Ja, die waren hier vannacht al. En vanmiddag is de technische recherche ook nog geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef dwerg het volgende:
Heb je politie nog gebeld, AoD?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho was ook echt onze vedette trouwens.
Da's echt kut, AoD!quote:
Zeg BB, ik zat even jouw log door te lezen: dat malibu hotel waar je het over hebt (en waar jullie kamer niet bestond als ik het goed las (quote:Op maandag 8 mei 2006 02:43 schreef Bosbeetle het volgende:
ga ik een weekje weg gaat han reiziger doodIk keek altijd reiziger in de muziek nadat ik net deed of ik heel hard sliep als mn moeder vroeg of ik mee naar de kerk ging en soms liet ze me dan liggen
![]()
mooie herinneringen
ja dat hotel we hadden daar een kamer geboekt voor 2 personen gedeelde douche. We're sorry but we don't have those rooms anymore. We CAN offer you a room with six other people.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:09 schreef Man_Made_God het volgende:
Zo AoD, dat zuigt inderdaad. Het idee alleen al, stelletje lijers.
Bij ons hebben we een aantal jaren terug een brandje gehad wat leidde tot een complete nieuwe benedenverdieping: van die typische dingen waarvan je denkt dat het JOU nooit zal overkomen.
[..]
Zeg BB, ik zat even jouw log door te lezen: dat malibu hotel waar je het over hebt (en waar jullie kamer niet bestond als ik het goed las () bedoel je daarmee dat hotel wat vlakbij het restaurant van Seinfeld zit? In de 103de straat o.i.d.? klein ingangetje, trap op etc.etc. Zo ja: grappig, daar heb ik namelijk ook 2 keer gezeten
![]()
Wat lijkt het me geweldig als sebbo een weekje naar New York gaat. Hij zal waarschijnlijk zijn buit met de boot terug moeten sturen, omdat hij over het maximum gewicht voor het vliegtuig gaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi ik heb me bij de laatste kunnen inhouden en slechts 9 cds gekocht![]()
Vast ik moet zeggen dat ik me echt heel erg moest inhouden daar. En dan gaat die gast achter de toonbank (met het meest wazige kapsel ooit) nog zeggen heb je dit dit en dit ook nog gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat lijkt het me geweldig als sebbo een weekje naar New York gaat. Hij zal waarschijnlijk zijn buit met de boot terug moeten sturen, omdat hij over het maximum gewicht voor het vliegtuig gaat.
ik vcnd het lastig om een leuke cd winkel te vinden. En als je de invoerrechten en btw erbij telt, kun je ze echt beter hier kopenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat lijkt het me geweldig als sebbo een weekje naar New York gaat. Hij zal waarschijnlijk zijn buit met de boot terug moeten sturen, omdat hij over het maximum gewicht voor het vliegtuig gaat.
DMG is zo ongeveer de tzadik winkel en ik vind gemiddeld 14 dollar per cd netjes. Ik hoop alleen dat ze op het vliegveld niet moeilijk gaan doenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik vcnd het lastig om een leuke cd winkel te vinden. En als je de invoerrechten en btw erbij telt, kun je ze echt beter hier kopen
Of is er een Tzadik outlet winkel ?
+ new york sales tax, or included?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
DMG is zo ongeveer de tzadik winkel en ik vind gemiddeld 14 dollar per cd netjes. Ik hoop alleen dat ze op het vliegveld niet moeilijk gaan doen
DMG kent me al, want om de zoveel tijd bestel ik er een berg Tzadik-cd's.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
De week dat ik op vakantie was scheen zorn er veel te staan. Iets wat hij volgens de jongen in de winkel steeds minder doet. Maarja dat zijn natuurlijk ook reclame praatjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
DMG kent me al, want om de zoveel tijd bestel ik er een berg Tzadik-cd's.
Af en toe mailen ze ook dat er weer iets leuks is.
Ik heb voor de gein eens gekeken of er dingen zouden zijn waar ik naar toe zou willen. Ik kwam ongeveer op twee concerten per dag van artiesten waar ik cd's van heb. Vooral in de Stone waar elke dag wel iets staat wat ik wil zien.
Includedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
+ new york sales tax, or included?
ik ben vast weer in de verkeerde winkels geweest ..... en de dollar stond natuurlijk slechter.
Mocht je trouwens iets van Roger Clyne & The Peacemakers tegenkomen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Niet te krijgen in Europa namelijk. En ik kon het ook in NYC niet vinden in de platenzaken trouwens.
[ps: je weblog gelezen: leuk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |