Onmisbaar voor non-thievesquote:Op woensdag 19 april 2006 19:15 schreef -Dries- het volgende:
Yeah! skeleton key!
Weer zoiets, mooie beelden zijn juist van ondergeschikt belang bij een rpg. Niet dat een RPG niet mooi mag zijn, maar graphics zijn nooit de sterkmaker van een spel, en zeker niet bij RPG's.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef acethemask het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat het verder een schitterend spel is met hele mooie beelden
Het is niet de hoofdbestanddeel van het spel... Maar zeg nou eerlijk... je koopt nu ook geen spellen meer die er niet uitzien en waar de graphics klote zijn... ook al is de gameplay goed... Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer zoiets, mooie beelden zijn juist van ondergeschikt belang bij een rpg. Niet dat een RPG niet mooi mag zijn, maar graphics zijn nooit de sterkmaker van een spel, en zeker niet bij RPG's.
Zoiest heb ik ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Ik snap wat Gdemon bedoelde met dat niet tegen kunnen gaan dat je vampier word.
Ik heb mn knieen open gebid bij het altaar maar daar werd het niet beter van.. en ook niet in Skingrad waar je eigenlijk moet bidden vlgs mij.
Kon er niets tegen doen.. en werd gedwongen vampier te worden, moet nu via via naar een heks in het bos.
Nee het heeft geen zin inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoiest heb ik ook.
M'n willpower is met twee beschadigd en welk drankje ik ook drink of bij welk altaar ik ook bid, het wordt niet beter..
En je weet zeker dat het niet een effect is van een van je items?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoiest heb ik ook.
M'n willpower is met twee beschadigd en welk drankje ik ook drink of bij welk altaar ik ook bid, het wordt niet beter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik al gecontroleerd.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet een effect is van een van je items?
(just checking)
Thanks.. ik heb het al http://www.gamesradar.com/us/xbox360/game/news/article.jsp?articleId=200604181654876096§ionId=1006quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Zag overigs ook op een ander forum dat er een update komt voor Oblivion, iets van bekend hier?
Is een mod voor om het transparant te maken mocht je de PC versie gebruiken (staat wel in het mods & tweaks topic)quote:Op donderdag 20 april 2006 10:33 schreef Simsfan88 het volgende:
1) Is het water altijd zo lelijk blauw? Je kunt er nieteens doorheen kijken (terwijl dat bij Morrowind makkelijk kon).
Niet, maar mocht je de PC versie gebruiken dan kun je wel een grotere map krijgen met de btmod.quote:2) Als je naar de map op je compas kijkt, hoe kun je dan uitzoomen?
groterquote:3) Is de wereld nu groter of kleiner dan Morrowind?
Iemand???quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef acethemask het volgende:
[..]
Nu ben ik maar met de arena begonnen. Beetje aan het vechten geweest en ben nu "gladiotor" Hoever moet ik nog voor dat ik champignonben???
O ja, nog een vraagje.... ik hem ook een enchanted zwaard maar nu istie uitgewerkt of iets dergelijkshoe kan ik die weer oplaaden????
![]()
Arena duurt niet zo heel lang.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef acethemask het volgende:
Nu ben ik maar met de arena begonnen. Beetje aan het vechten geweest en ben nu "gladiotor" Hoever moet ik nog voor dat ik champignonben???
O ja, nog een vraagje.... ik hem ook een enchanted zwaard maar nu istie uitgewerkt of iets dergelijkshoe kan ik die weer oplaaden????
![]()
Dan zal het wel bij de Mages worden denk ik... Ben pas een uurtje of 2,5 bezig met het spel...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Arena duurt niet zo heel lang.
Enchanted kun je opladen bij de Mages of zelf met volle soulgems.
Is we een duur geintje hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dan zal het wel bij de Mages worden denk ik... Ben pas een uurtje of 2,5 bezig met het spel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |