zelfs dat heb ik gedaan om m eruit te jagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:58 schreef ruud_fr het volgende:
dichtdoen & printen
done that..quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Geweldig![]()
Hebbie wel de stekker eruit gehaald ?
Vast wel, maar de hamster koos voor de printerquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vast wel, maar de hamster koos voor de printer
Nee ze printer is het nieuwe concept-model.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Je mag wel een keer een nieuwe tv kopen als ik die afstandsbediening zo zie...
mijn tv powned jouquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Je mag wel een keer een nieuwe tv kopen als ik die afstandsbediening zo zie...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Sickert het volgende:
Eerst op het randje:
[afbeelding]
ik ben niet gek! (neh neh neh!!) :
[afbeelding]
ja maar.... ik ben toch lief?:
[afbeelding]
Hebbes! en in je hok jij!!:
[afbeelding]
er in zeg ik!!:
[afbeelding]
Hij is eruit !!!
*gniffel*:
[afbeelding]
opgelostSLOTJEE!!!! whehehe
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Stop hem er weer ff in, kunnen we weer lachen.
Want dan kan de hamster toekijken vanuit zijn hok?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef most_wanted het volgende:
Moet je heel veel gaan printen.
Kun je lachen.
whahaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Want dan kan de hamster toekijken vanuit zijn hok?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Gizmore het volgende:
Whehe, wat leuk
Doet je printer het nog?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef Sickert het volgende:
nu gaat ie me sarren met herrie maken vannacht![]()
morgen ochtend zal ik eens lekker muziek gaan draaien
had m laatst 's nachts de kamer uit gezet omdat ie herrie maakte...
was ie niet blij mee..
de andere dag was ik lekker muziek aan het draaien (was ie ook niet blij mee) heeft ie mij de kamer uitgezet.![]()
En is hij volledig zindelijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij zat in een ruimte waar niks zitkon er net niet bij..
breng m eens langs!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Nu wilt mijn beessie ook in de printer, hier probeert die te ontsnappen om naar mn printer te hollen. Zijn rede: De snoepjes om mij er weer uit te lokken
Zet m dan terug; ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
breng m eens langs!
die past er vast wel in
wel jammer dat ie er nu uit is
nu is het topic dood
vandaar dat ie er ook elke dag uit isquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef lesley het volgende:
met zo'n klein hikje zou ik ook iets anders gaan zoeken als ik dat beestje was
hij wilde alleen als ie mocht spreken met John de Molquote:
was dat dan voor nen mormel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Nu wilt mijn beessie ook in de printer, hier probeert die te ontsnappen om naar mn printer te hollen. Zijn rede: De snoepjes om mij er weer uit te lokken
WTF IS DAT?!?!?!???!?!!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:24 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
*eens isquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef SHE het volgende:
Wat een snuitje
Ik vind alleen wel dat hij wel erg klein behuisd is...voor zo'n klein ding kan je toch wel een groter hokkie regelen? Kost geen drol joh
Doe maar
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef Blazkowich het volgende:
Niks vergeleken bij wat ik laatst had
[afbeelding]
's nacht maakt ie ook altijd zon kankerherrie![]()
lees ff ietsjes terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef SHE het volgende:
Wat een snuitje
Ik vind alleen wel dat hij wel erg klein behuisd is...voor zo'n klein ding kan je toch wel een groter hokkie regelen? Kost geen drol joh
Doe maar
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef Blazkowich het volgende:
Niks vergeleken bij wat ik laatst had
[afbeelding]
's nacht maakt ie ook altijd minderfijneherrie![]()
ghehequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:08 schreef Viking84 het volgende:
en jij hebt straks allemaal van die kleine schattige poepjes in je printer
Ik heb ook ergens zo'n printer. Ik zal eens zoeken.quote:
Foto is al drie jaar oudquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha mijn idee, had alleen geen kat bij de hand
Als het over de chinchilla gaat:quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef SHE het volgende:
Wat een snuitje
Doe maar
Dat wilde ik zeggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:31 schreef mien-moeke het volgende:
Verkapte Pimp-hier-met-je-printer-hamster-topic.
Als ik ze er nog steeds in heb liggen lijkt het me overduidelijk dat ze al leeg zijnquote:
Goed punt +8quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik ze er nog steeds in heb liggen lijkt het me overduidelijk dat ze al leeg zijn
om ze vol te laten is het veel te lekker
al jou poesjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo bewaar ik mijn poesjes.
[afbeelding]
whehe heb er nu al voor 10 weken plezier van gehad in 1 weekquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
Leuk he zo'n hamster, je wist het toen je m van me overnam
explainquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ohja, zo is mijn rat gestorven (en de printer ook).
tis geen dwerghamsterquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef Bob-B het volgende:
dwerghamsters zijn de bom
Toen ik nog een jaar of 12 was hadden ik en mijn broertje allebei een rat... Ze vonden het echter niet zo leuk in hun kooi, dus besloten ze maar door een niet goed afgesloten uitgang te ontsnappenquote:
Tis een goudhamster op bijna de jongst mogelijk leeftijd, ze hebben nu nog wel het formaat van een dwerghamster jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef Bob-B het volgende:
dwerghamsters zijn de bom
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef Steve-O het volgende:
Ben ik de enigste met gewoon een pak papier en wat inkt in zijn printer ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:53 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]
Krokodil in printer met ingebouwde energydrink voor als hij moe wordt.
Jouw kat lijkt op een van de andere acteur...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:44 schreef bouwedb het volgende:
Mijn hamster en kat vermaken zich ook prima.
[[url=http://www.picfury.com/o/P1020068-1-th.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:39 schreef biggetje het volgende:
Ge-ni-aal dit
volgende keer komt niet!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:29 schreef ikJur het volgende:
volgende keer moet je em uitroken
quote:Op zondag 16 april 2006 19:11 schreef Slappertje het volgende:
Moet je hem in een bakje water (ondiep) kiepen, kan je lachen. Dat snappen ze niet op de één of andere manier en ziet er hilarisch uit![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 19:11 schreef Slappertje het volgende:
Moet je hem in een bakje water (ondiep) kiepen, kan je lachen. Dat snappen ze niet op de één of andere manier en ziet er hilarisch uit![]()
Knip je hem in tweeen?quote:Op zondag 16 april 2006 00:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgende keer komt niet!
hij heeft straf!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |