abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 13:24:28 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_37003294
.

zó !

Punt gemaakt, lijkt me duidelijk genoeg.....
◢◤
pi_37003304
Ik klikte 1x mis .
pi_37003318
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik klikte 1x mis .
Maak dat 3x.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_37003321
ghehe ik ook
pi_37003339
is wel een goed topic dit
  zondag 16 april 2006 @ 13:27:01 #6
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_37003370
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef alsem het volgende:
ghehe ik ook
pi_37003379
Daar heb je een goed punt!
(HOEzo verveel ik me?!)
pi_37003410
Ik klikte gewoon meteen goed.
  zondag 16 april 2006 @ 13:29:00 #9
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_37003425
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:28 schreef Paltos het volgende:
Ik klikte gewoon meteen goed.
Wow jij bent goed.
pi_37003439
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:29 schreef onderjas het volgende:

[..]

Wow jij bent goed.
Ja, je sais.
  Moderator zondag 16 april 2006 @ 13:34:28 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37003567
Ja.
Punt is?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_37003594
Hij heeft een punt!
pi_37003601
Punt is dat ik vind dat er geen duidelijk punt is gemaakt. Maak je punt is wat duidelijker

Vetgedrukt ofzo
A dirty mind is a joy forever
  zondag 16 april 2006 @ 13:36:05 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37003609

nou gewoon, soms moet je gewoon een punt maken
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator zondag 16 april 2006 @ 13:36:30 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_37003618
:
F.K.A. SuperwormJim
pi_37003638
Nou, je punt is weg.

En terug!
pi_37003671
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_37003707
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef yosander het volgende:.....................................................................................................................................
Daar heb je een punt. Meerdere zelfs!
pi_37003714
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:37 schreef Paltos het volgende:
Nou, je punt is weg.
1337
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 april 2006 @ 13:41:29 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_37003734
Meer blauw op straat!
Smurfen, vereenigt u!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_37003742
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Meerdere zelfs!
Jep, goed opgemerkt!!
  Moderator zondag 16 april 2006 @ 13:41:50 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37003744
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:41 schreef cerror het volgende:
Meer blauw op straat!
Smurfen, vereenigt u!
Hoi.
Wazza?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_37003802
*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 16 april 2006 @ 13:45:24 #24
19194 Oversight
◢◤
pi_37003849
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:35 schreef korenwolfje het volgende:
Punt is dat ik vind dat er geen duidelijk punt is gemaakt. Maak je punt is wat duidelijker

Vetgedrukt ofzo
Er staat toch duidelijk . in de op.

Duidelijker wordt het niet.
◢◤
pi_37004052
Oh.
Tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')