Het was echt heel tof. Litpho was ook echt onze vedette trouwens. En ondanks zijn diepgaande schaamte heeft ie ook nog een nummer van Modern Talking herkend, wat ons de nodige puntjes opleverde. En hij heeft in de bonusvragen nog een Kate Bush kalender binnengesleept ook. "Voor op de wc", riep de presentator.
We gingen alleen een beetje de mist in met de coverronde. Vriend van me in de jury vertelde me dat we ruim in de top 10 stonden na de eerste twee rondes (introotjes en videoclips) maar we hebben het een beetje verbruid met de coverronde. En de Europese Hoofdsteden Ronde ging ook niet van harte. Nouja.
We heetten trouwens Joan of Arc's iPod.
![]()
. Morrissey zingt tegenwoordig in zijn solouitvoering van Bigmouth Strikes Again nog wel eens "And her iPod started to melt" in plaats van "And her walkman started to melt". En in de coverronde kwam ie nog voorbij ook in de uitvoering van Placebo. Presentator: "Nou, er is een team die dit wel goed MOET hebben, anders kom ik ze hoogstpersoonlijk onder hun kont schoppen."
Mochten er nog mensen zijn die een keer naar Utrecht willen om mee te doen ofzo, doen ! 8 Juni is de volgende keer Popquiz. U bent van harte welkom.