quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:50 schreef displission het volgende:
Hoi nokwanda en dromenvanger. Alles goed..en nokwanda nog wat eieren verstopt..of is electrowurm daar te oud voor? Leuke foto's die gemaakt zijn tijdens de solse gat meet trouwens..dus jullie hebben het wel naar je zin gehad..?? hehe. Jammer, geen spoken, orbs of weerwolven dit keer. Als je je maar vermaakt hebt toch?
Dromenvanger..type eens wat leuks..van jouw ben ik langere lappen tekst gewend
Red bull.... goed ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik weer:
12 blikken red-bull, 3 pakjes sigaretten, alcohol-vrij en pepermunt plus mentos.
30 euro
Die red-bull heb ik dan hard nodig anders overleef ik pasen niet
quote:
Er zijn een heleboel mannen die daar van dromen.......quote:Op zondag 16 april 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
iek... Rozapoes was toch even naar buiten gegaan, de achtertuin in. Dat was te voelen. Ik had net een heel erg nat poesje op schoot.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mannen die daar van dromen.......
ach... die zijn ook zo warmquote:Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar vast niet van die kouwe natte poezevoetjes
Omdat je zo laat nog op was vanachtquote:Op zondag 16 april 2006 10:05 schreef displission het volgende:
volgens mij klaart het al op?? toch?? hey nokwanda wat bedoelde je met nu al weer op of nog steeds op?
quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Staat er genoeg wind om te surfen en zijn de golven hoog genoeg?
*marietje heeft broodjes laten verbrandenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*marietje heeft broodjes laten verbranden*
Ik refereerde aan deze:quote:Op zondag 16 april 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
*marietje heeft broodjes laten verbranden*
quote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks komt Jezus overvliegenMet zijn superman pak
En dan gaat ie break-dancen in de tuin van Rome. En ziet iedereen zijn beeltenis in de koffie.
Ahjoh, wie welquote:Op zondag 16 april 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dom Dom Dom DOm DOm!!!
De paas-eieren zijn je niet gunstig gestemd zo te zien
Ik ga vandaag alle remmen los gooien potverdomme nog aan toe. Met 34 klavertjes vier in de huizen-gracht.
Alle remmen los, op een relaxte manier, geen codes meer potverneuzel nog aan toe. Alle remmen los en dan gaan alle kanalen open hier, dan treed ik recht in het licht
Let maar niet op mij, ik ben toch niet te redden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |