Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb hem al:
1. in de lava geduwd
2. verzopen
3. van een berg af gegooid
4. gebruikt om m'n marksman skill te verhogen
5. in een dungeon achter gelaten
en ik zoek nog meer creatieve manieren.
het kreng respawned toch op de meest vage plekken weer
Same..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef Retuobak het volgende:
Niet met een NL account nee H.Flick.
Ik vond het in het begin wel handig dat ie die toorts droeg en nu reageer ik af en toe m'n frustraties af op die DBZ-fan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens mij is de daedra prince in TES IV gewoon Mehrunes Dagon, en heeft elk deel een andere prince.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()
quote:April 17, 2006 - Bethesda has announced new content available for download for The Elder Scrolls IV: Oblivion. Named Orrery, the download consists of a new area, new quests, new items, and involves rebuilding the Mages Guild Inner Sanctum. All this for 150pts: less than the cost of horse armor. The Orerry download is available now on Xbox Live Marketplace, and will be available soon for PC. For more info, check out the Oblivion download site.
Speel Morrowind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()
Vengeance!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef KingLysandus het volgende:
Wie van jullie heeft Daggerfall gespeeld? Ik ga hem zo weer spelen.Oblivion kon bijna aan DF tippen.
![]()
Ik vind eigenlijk dat iedereen die Oblivion leuk vind verplicht Daggerfall moet spelen. Veel uitgebreider.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vengeance!![]()
Toen ik klein was, snapte ik nooit waarom die spoken 'ventjes' schreeuwden![]()
Wat een cool spel was Daggerfall, HALT HALT!
Maar zoveel bugs
Het meelevelen haalt heel het nut van levelen onderuit. Ik wil als ik een rpg speel het gevoel hebben dat ik sterker wordt en dat er daardoor meer mogelijkheden ontstaan. In andere RPG's ben ik helemaal in mijn nopjes als ik eindelijk een gebied in kan waar ik in het begin in 3 seconden werd afgeslacht. Dat is de pest van Oblivion, je kan meteen overal naar toe (wat is dat überhaupt voor een onzin?!?! Ik wil exploren en daarvoor beloond worden!!) en je hebt niet het gevoel dat je sterker wordt, eerder zwakker...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb nog even zitten nadenken over het feit dat mensen het meelevelen niet cool vinden. Ben ik dan de enige die het wel cool vind. De enige manier om dat eruit te halen is om het spel veel minder lineair te maken. Oblivion is zo open dat ze wel moeten. Elke keer zit de moeilijkheidsgraad per dungeon of Oblivion portal net zoals ik het wil.... dat is toch heerlijk?
Het is al meer dan 10 jaar terug dat dat spel uitkwam toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat iedereen die Oblivion leuk vind verplicht Daggerfall moet spelen. Veel uitgebreider.
Misschien moet ik de oude DF topic naar boven halen.![]()
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het meelevelen haalt heel het nut van levelen onderuit. Ik wil als ik een rpg speel het gevoel hebben dat ik sterker wordt en dat er daardoor meer mogelijkheden ontstaan. In andere RPG's ben ik helemaal in mijn nopjes als ik eindelijk een gebied in kan waar ik in het begin in 3 seconden werd afgeslacht. Dat is de pest van Oblivion, je kan meteen overal naar toe (wat is dat überhaupt voor een onzin?!?! Ik wil exploren en daarvoor beloond worden!!) en je hebt niet het gevoel dat je sterker wordt, eerder zwakker...
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is al meer dan 10 jaar terug dat dat spel uitkwam toch?
Nostalgische avatar
Mijn top 6:quote:
Wordt eerst lid van de Dark Brotherhood, vet armor en goeie missies, Thieves Guild heeft in het begin weinig boeiende missies, alleen als je al wat gestolen spullen verkocht hebt, die je nu dus mooi mee kan nemen uit de huizen van lui die je vermoord, win-win situationquote:Op woensdag 19 april 2006 10:32 schreef acethemask het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb met veel plezier(ook heel veel gelachen om de verhalen
) jullie forum gelezen. Dat ik daarom ook maar oblivion gekocht heb
.. Ben nu pas 2 uur bezig ofzo.. heb nu een zelfgemaakt char:
Dark Elf
The Mage - birthsign
major skills zijn:
armorer
blunt
hand to hand
heavy armor
alternation
conjuration
illusion
Misschien een beetje een rare combinatie(ik wil dus een thief/DB gast spelen
), maar omdat iedereen hier zei dat ze ongecontroleerd aan het levelen waren vond ik dit wel een leuke combinatie. Zo kan ik dus mijn minor skills heel makkelijk omhoog halen en de major op zijn tijd eens omhoog maken...
Misschien iemand nog goede tips voor me voor in het begin stadium van het spel???![]()
Dat is wel een goed idee ja.. lid worden van de DB is volgens mij niet zo moeilijk zoals ik hier al had gelezen. Iemand vermoorden en dan gaan slapen.. Moet vast wel iemand kunnen vinden die een dood wens heeft.. Ben nu alleen nog in de imperial city met een quest bezig van een of andere winkelier.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wordt eerst lid van de Dark Brotherhood, vet armor en goeie missies, Thieves Guild heeft in het begin weinig boeiende missies, alleen als je al wat gestolen spullen verkocht hebt, die je nu dus mooi mee kan nemen uit de huizen van lui die je vermoord, win-win situation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna zal ik een slachtoffer gaan zoeken....
Weet iemand een makkelijke prooi dichtbij de imperial city??WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je moet niet zo maar iemand vermoorden. Je moet speciaal naar zo'n dude toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
De game had net zo goed ( en anders wel niet beter) geweest als ze er een soort van free roaming adventure game zonder RPG elementen hadden gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.
Dan heb ik het toch goed gelezen dan...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef Orealo het volgende:
Ja klopt.
Voor de thieves guild moet je speciaal naar iemand toe.
Dark Brotherhoofd heeft service, die komen naar jou
En wat is er mis mee als het meer lineair is? Ik vind lineair bij RPG's al helemaal geen probleem, zolang het verhaal/MQ maar goed en boeiend is. En als je naast een goede MQ vrij bent om sidequest te doen waar en wanneer je wilt heb je opzich al bijna net zoveel vrijheid. Dat je dan in het begin van het spel niet meteen sterk genoeg bent om iedere dungeon/sidequest te halen vind ik niet erg, dan heb je een reden om ergens naar toe te werken.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.
Ik vind lineaire RPG's ook cool maar anders had men daar wel weer over gezekenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat is er mis mee als het meer lineair is? Ik vind lineair bij RPG's al helemaal geen probleem, zolang het verhaal/MQ maar goed en boeiend is. En als je naast een goede MQ vrij bent om sidequest te doen waar en wanneer je wilt heb je opzich al bijna net zoveel vrijheid. Dat je dan in het begin van het spel niet meteen sterk genoeg bent om iedere dungeon/sidequest te halen vind ik niet erg, dan heb je een reden om ergens naar toe te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, elke RPG zal enigzins lineair zijn, al is het maar omdat je de main quest zal moeten volgen om het spel uit te spelen. Maar je ziet nu dat er mensen de MQ op level 3 uitspelenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Of ze hebben juist iets goeds gedaan...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, elke RPG zal enigzins lineair zijn, al is het maar omdat je de main quest zal moeten volgen om het spel uit te spelen. Maar je ziet nu dat er mensen de MQ op level 3 uitspelenDan heb je imo als uitgever toch echt iets fout gedaan.
Op level 3 het spel uit kunnen spelen is belachelijk, laat dan het hele level gebeuren en het trainen van skills weg... Bovendien is wat een goede van een slechte RPG onderscheidt de diepgang die het biedt, het ergens naar toe werken. Een RPG hoort niet snel en makkelijk te zijn IMO, daar zijn andere genres veel beter geschikt voor.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef acethemask het volgende:
[..]
Of ze hebben juist iets goeds gedaan...
Ik ben echt een newbie qwa dit soort spellen en mij lijkt het juist erg prettig dat je ook met een laag level door het spel heen kunt. En niet dat je expert moet zijn in alle aspecten van het spel om het uit te spelen..
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed iets, op deze manier kan je het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt, monsters lvlén met jou mee, maar dan net iets sneller, als je op lvl 15+ aan de main quest begint heb je het een stuk lastiger dan op lvl 2.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op level 3 het spel uit kunnen spelen is belachelijk, laat dan het hele level gebeuren en het trainen van skills weg... Bovendien is wat een goede van een slechte RPG onderscheidt de diepgang die het biedt, het ergens naar toe werken. Een RPG hoort niet snel en makkelijk te zijn IMO, daar zijn andere genres veel beter geschikt voor.
Dat vind ik nou dus ook...... ik snapte nooit veel van al die potions en charmes en echant dingen... dus liet ik meestal dit soort spellen links liggen... Maar na alle voor en nadelen van het levelen dat ik hier gelezen heb heb ik toch besloten om het spel een kans te geven......omdat ik denk dat het voor een newbie zoals ik het veel toegangkelijker is dan andere RPG.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed iets, op deze manier kan je het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt, monsters lvlén met jou mee, maar dan net iets sneller, als je op lvl 15+ aan de main quest begint heb je het een stuk lastiger dan op lvl 2.
Voor de doorgewinterde 'explorer/skill 'speler is het spel iets moeilijker
Tja, daar heb je ook weer gelijk in . Maar de mario spellen kan ik onderhand wel dromen.... En ik heb nix voor nix een nieuwe pc gekocht....... Ik speel normaal Battlefield 2. Maar na alle revieuws en het lezen van dit forum wilde ik ook eens dit spel proberen.. en dan ben ik alleen maar blij dat je er zo in kunt rollen..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, ik heb zoiets van:"Als je een toegankelijk spel wil spelen, ga dan Mario Bros spelen.".
Begrijpelijk, maar voor de echte RPG fans zitten er wel een paar haken en ogen aan dit spel.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef acethemask het volgende:
[..]
Tja, daar heb je ook weer gelijk in . Maar de mario spellen kan ik onderhand wel dromen.... En ik heb nix voor nix een nieuwe pc gekocht....... Ik speel normaal Battlefield 2. Maar na alle revieuws en het lezen van dit forum wilde ik ook eens dit spel proberen.. en dan ben ik alleen maar blij dat je er zo in kunt rollen..
Onmisbaar voor non-thievesquote:Op woensdag 19 april 2006 19:15 schreef -Dries- het volgende:
Yeah! skeleton key!
Weer zoiets, mooie beelden zijn juist van ondergeschikt belang bij een rpg. Niet dat een RPG niet mooi mag zijn, maar graphics zijn nooit de sterkmaker van een spel, en zeker niet bij RPG's.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef acethemask het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat het verder een schitterend spel is met hele mooie beelden
Het is niet de hoofdbestanddeel van het spel... Maar zeg nou eerlijk... je koopt nu ook geen spellen meer die er niet uitzien en waar de graphics klote zijn... ook al is de gameplay goed... Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer zoiets, mooie beelden zijn juist van ondergeschikt belang bij een rpg. Niet dat een RPG niet mooi mag zijn, maar graphics zijn nooit de sterkmaker van een spel, en zeker niet bij RPG's.
Zoiest heb ik ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Ik snap wat Gdemon bedoelde met dat niet tegen kunnen gaan dat je vampier word.
Ik heb mn knieen open gebid bij het altaar maar daar werd het niet beter van.. en ook niet in Skingrad waar je eigenlijk moet bidden vlgs mij.
Kon er niets tegen doen.. en werd gedwongen vampier te worden, moet nu via via naar een heks in het bos.
Nee het heeft geen zin inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoiest heb ik ook.
M'n willpower is met twee beschadigd en welk drankje ik ook drink of bij welk altaar ik ook bid, het wordt niet beter..
En je weet zeker dat het niet een effect is van een van je items?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoiest heb ik ook.
M'n willpower is met twee beschadigd en welk drankje ik ook drink of bij welk altaar ik ook bid, het wordt niet beter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik al gecontroleerd.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet een effect is van een van je items?
(just checking)
Thanks.. ik heb het al http://www.gamesradar.com/us/xbox360/game/news/article.jsp?articleId=200604181654876096§ionId=1006quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Zag overigs ook op een ander forum dat er een update komt voor Oblivion, iets van bekend hier?
Is een mod voor om het transparant te maken mocht je de PC versie gebruiken (staat wel in het mods & tweaks topic)quote:Op donderdag 20 april 2006 10:33 schreef Simsfan88 het volgende:
1) Is het water altijd zo lelijk blauw? Je kunt er nieteens doorheen kijken (terwijl dat bij Morrowind makkelijk kon).
Niet, maar mocht je de PC versie gebruiken dan kun je wel een grotere map krijgen met de btmod.quote:2) Als je naar de map op je compas kijkt, hoe kun je dan uitzoomen?
groterquote:3) Is de wereld nu groter of kleiner dan Morrowind?
Iemand???quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef acethemask het volgende:
[..]
Nu ben ik maar met de arena begonnen. Beetje aan het vechten geweest en ben nu "gladiotor" Hoever moet ik nog voor dat ik champignonben???
O ja, nog een vraagje.... ik hem ook een enchanted zwaard maar nu istie uitgewerkt of iets dergelijkshoe kan ik die weer oplaaden????
![]()
Arena duurt niet zo heel lang.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef acethemask het volgende:
Nu ben ik maar met de arena begonnen. Beetje aan het vechten geweest en ben nu "gladiotor" Hoever moet ik nog voor dat ik champignonben???
O ja, nog een vraagje.... ik hem ook een enchanted zwaard maar nu istie uitgewerkt of iets dergelijkshoe kan ik die weer oplaaden????
![]()
Dan zal het wel bij de Mages worden denk ik... Ben pas een uurtje of 2,5 bezig met het spel...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Arena duurt niet zo heel lang.
Enchanted kun je opladen bij de Mages of zelf met volle soulgems.
Is we een duur geintje hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dan zal het wel bij de Mages worden denk ik... Ben pas een uurtje of 2,5 bezig met het spel...
Is dat zo?quote:
ook snachts gebeten?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Ik snap wat Gdemon bedoelde met dat niet tegen kunnen gaan dat je vampier word.
Ik heb mn knieen open gebid bij het altaar maar daar werd het niet beter van.. en ook niet in Skingrad waar je eigenlijk moet bidden vlgs mij.
Kon er niets tegen doen.. en werd gedwongen vampier te worden, moet nu via via naar een heks in het bos.
Dat had ik dus ook, ik ging liggen om te levelen en toen brak er zo'n bloedzuiger in.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ging ff een uurtje liggen inderdaad
En toen naar het eerst volgende altaar gegaan.. bidden.. bleef hetzelfde.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ik ging liggen om te levelen en toen brak er zo'n bloedzuiger in.
Ik heb nu inderdaad die armour van de arena... Die is goed volgens mij.. (ben nog steeds lvl 1quote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef Heintje het volgende:
Gewoon dat zwaard verkopen en een gewoon zwaard pakken.
Echanted zwaarden leveren best veel op, ook al zijn ze leeg.
En als ze leeg zijn doen ze net zoveel schade als een gewoon zwaard. Het voordeel van een gewoon zwaard is dat als je een paar hamers hebt je die zelf kan repareren.
Ik wil zoveel mogelijk enchanted kleding hebben maar wapens niet. Dat schiet niet op namelijk.
Of is het zo dat als je een wapen met een soulgem oplaad dat je de steen houd maar dat die weer leeg is. In dat geval kun je met een soultrapspell een eind komen.
Wees blij dat je geen sjotime heet, die weigert fast travel te gebruikenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toen naar het eerst volgende altaar gegaan.. bidden.. bleef hetzelfde.
Kreeg advies om naar de universiteit te gaan, maar die vent wilde niet helpen omdat ik geen magesguild lid was.
Dus toen maar meteen die stinkbloemen gaan zoeken, in het spel 2 dagen mee bezig geweest.. kon ik die bloemen afleveren, zegt die knakker van de universiteit dat ik naar een of ander dorp moet gaan en daar de chef spreken.
Kreeg ik beetje een heen en weer gevoel van.. enfin ik naar dat dorp.. ben je toch bijna een dag mee kwijt in het spel, ook bidden in die kerk... hielp niet.. ik naar die chef daar, moest ik wachten in de lobby op de chef. Komt ie aanwandelen.... te laat... toen was het definitief
Nu moet ik naar een heks in het bos...
Maar dat is toch wel iets waar ik een hekel aan krijg, zo is het iedere keer, word het hele land afgestuurd om een quest uit te voeren of iets te bereiken.
Zonder fast travel is het toch bijna niet te doen of welquote:Op donderdag 20 april 2006 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen sjotime heet, die weigert fast travel te gebruiken
En die heks is ook eerst een quest doen om vervolgens bloemen te regelen
Fasttravel of lopen gaan maakt voor het speltijdstip dus niet uit.. als jij sochtends fasttravelt, kom je pas smiddags of savonds aan he.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde eigenlijk in real time.... fast travel duurt wat?? 4 sec.... lopen ben je veeeeel langer bezig...quote:Op donderdag 20 april 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fasttravel of lopen gaan maakt voor het speltijdstip dus niet uit.. als jij sochtends fasttravelt, kom je pas smiddags of savonds aan he.
Maar schiet wel lekker op als je niet wil worden afgeleid door een bizarre paddestoel onderweg
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu ken ik Morrowind niet.... maar hoeveel uur heb je daarin doorgebracht dat je nutteloos aan het lopen was??? En dat je toen dacht van Godv$#%%quote:Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef NJ het volgende:
Ik vond het Morrowind systeem veel beter.
Je kon heen en weer tussen een paar grote plaatsen en de rest moest je toch echt zelf lopen!
Idd behoorlijk klote die onontwijkbare quest, kijk trouwens in de OP voor een walkthroughquote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toen naar het eerst volgende altaar gegaan.. bidden.. bleef hetzelfde.
Kreeg advies om naar de universiteit te gaan, maar die vent wilde niet helpen omdat ik geen magesguild lid was.
Dus toen maar meteen die stinkbloemen gaan zoeken, in het spel 2 dagen mee bezig geweest.. kon ik die bloemen afleveren, zegt die knakker van de universiteit dat ik naar een of ander dorp moet gaan en daar de chef spreken.
Kreeg ik beetje een heen en weer gevoel van.. enfin ik naar dat dorp.. ben je toch bijna een dag mee kwijt in het spel, ook bidden in die kerk... hielp niet.. ik naar die chef daar, moest ik wachten in de lobby op de chef. Komt ie aanwandelen.... te laat... toen was het definitief
Nu moet ik naar een heks in het bos...
Maar dat is toch wel iets waar ik een hekel aan krijg, zo is het iedere keer, word het hele land afgestuurd om een quest uit te voeren of iets te bereiken.
Zo fucking irritant is dat. En da heb je niet eens slechte sneak-skills zeker? Nouja, ik heb de MQ vandaag uitgespeeld, nu nog de Fighters Guild en de Mages Guild vanaf toelating tot de Academy, en dan heb ik alle achievements gehaald. Dus nog een weekje, dan heb ik 't wel zo ongeveer gehad. Zit nu op 60 uur, en dat heb ik met een SP game echt nog NOOIT gehaaldquote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef -skippybal- het volgende:
* -skippybal- voelt zich kut![]()
Ik moet een artifact halen voor de MQ, maar ik word de hele tijd gepwnd door die hoerespokenEn om een vage reden werkt sneaken voor geen ene zak daar... Ik wordt steeds ondekt vanaf 20-25 meter
![]()
100 sneak skill, en iets van 92 agilityquote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zo fucking irritant is dat. En da heb je niet eens slechte sneak-skills zeker?
...
En je hebt ook geen shitload aan heavy armor aan? Nouja, kan ik denk ik alvast beantwoorden met nee, want dat heb ik ook niet. Raar is dat alleen die zwarte shitspoken je zo snel zien, met die groene heb ik er minder last van.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
100 sneak skill, en iets van 92 agility![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef -Dries- het volgende:
Misschien hebben die spoken een geavenceerde radar/sonar systeem ofzo.. Ze zijn tenslotte niet menselijk.
Super Spoken !!!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef -Dries- het volgende:
Misschien hebben die spoken een geavenceerde radar/sonar systeem ofzo.. Ze zijn tenslotte niet menselijk.
Heb je nog 140 uur te gaan, Bijna alle reviews die ik heb gelezen beweren minimaal 200 uur gameplay..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zo fucking irritant is dat. En da heb je niet eens slechte sneak-skills zeker? Nouja, ik heb de MQ vandaag uitgespeeld, nu nog de Fighters Guild en de Mages Guild vanaf toelating tot de Academy, en dan heb ik alle achievements gehaald. Dus nog een weekje, dan heb ik 't wel zo ongeveer gehad. Zit nu op 60 uur, en dat heb ik met een SP game echt nog NOOIT gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |