quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:18 schreef komrad het volgende:
we zouden toch sowieso het hele WR raden als een aparte wedstrijd zien en dus 2 deelwinnaars hebben (1x prono wedstrijdne, 1x prono WR) en daar een totaalwinaar uit halen
aangezien dit een 1malige voorspelling is mag je die wat mij betreft best wat uitbreiden, is 1x werkquote:
Ik vind het goed, maar ik ga er niet meer over.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:28 schreef komrad het volgende:
[..]
aangezien dit een 1malige voorspelling is mag je die wat mij betreft best wat uitbreiden, is 1x werk
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef snellejelle het volgende:
OP aangepast, WR verdeling staat er nu ook bij
mist er nu nog iets?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:19 schreef Arcee het volgende:
En linkjes naar de vorige topics.
Schaatsprono in voorbereiding
Schaatsprono voorpret #2 - Schaatsprono, met hoofdletter S.
naar 't strandquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
nu al? wat gaan we dan tot oktober doen ??
nu de lokale schaatsprono-dames nog even overtuigenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de dames en Bruce heb ik gelezen
Hmmmm, dat laatste lijkt me niet zo'n best idee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de dames en Bruce heb ik gelezen
dit is al 't derde topic, ga je maar inlezenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
TVPIk ben van de partij
Met dank aan Snellejelle voor het attenderen op dit topic.... hoe doe je mee, gewoon je voorspellingen hier plaatsen of moet er gemaild worden naar iemand?
en waarom eigenlijk nu al?
Praat me maar even bij in een notendopquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dit is al 't derde topic, ga je maar inlezen
*gewoon hier je voorspellingen posten (deel voor 't begin van 't seizoen, rest gewoon voor de wedstrijd is)quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Praat me maar even bij in een notendop![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*gewoon hier je voorspellingen posten (deel voor 't begin van 't seizoen, rest gewoon voor de wedstrijd is)
*aanmelden hoeft niet
*en waarom nu al? dunno, aks MiLalaa en mirri
meer vragen?
wat er voorspeld gaat worden staat in de OP
Hé, jij ook hier.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
TVPIk ben van de partij
Met dank aan Snellejelle voor het attenderen op dit topic.... hoe doe je mee, gewoon je voorspellingen hier plaatsen of moet er gemaild worden naar iemand?
en waarom eigenlijk nu al?
Je hoeft nu nog helemaal niets te voorspellen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog een vraagje... wat moet ik nu al voor 16 april voorspellen en welke wedstrijden mag ik tot het laatste moment afwachten?
quote:
Dit is nog de cooling down van het afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
al vind ik het wel achterlijk vroeg om in april al weer met schaatsen bezig te zijn
Oh ok, ik zag namelijk ergens een deadline van 16 april als ik goed gekeken heb, maar dat was dus een grapquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je hoeft nu nog helemaal niets te voorspellen.
We zijn er gewoon een beetje vroeg bij.
voor 16-4 was een grapjequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog een vraagje... wat moet ik nu al voor 16 april voorspellen en welke wedstrijden mag ik tot het laatste moment afwachten?
Thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor 16-4 was een grapjeEindklassement WC voor eerste wedstrijd WR graag voor het seizoen begint Eindstand toernooi voor het tournooi begin Afstandsuitslagen voor de afstand begint
of zoiets
ochquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Dat jullie daar 3 topics voor nodig hadden
Er staat wel meer onzin in de topics dan alleen maar de pronoquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Dat jullie daar 3 topics voor nodig hadden
waar, wanneer en komt Mirri ook?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
och![]()
we hebben ook een strandmeet afgesproken
n.n.b., n.n.b. en ja ze komt welquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waar, wanneer en komt Mirri ook?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:18 schreef komrad het volgende:
we zouden toch sowieso het hele WR raden als een aparte wedstrijd zien en dus 2 deelwinnaars hebben (1x prono wedstrijdne, 1x prono WR) en daar een totaalwinaar uit halen
Ik zeg Bloemendaal, morgen en Mirri moet alvast in bikiniquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
n.n.b., n.n.b. en ja ze komt wel
daar kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hoi!
Het lijkt me inderdaad het beste om die twee 'kampioenschappen' apart te houden.
Dat samenvoegen kan eventueel op het laatste nog wel. Maar een echt representatief beeld geeft dat totaalklassement dan niet echt vind ik. Het zijn 2 totaal verschillende voorspel-dingen.
En mocht het WR 10 keer gebroken worden, heeft dat een bovengemiddeld grote invloed in het totaalklassement, wat ik ook niet echt realistisch vind dan.
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hoi!
Het lijkt me inderdaad het beste om die twee 'kampioenschappen' apart te houden.
Dat samenvoegen kan eventueel op het laatste nog wel. Maar een echt representatief beeld geeft dat totaalklassement dan niet echt vind ik. Het zijn 2 totaal verschillende voorspel-dingen.
En mocht het WR 10 keer gebroken worden, heeft dat een bovengemiddeld grote invloed in het totaalklassement, wat ik ook niet echt realistisch vind dan.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
schaatsende Himba's nu
Himba'squote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
schaatsende Himba's nu
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
"Schaatsen in het vet, we gaan weer fietsen!"![]()
Of niet?![]()
Oeps, die moet ik ook nog invullen.quote:
ik doe ook maar weer es mee, drie keer vergeten alquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oeps, die moet ik ook nog invullen.
Dank je voor de herinnering. Wil de koppositie natuurlijk niet op die manier verliezen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg Bloemendaal, morgen en Mirri moet alvast in bikini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |