en dat is????quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
En dat is alweer 2![]()
Mij overkomt hetzelfde als Komrad![]()
Don't we allquote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
Komrad heeft maar ZO'N oogje op Milalaa. Haha!!![]()
Wa's een OP?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
Mirri was eerder, maar deze heeft een echte OP
Zoek ik nog ff op.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
@ Arcee, je mist een stuk over de voorspelling van tijden en het omrekenen van de marges naar de langere afstanden
whehe, ach iedereen loopt een beetje te spelenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Echt?! Of bazel je maar wat?
Ik ben goedgelovig dus...be gentle![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
mensen:
[SPT SC] De Sportbar #022 - 25.000 posts, gratis AA-drink!
voordat ze straks het topic sluiten
Dan schiet me gelijk weer dat topic te binnen over dat verbeteren van die WR's schaatsen. De opener van dat topic antwoordde ook niet meer. Mensen kinderen, wat een taal werd daar gebruikt. Ook door Eric.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
[..]
whehe, ach iedereen loopt een beetje te spelen
maar serieuze antwoorden verwacht je hier toch niet he
Echt ALLES wat ik doe zijn jullie het of niet mee eens, of is niet hip genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dit topic loopt veel beter en is hipper
Ben je niet, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Mirri het volgende:
Echt ALLES wat ik doe zijn jullie het of niet mee eens, of is niet hip genoeg.
Ik voel me gewoon een sukkeltje hierzo.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Echt ALLES wat ik doe zijn jullie het of niet mee eens, of is niet hip genoeg.
Ik voel me gewoon een sukkeltje hierzo.![]()
Afstanden enkele punten, eindklassement dubbele punten. Lijkt mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef MiLalaa het volgende:
Wat betreft wat wel en niet meegenomen moet worden, ben ik toch voor EK's en WK's zowel het eindklassement als ook de afzonderlijke afstanden.
Het klinkt misschien veel voor de teller (gezien het overall gebeuren), maar valt echt mee hoor, excel doet z'n werk wel. Of is het veel voor de voorspellers?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb namelijk ook een oogje op al m'n schaats- en OWS-vriendjes hier
![]()
Lijkt me een goede keuze.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef MiLalaa het volgende:
Wat betreft wat wel en niet meegenomen moet worden, ben ik toch voor EK's en WK's zowel het eindklassement als ook de afzonderlijke afstanden.
Het klinkt misschien veel voor de teller (gezien het overall gebeuren), maar valt echt mee hoor, excel doet z'n werk wel. Of is het veel voor de voorspellers?
ik zou zeggen, afstanden halve punten en eindklassement dubbelquote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afstanden enkele punten, eindklassement dubbele punten. Lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |