Er staan ook nog mensen in de - dus het kan bestquote:Op maandag 17 april 2006 17:26 schreef Silvermaiden het volgende:
Het heeft voor de punten geen zin meer, maar gewoon voor de gein ff kijken of ik gelijk heb![]()
.
Ik hoop al weken dat Milouska eruit gaat, en vandaar ook dat ik ze in mijn prono steeds als afvaller heb, mar ze blijft er maar inquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:48 schreef babette21 het volgende:
ik twijfel nog steeds wie ik eruit ga gooien: Toine of Milouska...
quote:
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staanquote:
daarnaast is er ook niks "nep" aan: hij hééft tot twee keer toe de test het slechts gemaakt.... punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe het ook aangepast wordt, er zijn altijd wel mensen die er slechter vanaf komen. Ik had de eerste exit van Richard wel goed, en als die nou niet wordt meegeteld ben ik daar mijn punten voor kwijt.
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Magics het volgende:
[..]
[..]
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staan![]()
Das niet fair he..... Gewoon maar 1x minpunten rekenen, enwel alleen voor de allerlaatste keer dat hij er uitvloog.... die eerste keer was nep en het stond zeker al vast dat hij weer terug zou komen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
Kut, Vaduz denkt ook dat Milouska de mol is, dan zal ze het wel niet zijn.
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.
Dat is toch juist het leuke aan een prono, de ene week sta je bovenaan, de andere week ben je al je punten weer kwijt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.
Gelukkig is dat ook zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
Als het op een terechte manier gebeurt wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |