Doe dan eens niet zo eigenwijs alles tot het laatste moment uitstellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
WEL GODVERDOMME....
Weer vergeten te voorspellen door dat klote-klussen !!!!één11!!!!11!!!![]()
.
...en nu weet ik ook al wie er uit gaat terwijl ik nog niet gekeken heb.
Leg uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
Niemand zit op Milouska als mol, dus zij is het niet.
Ja, verkeerde topicquote:
Uhuh, maar waarom is zij dan zeker niet de Mol?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, verkeerde topicIk bedoel dat er van de kandidaten niemand op haar zit
tja als ze allemáál lopen te prutsen, dan valt gewoon de grootste prutser af he hahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zeker weten doe ik het niet natuurlijk, maar het lijkt me dat de overige kandidaten zover komen omdat ze een idee hebben wie de mol is.
Dan wisten de afvallers het dus ook nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zeker weten doe ik het niet natuurlijk, maar het lijkt me dat de overige kandidaten zover komen omdat ze een idee hebben wie de mol is.
Dat maakt weinig uit, slechts vier mensen hebben daar hun voordeel mee gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het vorige week vergeten ...
Count me out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |