quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Veel playboypics in dit topic mensen!!!!
preventief
Geen playboypics in dit topic mensen!
preventief
Moet kunnen, toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en ik wou net wat foto's plaatsen uit de jaren 50/60, toen zag het er beter uit.
Playboy foto's'- KLB - Vrijdagavondquote:
quote:
Mogen er wel pics uit de seventeen en de chick wel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
preventief
Doe ook maar nietquote:Op zondag 16 april 2006 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
Mogen er wel pics uit de seventeen en de chick wel?![]()
well ff de vlekjes er uit poetsenquote:Op zondag 16 april 2006 20:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je kan het blad altijd nog terug naar de winkel brengen als hij niet aan je verwachtingen voldoet.
Dan is het topic gedoemt te mislukken, helaasquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
preventief
preventief
Volgens mij heeft dat boekje meer dan 10 bladzijdenquote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gekhebje dat Playboy boekje wel eens gezien ?
Staat op 9 van de 10 bladzijders onzin
Niet als het vastgeplakt zit door diegene die het voor hem gelezen heeftquote:Op maandag 17 april 2006 08:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat boekje meer dan 10 bladzijden.
quote:Op maandag 17 april 2006 10:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
Niet als het vastgeplakt zit door diegene die het voor hem gelezen heeft![]()
Boh gek, al die rofletters en zinnen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gekhebje dat Playboy boekje wel eens gezien ?
Staat op 9 van de 10 bladzijders onzin
Daarvoor zijn toch die boekjes met een handzamer formaatquote:Op maandag 17 april 2006 21:32 schreef StarGazer het volgende:
Je krijgt bijna geen kutjes meer te zien
Of gewoon internetquote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef usefulidiot_ het volgende:
[..]
Daarvoor zijn toch die boekjes met een handzamer formaat![]()
Maar dat past niet onder m'n matrasquote:
Een vriendin dan weer welquote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef usefulidiot_ het volgende:
[..]
Maar dat past niet onder m'n matras![]()
Je staat zeker als 1e in de winkel...quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef Camplo het volgende:
20 april zien we wel of ze tegenvallen.
Jaggle.nlquote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Je staat zeker als 1e in de winkel...![]()
Die zijn altijd laat.quote:Op maandag 17 april 2006 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het forum van mokkels.nl zal wel een van de eersten zijn.
Usenet is meestal stukken later dan mokkels!quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jaggle.nl
Usenet
FTP
DelusionalFXP
Geenstijl
geen winkel
Ik zal ff lezen hoe yENC powerpost werkt, dan zijn ze net zo snel. Maar die modjes zijn sloom op FTD.quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Usenet is meestal stukken later dan mokkels!
Eerst dan.
En dat geld dan, wat naar die zielige hondjes gaatquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jaggle.nl
Usenet
FTP
DelusionalFXP
Geenstijl
geen winkel
Jah ze zegt dat ze er 120,000 voor krijgt, dat gaat naar de honden en de andere 2 ton houdt ze zelf.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef usefulidiot_ het volgende:
[..]
En dat geld dan, wat naar die zielige hondjes gaat![]()
Kan je wel zeggen ,maar foto's kunnen ze zo mooi bewerken..quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef MrSASO het volgende:
Ach die foto`s kunnen alleen maar tegenvallen met die omhooggevallen kut Bridget.![]()
Nou dan moeten ze de foto`s zodanig bewerken dat je Bridget`s hoofd helemaal niet meer zie. Ik vind haar echt de meest overgewardeerde mokkel samen met Georgina Verbaan, dat die 2 nog in aanmerking komen voor de Playboy.quote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ,maar foto's kunnen ze zo mooi bewerken..
Nou je moet eens zien hoeveel gasten nog zo snel mogenlijk een playboy kopen om haar..quote:Op maandag 17 april 2006 23:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze de foto`s zodanig bewerken dat je Bridget`s hoofd helemaal niet meer zie. Ik vind haar echt de meest overgewardeerde mokkel samen met Georgina Verbaan, dat die 2 nog in aanmerking komen voor de Playboy.
Ja maar dat is meer nieuwsgierigheid. Je ziet haar jaren op T.V. in allerlei verschillende kleding, als man ga je je eigen afvragen wat eronder zit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou je moet eens zien hoeveel gasten nog zo snel mogenlijk een playboy kopen om haar..
Nee hoor, internet liefjequote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou je moet eens zien hoeveel gasten nog zo snel mogenlijk een playboy kopen om haar..
Moet wel voor de playboy. Die reportages zijn nooit geil.quote:Op maandag 17 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja maar dat is meer nieuwsgierigheid. Je ziet haar jaren op T.V. in allerlei verschillende kleding, als man ga je je eigen afvragen wat eronder zit.
Voorbeeldje: Als Femke Halsema bijvoorbeeld in de Playboy zou staan had de Playboy nog beter verkocht, omdat niemand van haar verwacht dat zij uit de kleren zou gaan.
Het is meer nieuwsgierigheid als geilheid, daarom kopen die mannen die Playboy.
Inderdaad ja, die foto`s zijn nooit geil maar altijd artistiek.quote:Op maandag 17 april 2006 23:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet wel voor de playboy. Die reportages zijn nooit geil.
Waarom niet we krijgen toch niks ervan te zien, ja een paar tieten maar daar heb je het ook mee gehad. Als ik vrouw was hoefden ze mij dat geen 2 keer te vragen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:06 schreef Salsagirl het volgende:
Maar moet wel zeggen,ze worden wel mooi gemaakt
Op zich lijk me dat wel eens wat..
Bedoel het is nooit meer dan erotisch en heel mooi gemaakt.,.
Maar eerlijkheids halve moet ik zeggen dat ik geen type bent om zo te gaan poseren.
Maarja op elke prulsite op internet staan, en nerds van 15 die zich wel rukken dat kon me dan wel gestolen wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom niet we krijgen toch niks ervan te zien, ja een paar tieten maar daar heb je het ook mee gehad. Als ik vrouw was hoefden ze mij dat geen 2 keer te vragen.
haha ja maar ben geen bekend persoon..quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom niet we krijgen toch niks ervan te zien, ja een paar tieten maar daar heb je het ook mee gehad. Als ik vrouw was hoefden ze mij dat geen 2 keer te vragen.
Gun die pubers ook watquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Maarja op elke prulsite op internet staan, en nerds van 15 die zich wel rukken dat kon me dan wel gestolen worden![]()
![]()
3 ton vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gun die pubers ook wat![]()
Ja dat je op internet staat is wel minder ja, maar dan erbij je krijgt wel veel geld als je uit de kleren gaat voor de Playboy.
Genoeg om mij naakt te krijgen voor de Playgirl of Playmate ofzoiets.quote:
Ik had er net al een topic over geopend, maar die is al weer dicht.quote:
Bijna hetzelfde als foto's inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Grappig...
Ik weet zeker dat meer dan de helft van de mannelijke klagers in dit topic een Bridget niet zullen teleurstellen als ze dampend van geilheid aanbelt.
Proet?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat Brigdet geen enkele proet schijnt te hebben... das knap voor een blanke...
Dan ziet het er meteen zo nep uit, geef gewoon weer zoals het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |