quote:De IdolsProno test jouw voorspellende gaven bij Wie is de Mol.
Ja hoor, dat kan best op het eindquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:04 schreef Urnie het volgende:
Hmmm, 110 punten verschil met de nummer 1....kan dit ooit nog goedkomen?![]()
Nee, dat moest 105 zijn, dank jequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef Ayaxola het volgende:
Eveli heeft trouwens 104 punten, klopt dat![]()
Ik droomde ook zoietsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef Eveli het volgende:
Ik sta zowaar 6de!
Vanacht droomde ik dat ik de prono zo slecht had gemaakt dat ik er niet meer in voorkwam.
Je leven, wat doe je?!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef Eveli het volgende:
Ik sta zowaar 6de!
Vanacht droomde ik dat ik de prono zo slecht had gemaakt dat ik er niet meer in voorkwam.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan best op het eind[afbeelding]
9e hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:33 schreef BVO het volgende:
Komende afvaller: Peggy.
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Roderick.
De Mol: Milouska.
Ik hoop het vooral. Maar ja, vorig jaar was de persoon waarvan ik hoopte dat ze eruit ging de mol...quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Komende afvaller: Milouska
Uiteindelijke winnaar: Peggy
Uitendelijke verliezer: Toine
De Mol: Frédérique
Hetzelfde als vorige week, en de week ervoor, en de week daar weer voor.. Ik denk nu écht dat Milouska eruit gaan.
![]()
Totáál niet zelfs.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit keer niet, want Frédérique is de mol.
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Flem het volgende:
Hoe is de terugkeer van Richard eigenlijk precies in de prono verwerkt?
Maar met de top 7 bedoel ik. Zit je nu goed als je hem als laatste (achtste) had, of als zesde?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.
Beide.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Maar met de top 7 bedoel ik. Zit je nu goed als je hem als laatste (achtste) had, of als zesde?
Das eigenlijk niet eerlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, mensen konden twee keer punten met hem verdienen/verliezen. Dus diegenen die hem als mol hadden kregen -35(afl.1) en - 15.
Omdat?quote:
Er staan ook nog mensen in de - dus het kan bestquote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Silvermaiden het volgende:
Het heeft voor de punten geen zin meer, maar gewoon voor de gein ff kijken of ik gelijk heb![]()
.
Ik hoop al weken dat Milouska eruit gaat, en vandaar ook dat ik ze in mijn prono steeds als afvaller heb, mar ze blijft er maar inquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:48 schreef babette21 het volgende:
ik twijfel nog steeds wie ik eruit ga gooien: Toine of Milouska...
quote:
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staanquote:
daarnaast is er ook niks "nep" aan: hij hééft tot twee keer toe de test het slechts gemaakt.... punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe het ook aangepast wordt, er zijn altijd wel mensen die er slechter vanaf komen. Ik had de eerste exit van Richard wel goed, en als die nou niet wordt meegeteld ben ik daar mijn punten voor kwijt.
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Magics het volgende:
[..]
[..]
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staan![]()
Das niet fair he..... Gewoon maar 1x minpunten rekenen, enwel alleen voor de allerlaatste keer dat hij er uitvloog.... die eerste keer was nep en het stond zeker al vast dat hij weer terug zou komen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
Kut, Vaduz denkt ook dat Milouska de mol is, dan zal ze het wel niet zijn.
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.
Dat is toch juist het leuke aan een prono, de ene week sta je bovenaan, de andere week ben je al je punten weer kwijt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.
Gelukkig is dat ook zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
Als het op een terechte manier gebeurt wel ja.
Sven is de oprechtheid zelvequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
Als het op een terechte manier gebeurt wel ja.
Om mn kansen nog maar een beetje te verspreiden:quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:52 schreef Eveli het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Frederique
Uiteindelijke verliezer: Toine
De Mol: Milouska
Hier ben ik het met BVO eensch. Richard viel wel 2x te voorspellen als afvaller (dus 2x pluspunten)quote:
dat scheelt 5 minpuntjes.... waar gáát het over?!?!??quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:37 schreef Magics het volgende:
Toen Richard er weer terug in kwam dacht ik tuurlijk niet meer dat hij ooit de mol kon zijn, maar kon dat allereerste rijtje toch niet meer aanpassen.![]()
35.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat scheelt 5 minpuntjes.... waar gáát het over?!?!??
* verwijst verder naar Erik's post...
ps. hoe kon je uberhaupt ooit denken dat Richard de mol was......?!??!?!?[grapje
]
oke 35.... en oke druk maken mag....quote:
Doe dan eens niet zo eigenwijs alles tot het laatste moment uitstellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
WEL GODVERDOMME....
Weer vergeten te voorspellen door dat klote-klussen !!!!één11!!!!11!!!![]()
.
...en nu weet ik ook al wie er uit gaat terwijl ik nog niet gekeken heb.
Leg uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
Niemand zit op Milouska als mol, dus zij is het niet.
Ja, verkeerde topicquote:
Uhuh, maar waarom is zij dan zeker niet de Mol?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, verkeerde topicIk bedoel dat er van de kandidaten niemand op haar zit
tja als ze allemáál lopen te prutsen, dan valt gewoon de grootste prutser af he hahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zeker weten doe ik het niet natuurlijk, maar het lijkt me dat de overige kandidaten zover komen omdat ze een idee hebben wie de mol is.
Dan wisten de afvallers het dus ook nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zeker weten doe ik het niet natuurlijk, maar het lijkt me dat de overige kandidaten zover komen omdat ze een idee hebben wie de mol is.
Dat maakt weinig uit, slechts vier mensen hebben daar hun voordeel mee gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het vorige week vergeten ...
Count me out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |