koffie. En dan aan de slag. Potverdomme nog aan toe!!!!
Koffiequote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef displission het volgende:
DV good afternoon man..ben je ook weer bij positieven !?? Paas mij de melk en de koffie en suiker ff..
Vannacht geprobeerd om contact te leggen maar ik kreeg slecht contact binnen die mij wilde vernietigen. Ik zei van, als jij God bent dan formateer ik jouquote:
quote:
Ik ben niet verliefd, het waren ook gewone eieren. Maar ik ben aan het vechten weer om me beter te voelen en ik vecht door en door en door.quote:Op maandag 17 april 2006 12:58 schreef displission het volgende:
goed ontbijtjeDV.. ik ben puur aan de AA en koffie..
van chocola wordt je heel vrolijk en verliefd toch? Merk je daar wat van DV?
niemand kan jou vernietigen, hooguit proberen angst aan te jagen. Denk ik dan.quote:Op maandag 17 april 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vannacht geprobeerd om contact te leggen maar ik kreeg slecht contact binnen die mij wilde vernietigen. Ik zei van, als jij God bent dan formateer ik jou
Toen met Boeddah gepraat, en die zei dat ik eigen wijsheid hoog moest houden en dat ik beter bij Boeddah kan aankloppen als ik niet meer weet wat ik moet doen en als ik vast zit in het leven.
Die ene God die was fout, maar kan zijn dat ik gewoon geen duidelijk contact heb ook. En wie weet wat het was, ik zei duidelijk dat ik boven al het slechte sta. Dat ik het slechte versla. En toen heb ik denkbeeldig een zwaard gemaakt
Die Boeddah zei van alles en nog wat.
Veel dromen gehad nog
Gaat nu beter weer. Gisteren een film gekeken op de bank nog, teveel internet werkt averechts.
Ik heb soms alle kanalen open staan en dan proberen ze van alles. Of de kanalen zijn fout open gezet en dat ik tegen mezelf bezig ben met praten. Maar volgens mij praat ik dan niet tegen mezelf, het komt duidelijk van een andere kant. Maar dat weet ik niet ookquote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
niemand kan jou vernietigen, hooguit proberen angst aan te jagen. Denk ik dan.
Ik ben voor de benadering van Boeddaalle wijsheid zit al in je
![]()
Maar gelukkig dat je je weer beter voelt![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:16 schreef displission het volgende:
Wacht voordat je dat doet!..!!
quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Oversight... ik denk dat je ff naar huis moet bellen. Beetje paniek![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:15 schreef nokwanda het volgende:
Ze heeft dus de comp opengemaakt en wat aan schroefjes zitten mojekken.
Ergens gaf ze een gil en ze zei dat er allemaal vonkjes af sprongen. (ik schrok me kapot. Dacht dat ze onder stroom stond) Ze is er verder maar af gebleven en niet meer opzoek gegaan naar die penlites maar nu doet ie helemaal niks meer.
Ik geef je de schuld niet hoor. Ik geef alleen maar mijn waarneming weer.....de toestand van Miragequote:Op maandag 17 april 2006 13:17 schreef displission het volgende:
ja ga mij een beetje de schuld geven..als je mijn mening wilt horen we zijn zelf verantwoordelijk voor onze eigen acties.. ik heb toch ook niet voor jullie kind gezord.. ?? snap je wat ik wil zeggen..
Computers zijn gewoon ingewikkeld..als je er geen verstand van hebt kun je er beter vanaf blijven..Kom nou, mij een beetje de schuld geven!
Nee..wil je het horen..in mijn gedachten zie ik over 4 weken een gloednieuwe pentium 4 desktop in de kamer staan..met twee monitoren..geen penlites enne allemaal extra gadjets!hihi
aardige samenvattingquote:Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef gaai het volgende:
Mênzo valt er nix te lezen......zo ben ik een kwartier aan het bijlezen.......en dan nóg snap ik er nix van.......
![]()
Mirage is d'r pc aan het slopen op zoek naar penlites voor de klok?()
Marietje waagt een poging zichzelf lelijk te maken om MrLoverman een tikje tot bedaren te brengen?()
Oversight is jarig geweest?( gefeli alsnog)
Barra heeft gezellig weekendje achter de rug en chilled vandaag gezellie bij ons?()
En zag ik nou MOche? ( haai)
Nokwanda hôôôôôôi![]()
( EW alweer beter? )
Enne hoe is da verhaal van Displission en Vampje afgelopen.....of is het nog niet afgelopen...??
dus......
quote:Op maandag 17 april 2006 13:17 schreef displission het volgende:
Computers zijn gewoon ingewikkeld..als je er geen verstand van hebt kun je er beter vanaf blijven..Kom nou, mij een beetje de schuld geven!
quote:Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef gaai het volgende:
Mênzo valt er nix te lezen......zo ben ik een kwartier aan het bijlezen.......en dan nóg snap ik er nix van.......
![]()
Mirage is d'r pc aan het slopen op zoek naar penlites voor de klok?()
Marietje waagt een poging zichzelf lelijk te maken om MrLoverman een tikje tot bedaren te brengen?()
Barra heeft gezellig weekendje achter de rug en chilled vandaag gezellie bij ons?()
En zag ik nou MOche? ( haai)
Nokwanda hôôôôôôi![]()
( EW alweer beter? )
Enne hoe is da verhaal van Displission en Vampje afgelopen.....of is het nog niet afgelopen...??
dus......
nokje ik had het absoluut niet tegen jouwquote:Op maandag 17 april 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geef je de schuld niet hoor. Ik geef alleen maar mijn waarneming weer.....de toestand van Mirage
quote:Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef gaai het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 13:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dank....
MIjn mooie nieuwe snelle processor, zo te horen is ie geelectrocuteerd....
Nou.... het was anders een behoorlijke knal. Ik denk dat er ook iets viel.quote:Op maandag 17 april 2006 13:27 schreef displission het volgende:
processors kunnen wel tegen een stootje oversight..het is meer het vinden van de waar de breuk zit..die kan nu in het mainboard zitten..maar de processor is nog goed hoor, maak je daar maar geen zorgen over..en wat ben je nu voor een vent kerel![]()
Mirage! Alles goed???????
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:27 schreef displission het volgende:
processors kunnen wel tegen een stootje oversight..het is meer het vinden van de waar de breuk zit..die kan nu in het mainboard zitten..maar de processor is nog goed hoor, maak je daar maar geen zorgen over..en wat ben je nu voor een vent kerelMirage! Alles goed???????
quote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik maak me wel zorgen.
quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef displission het volgende:
nou maak je mij ook ongerust nokje..! Kan er iemand ff gaan checken bij Mirage dan?
quote:Op maandag 17 april 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat is er met Mirage??????
We hadden net even "overleg" en opeens is ze weg ?
Wat is er nou met die batterijjen Oversight?
quote:Op maandag 17 april 2006 13:42 schreef Oversight het volgende:
net mijn ventje van 2 1/2 aan de lijn gehad:
"mama is boos en ze gaat de hele tijd huilen, jij mag niet meer bellen...telefoon moet ssss doen wij gaan ijsje eten"
Niet boos zijn schat,... ik koop wel weer een nieuwe [afbeelding]
quote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oh mijn god! .... doorgefikte xeons ruiken het lekkerst
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |